یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 13:31

چهره زشت مراکز تفریحی و گردشگری شهر یاسوج+تصاویر

به دلیل بی‌تدبیری مسؤولان امور شهری یاسوج، مشکلات بهداشتی فراوانی در پارک ساحلی این شهر به چشم می‌خورد.

به گزارش بویرنیوز؛ همواره مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد اعم از  گردشگری، شهرداری، فرمانداری، استانداری همه و همه راه توسعه و رونق کهگیلویه و بویراحمد را صنعت گردشگری عنوان می‌کنند ولی تاکنون زیرساخت لازم در این بخش فراهم نشده است.

اینکه مسافران و گردشگران زیادی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند به واسطه طبیعت خدادادی، آب و هوای مطبوع و جنگل‌هایی بوده که بشر در ساخت آن دخالتی نداشته و این طبیعت و آب و هوا موهبتی الهی بوده است.

کمبود زیرساخت از جمله سرویس‌های بهداشتی و مشکلات عدیده در این حوزه از مشکلات همیشگی و انتقاد مدیران در تمامی جلسات بوده که تاکنون چاره‌ای اساسی اندیشیده نشده است.

 

 

 

در همین راستا معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد، رئیس میراث فرهنگی، رئیس شورای شهر، رئیس محیط زیست شهرستان و خبرنگاران صبح امروز از پارک ساحلی یاسوج بازدید کردند.

سید کرامت‌الله فرج‌زاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به وضعیت تاسف‌بار پارک ساحلی یاسوج اذعان کرد: متاسفانه وضعیت کنونی پارک رضایت‌بخش نبوده و این مکان گردشگری با چنین وضعیت نامطلوبی زیبنده شهروندان و مسافران نیست.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه شرایط بهداشتی، زباله‌ها و مدیریت پارک نامناسب است، گفت: اینکه در تنها پارک یاسوج چنین مشکلاتی وجود داشته باشد اصلا قابل قبول نبوده چرا که مسافران و گردشگران آن را قبول نمی‌کنند و با خاطره‌ای بد از شهری که عنوان پایتخت طبیعت ایران را به یدک می‌کشد خارج می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد مشکل اصلی در پارک ساحلی یاسوج را سرویس‌های بهداشتی آن و سپس عدم زیباسازی فضای سبز و جمع‌آوری زباله‌‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سازه سرویس‌های بهداشتی پیچیده نیست ولی با این وجود روزانه شاهد گلایه و مشکلات متعدد در این حوزه هستیم.

فرج‌زاده از شهردار و شورای شهر خواست تا وضعیت پارک ساحلی یاسوج را در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ای ساماندهی کنند.

در ادامه این بازدید هدایت‌ امیری با ابراز تاسف از وضعیت کنونی سرویس‌های بهداشتی پارک ساحلی یاسوج اظهار کرد: وضعیت کنونی سرویس‌های بهداشتی زیبنده مسافران نبوده و باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه کمبودهای پارک ساحلی یاسوج بررسی می‌شود، گفت: جلسه فوق‌العاده‌ای را به منظور بررسی و رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین وضعیت نامطلوبی نباشیم.

یکی از مسافرانی که در پارک ساحلی یاسوج حضور داشت به خبرنگاران گفت: امکانات در پارک‌های یاسوج بسیار اندک است.

این مسافر شیرازی با تاکید بر اینکه برای استفاده از امکانات به پارک آمدیم، گفت: این پارک فاقد سرویس بهداشتی و روشنایی است.

 

 

بر پایه این گزارش، در پی گلایه‌های معاون فرماندار بویراحمد از وضعیت نابسامان سرویس‌های بهداشتی مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج خود را به جمع مسؤولان رساند ولی با این وجود از هرگونه جوابی به رسانه‌ها طفره رفت.

حال باید دید بی‌تدبیری از سوی مسئولان شهری چه هنگام رفع می‌شود و مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز چه پاسخی خواهد داد.

گفتنی است چندی پیش هم گزارش هایی از وضعیت نامطلوب پارک جنگلی و سایر مناطق گردشگری یاسوج ارائه شد و باید دید ایا بیخیالی مسئولان همچنان ادامه خواهد داشت و به این سبک به استقبال مسافران بهاری و تابستانی خواهیم رفت؟

 

 

 

 

 

=============

گزارش از اسماء وفابین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190595
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    بازم یه خدمت دیگه از شهرداری عزیز….دست مریزاد البته فک کنم دیگه پوست کلفت شدن برادرای شهرداریمون

  2. ناشناس گفت:

    لطفا سری هم به  آبشار یاسوج بزنید  و از مخروبه شدن نماد پایتخت طبیعت گزارشی تهیه شود . 

  3. مهدی گفت:

    واقعا هم شورا وهم شهردار نالایقی داریم

دیدگاه شما