دوشنبه 11 دی 1391 - 21:25

زارعی: بسیاری از خانواده های کهگیلویه و بویراحمد شام شب ندارند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از آمادگی بانک توسعه صادرات در حمایت از صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اداره‌کل گردشگری از فرصت به وجود آمده استفاده کند.

غلام‌محمد زارعی عصر امروز در نشستی با حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور اظهار داشت: امروز در این استان خانواده‌هایی هستند که 10 جوان تحصیل کرده بیکار و با استعداد داشته و برای پیدا کردن کار و درآمد مشکلات فراوانی دارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پرداختن به تولید و به تبع آن اشتغال گفت: مشکل صنعت سیمان یاسوج و احداث یک کارخانه جدید به کمک تسهیلات بانک توسعه صادرات با خرید تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا برطرف شده که این کالای صادراتی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌های زیادی هستند که در دل این همه منابع خدادادی، شام شب ندارد و می‌خواهد و این‌ است که مسئولیت همه ما را سنگین می‌کند.

زارعی همت و مسئولیت همه جانبه را رمز عبور از وضعیت فعلی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: مسئولیت و کار کردن وظیفه یک نفر و یک دستگاه نیست و همه ما به نوعی وظیفه و رسالت داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه برای کاهش بیکاری باید به فکر رونق تولید و ایجاد شغل باشیم، گفت: از همه کسانی که در این استان و کشور که تنور تولید کهگیلویه و بویراحمد را گرم نگه می‌دارند قدردانی می‌کنم و خودم را با همه ظرفیت‌های نمایندگی مردم در کنار آن‌ها می‌دانم.

*اداره‌کل گردشگری از فرصت به وجود آمده استفاده کند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری و مساعدت بسیار خوب بانک توسعه صادرات کشور و اعلام آمادگی برای حمایت از صنعت گردشگری، ابراز داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از این فرصتی که به کمک این بانک مهیا شده نهایت بهره را برای رونق گردشگری به کار ببرد.

زارعی با اعلام خبر ورود یک میلیون گردشگر به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته افزود: این آمار قابلیت افزایش به پنج میلیون نفر را هم دارد ولی باید به فکر تأمین زیرساخت‌هایی چون هتل و اقامت‌گاه باشیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تولید کنندگان و صادر کنندگان کهگیلویه و بویراحمدی را افرادی با نشاط خواند و ادامه داد: ظرفیت واقعی این استان با آنچه که اکنون هست فاصله زیادی دارد.

زارعی خاطرنشان کرد: صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد اکنون حدود 10 میلیارد تومان است که قابلیت افزایش آن به 60 میلیارد تومان وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بویراحمد و دنا، کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه و اشتغال خواند و گفت: در آب و کشاورزی، گردشگری و صنعت فرصت‌های زیادی برای ایجاد شغل و درآمد وجود دارد.

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این چیزا رو می دونی و کاری نمی کنی

  2. رنجیده گفت:

    مردم از گرسنگی واقعا زجر می کشند.
    بیکاری تبعیض فقر ……………
    لطفا به فکر مردم باشید

  3. پلیس راه گفت:

    جناب زارع تو که از مایحتاج مردم و مشکلات اونا خبر داری چرا بجای چاره کردن فقط ایل و تبار خودتو ساپورت ادارای و شغلی میکنی؟ب

    • با انصاف گفت:

      میشه بفرمیید کدوم ساپورت؟ اگه کمتر تخریب کنید و کارشکنی نکنید نمی میرید.امان از حسادت و…..

  4. ناشناس گفت:

    ما به جرم رای دادن به شما درا…………. به انحا مختلف توبیخ مالی می شویم مدیر هم ادعادارند ازنیروهای امنیتی است وکسی توان برخورد باآنرانداردپس کی میخواهی بدادمابرسی

  5. دلدار گفت:

    چه عجب بالاخره تواین مملکت یکی فهمیدمردم ازگرسنگی دارند می میرند.کاش بزرگواری را هم خبر می کردی

  6. پلیس راه گفت:

    جان خودم به جرم همراهی و مرافقت با شما حدود7سال است از حداقل حقوق و مزایای اولیه شغل خود محروم و هر روز عرصه بر ما تنگتر میشود.تازه بعد از انتخاب شما اوضاع وخیم تر شده.فکری اساسی لازم است

  7. خودم گفت:

    واقعا”

  8. پلیس راه گفت:

    بویر نیوز عزیز با سلام کامنت اول من در خصوص ضعف تیم مدیریتی دور و بر زارع کجاش حاوی توهین بود که حذف فرمودید؟ اگه بیا واقعیتها مثل اون یکی سایت دیگه استان ازارتون میده بفرمایید تا کامنت نذاریم.منتظر پاسخ شما هستم

    • بویر نیوز گفت:

      پیام شما ثبت گردیده، پیام هایی که حاوی توهین یا نیاز به اثبات باشد درج نمی شود

  9. راشدي گفت:

    جناب آقاي زارعي ميشه بفرماييد از كجا آمار جمع كرديد يا فكر مي كنيد همه … كه با اين بازي كلمات جذب شماشوند. وقتي صاحبان ثروتي مثل شما هر روز به طمع آشكار دنبال ثروت اندوزي اند ميخواهي بخشي از جامعه چه جوري باشه؟ شما راحت باش كاريت به شام شب ماها نباشه
    هرچند ميدانم بويرنيوز اين رسانه آلت دست شما جرات ندارد اين كامنت را درج نمايد ولي ببينيد و بشنويد كه ما … نيستيم.

