سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 1:32

مدیری در کهگیلویه و بویراحمد با 16 سال سابقه مدیریت! (+عکس)

حال جای سوال است با توجه به اینکه هر دولتی بر اساس سیاست‌ های خاص خود، مدیران را انتخاب می‌کند فردی که 16 سال سابقه مدیریت در یک نهاد را دارد و تاکنون به هیچ فرد دیگری اجازه نداده که خودی نشان دهد.

گروه فرهنگی – اگرچه تغییر تحولات در هر دولتی وجود دارد و مربوط به جریان و جناح خاصی نیست اما در استان کهگیلویه و بویراحمد نهادی وجود دارد که با گذشت سالیان متمادی تنها یک نفر در جایگاه ریاست نشسته و  انگار به چشم هیچ کدام از دولت‌ها نیامده و همچنان این مدیر مادام‌العمر بر صندلی خود تکیه داده است.

به گزارش «بویر نیوز»، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اگر چه فعالیت‌های آن توسط رسانه‌های مختلف انعکاس داده می‌شود ولی آنگونه که پیداست هیچ کدام از خبرنگاران و حتی مسئولان استان تاکنون به سابقه طولانی مدیریت رضا قاسمی مسئول این نهاد دقت نکرده اند.

رضا قاسمی

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از سال 79 که حکم ریاست این نهاد به رضا قاسمی داده شد تاکنون فرد دیگری برای این نهاد در نظر گرفته نشد.

حال جای سوال است با توجه به اینکه هر دولتی بر اساس سیاست‌ های خاص خود، مدیران را انتخاب می‌کند فردی که 16 سال سابقه مدیریت در یک نهاد را دارد و تاکنون به هیچ فرد دیگری اجازه نداده که خودی نشان دهد و عرض اندام کند وابسته به چه جناح سیاسی است و راز ماندگاری وی تاکنون چه بوده است!؟

آنگونه که بر اساس شواهد پیداست حجت الاسلام رضا قاسمی عضو حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد است که همواره در ایام انتخابات مجلس حضور پررنگی در جریان اصولگرایی داشته است در دولت تدبیر و امید هم در به قوت در جای خود باقی است و مجری سیاست های وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید را در این نهاد نیز خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حق گفت:

    آقای استاندار خودی نشان بده

  2. موسوی گفت:

    بی عدالتی تا کی؟؟؟؟!!!چرا به جوانانا اجازه عرض اندام نمیدن؟؟مدیرکل ارشاد باید این یه مورد رو حداقل اقدام کنه 

  3. شهروند گفت:

    مدیرکل و معاون سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات هم همین وضعیت را دارند.

  4. خانم گفت:

    من اين اداره وايشون رو خوب ميشناسم
    نياز به تغير داره خيلي زود
    مشكلات زياد تو سيستمش هست

  5. يكي گفت:

    يكي به داد شهركهاي صنعتي برسد

  6. دوست گفت:

    من که اولین باره نام چنین جایی رو میشنوم…..

  7. من گفت:

    من 16 سال است مدیر هستم اولین بار است که متوجه شدم چنین اداره ای هست و چنین مدیری هم هست پس بود و نبود اداره و مدیرش خیلی فرقی ندارد

  8. مجید گفت:

    من این شخص را از نزدیک ملاقات کرده ام
    ایشان شایستگی این پست را دارند
    واز سرمایه های وزارت ارشاد میباشد

  9. مجید گفت:

    بنویس ایشان وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند

  10. ممد گفت:

    ب نظر من باید پست مهمتری بهش بدن

  11. شهروند گفت:

    سلام

    اتفاقا باید بهمدیری به این درایت پست بالاتری بدهند. 

دیدگاه شما