دوشنبه 11 دی 1391 - 21:34

11 واحد صنفی متخلف در شهر یاسوج پلمپ شدند

بویرنیوز:

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ 11 واحد صنفی عرضه محصولات فرهنگی و پوشاک در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی عبدی پور افزود: طی 48 ساعت گذشته همه واحدهای صنفی سطح شهر توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن بازرسی شدند.

وی بیان داشت: واحدهای صنفی متخلف به علت عدم رعایت مقررات اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شدند.

عبدی پور تصریح کرد: 22 واحد صنفی مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی محور های مواصلاتی استان نیز مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: دو واحد صنفی در این محورها به دلیل تخطی از قوانین اخطاریه پلمپ دریافت کردند.

انواع سبزیجات را در کنار یکدیگر مصرف کنید

یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به وجود ترکیبات مختلف در سبزیجات، بهتر است انواع مختلفی از آن ها را در کنار یکدیگر مصرف کرد.

نرگس جریده افزود: همه مواد مورد نیاز بدن با خوردن یک نوع سبزی دریافت نمی شود.

وی بیان داشت: مصرف هر نوع از سبزیجات، باعث ورود مقادیر متفاوتی از پتاسیم، آهن، روی، منگنز یا ویتامینC به بدن می شود.

این کارشناس تغذیه یادآور شد: به رغم وجود آب، چربی، فیبر و رنگ های مشابه در تمام سبزیجات، با توجه به وجود برخی مواد تشکیل دهنده در انواع خاصی از سبزیجات، مصرف مخلوط سبزی خوردن به عنوان یک عادت غذایی خوب، مفید است.

30عضو هیئت علمی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزوده می شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این دانشگاه 113 عضو هیئت علمی دارد و در آینده نزدیک 30 عضو جدید به این مجموعه افزوده می شود.

هیبت الله صادقی افزود: از این تعداد عده ای در انتظار ابلاغ وزارت بهداشت و عده ای دیگر نیز در مراحل پایانی تکمیل پرونده هستند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه هشت دانشیار، 66 استادیار، 38 مربی و یک استاد تمام دارد.

صادقی تصریح کرد: به دلیل افزایش دانشجو، سرانه فضای آموزشی این دانشگاه از رقم 3.63 متر مربع در سال گذشته به 3.24 در سال جدید کاهش یافته است.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد افزود: رشته های بیوشیمی و علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مقطع کارشناسی ارشد، دستیاری تخصصی و بیماری های کودکان، تاکنون سه دوره پذیرش دانشجو داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما