جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 19:34

نتایج انتخابات هلال احمر بویراحمد/ پیروزی نسبی ائتلاف امید

از ائتلاف اصولگرایان که تحت ائتلاف نخبگان در این انتخابات شرکت کرده بودند، علی خرامین نفر دوم این انتخابات مشخص و کیان دهراب پور جز نفرات علی البدل انتخاب شد.

منتخبین چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، چهارمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد برگزار شد که بعد از یک رأی گیری تنگاتنگ منتخبین چهارمین دوره این انتخابات مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، ۲۹۹ نفر از هزار و ۱۴ نفر رأی دهنده واجد شرایط در این انتخابات مشارکت داشتند که در نهایت بعد از یک رقابت نفس گیر و تنگاتنگ، امید کمال اصل با ۱۵۳ رأی نفر اول، علی خرامین با ۱۳۱ رأی نفر دوم، مجید تیربند با ۱۰۲ رأی نفر سوم، سید حسین یونسی با ۹۹ رأی نفر چهارم به عنوان چهار نفر شورای اجرائی انتخابات جمعیت هلال احمر بویراحمد مشخص شدند.

همچنین کیان دهراب‌پور با ۸۷ رأی و احسان حاتمی با ۸۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش کبنانیوز همچنین بر اساس این رأی گیری مهدی صفر به عنوان بازرس اصلی و صالح بهگام سیرت به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در این رقابت دو ائتلاف اصلاح‌طلب (حزب توسعه و اعتدال) و نخبگان (اصولگرایان) تشکیل شده بود. از ائتلاف اصلاح‌طلبان امید علی کمال اصل و سید حسین یونسی جز چهار نفر اصلی شورای اجرائی هلال احمر بویراحمد انتخاب شدند و احسان حاتمی پور جز نفرات علی البدل انتخاب شد.

از ائتلاف اصولگرایان که تحت ائتلاف نخبگان در این انتخابات شرکت کرده بودند، علی خرامین نفر دوم این انتخابات و کیان دهراب پور جز نفرات علی البدل انتخاب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191106
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امدادگر گفت:

    اگر لیست امید بهم خیانت نمیکردن، حتما چهار نفر اول از لیست امید بود

  2. ناشناس گفت:

    متاسفانه انتخابات از حالت اصولگرا و اصلاحطلب خارج شده بود به بویراحمد بالا و پایین

  3. دانشجو گفت:

    تبریک به استاد و دانشمند هم استانی جناب دکتر خرامین.  این نشان از علاقه همه اقشار استان به شماست علی الخصوص  امدادگران و داوطلبان هلال احمر 

  4. ناشناس گفت:

    انتخابات هلال احمر نشان دهنده محبوبیت و مقبولیت عمومی نیست چون …..

  5. سید کوروش گفت:

    با عرض تبریک به استاد عزیزم جناب آقای کمال اصل .انشاالله موفق وپیروز باشید

دیدگاه شما