    • بویر نیوز گفت:

      حق این است که چنین کامنتی منتشر نشود چرا که بی پایه و اساس هم به بویرنیوز و هم به نماینده بویراحمد و دنا تهمت زده اید. اگر اسنادی هست لطفا منتشر کنید، ما اتفاقا تمام نظرات را تا جایی که حاوی توهین نباشد منتشر می کنیم.اگر معامله گر بویدم انتقادات سایرین علیه نماینده بویراحمد را در قالب مصاحبه منتشر نمی کردیم

  10. عسکری در جواب به پلیس راه گفت:

    از لحاظ روانشناسی افرادی مث شما که اسم مستعار انتتخاب می کنیو و با انتخاب این اسم به دیگران توهین میکنید کاریست زشت و ناپسند چه بسا با اسامی مختلف هم چنین کاری بکنید ضمن اینکه دوست عزیز ایل و تبار جناب حاج زارع انقد از هر لحاظ تامین هستن که نیازی نیست حاج زارع حق شما رو بخوره و به ما بده. از خدا میخوام امثال تو گیرتون بیاد تا کمی سکوت بکنید اگه مشکلتون اینه اگه هم این نیست که واضح و مبرهن که قصد تخریب داری و اینم بر میگرده به شما و ضعف فرهنگیتون.

  11. در جواب عسکری با فرهنگ گفت:

    به انتصابات بکی دو ماهه اخیر در دانشگاه علوم پزشکی-هلال احمر-بلزرگانی-شرکت برق و……تامل کنید بعد پاسخ دهید.ضمنا” به لحاظ روانشناسی کسانیکه از اسم خود در کامنت نام میبرند0عسکری) د.زارع با اون زارعی که قبل از انتخابات نشون میداد خیلی فرق کرده.بخدا این تغییرات رو من از نزدیک شاهد هستم اخه متاسفانه 2دور بهش رای دادم.با تشکر پلیس راه

  12. جلیل در جواب به پلیس راه گفت:

    واقعا شیوه پاسگویی شما نشان از ادب شماست. واقعا برا شما متاسفم

  13. فیرجیری گفت:

    به به بفکرگرسنگان هم هست!

  14. شیر بویر احمدی گفت:

    هیچ کس جای دکتر رو نمی گیره

  15. دهراب گفت:

    آقاي زارعي شما كه به لطف نظام پربركت جمهوري اسلامي خوب سرمايه داريد . چرا سرمايه گذاري نميكنيد براي اشتغال بخشي از همين جوانان؟؟؟

  16. کاکا گفت:

    اقای زارع لطفا بخش کوچکی از ثروتهای بی اندازه خود وفامیل محترمتان را در این راه برای رضای خدا خرج کنید. تعداد افرادی که نان شب ندارند هم زیاد نیستند .می توانید از کمیته امداد اسامی انها را دریافت نمائید.

  17. خلیل در جواب جلیل گفت:

    ادب مرد به ز دولت اوست.پلیس راه بی احترامی نکرد واقعیت را گفت از زبان حال خیلی از مردم فقیر و گول خورده وعده های انتخاباتی

  18. عسکری گفت:

    من جواب یک اقا یا خانم رو دادم به اسم پلیبس راه بعد ایشون هم جواب دادن فقط تاسف میخورم از این بی اخلاقی ها

  19. عرفان گفت:

    اگه پلیس راه اینقدر عاقله که حتما طرفدار دکتر … هم هست و به قول خودش مشکلات مردم را هم میدونه جرا در هشت سال حکومت دیکتاتوری و اون همه امکاناتی که در اختیار دکتر بود (کمیته امداد،هلال احمر،آموزش و پرورش ، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی)به فکر فقیر و فقرا و مردم بی بضاعت نبود ……………………………….

  20. محمود گفت:

    حاجی جون خوت ار کاری ودست ساختییی یه پستی سی ای بندهخدا ردیف کن تا سکته نکنه

  21. باعرضه گفت:

    وپا قدمش دیار بی اومه بی خوش قحطی اوه
    شام یعنی1 شام شب 2ازدواج3مسکن
    قبلا جناب دکتر توضیح داده بود ضمن یاد اوری بود فقط!!!!

  22. بی مشکل گفت:

    خداوکیلی حاج زارع تواین چندماهه هیچ کوتاهی درحق مردم نکرده اما بدشانسی بزرگش اینه که بدموقعی قبول شد امااقایان دوره های پیشین واستانداران پیشین میتونستن خیلی خیلی بیشتر برااستان محروممون کارکنند نه اینکه بیان از محرومیت درش بیارن تا اون سهمیه مناطق محروم حذف نگردد

  23. غازرنگ گفت:

    از امسال تا 7 سال قحطی من استانه و پا قیم حاج زارع

  24. من گفت:

    بویر، لطفا اصلاح کن:
    …این همه منابع خدادادی، شام شب ندارد و !می‌خواهد! و این‌ است که مسئولیت همه ما را سنگین…. .
    می خوابند نه می خواهد.

دیدگاه شما