سه شنبه 27 بهمن 1394 - 22:37

اقدامات موهن انتخاباتی توسط سایت های جناح تندرو اصولگرا!

صبح امروز خبرگزاری تسنیم به همراه برخی سایت های حناح تندرو اصولگرایان با انتشار خبری دروغ مبنی بر این که «کانال افسران جنگ نرم» مسدود شده است سعی کرد برای این کانال مشتریان تازه از بازار فضای مجازی تور کند.

این شایعه و تبلیغ دروغین شماری از کاربران را به سمت کانال افسران جنگ نرم کشاند اما توقف و درنگ کوتاه در صفحات آغازین  این کانال پرده از نیات و مقاصد تبلیغ کنندگان این کانال کنار می زند. کانالی که در خبرگزاریهای رسمی اصولگرایان به عنوان منبع خبر های تازه و داغ  معرفی شده بود متاسفانه در اولین نگاه یک تابلو  تبلیغاتی و تصویری علیه یک جریان انتخاباتی بیش نیست .
به گزارش بویرنیوز به نقل از تیک، در کانال افسران جنگ نرم که متاسفانه با سوء استفاده از نمادهای مقدس انقلاب و حزب الله فعالیت می کند  چیزی جز مجموعه ای از تصاویر موهن و کاریکاتورها و طرح های سرشار از تمسخر و تخریب بزرگان دولت دیده نمی شود.
در این کانال  ابزارهای گرافیکی و  فتوشاپ برای دستکاری در تصاویر رئیس جمهوری، وزرای دولت، شخصیت های برجسته مجمع تشخیص مصلحت بکار گرفته شده اند مستندات و تصاویر ذیل به روشنی می گوید که این کانال یکی از کانونهای تخریب فضای رقابت انتخاباتی است که در آن باشگاه افسران  خوراک لازم برای جنگ حیثیتی به نیروهای پیاده نظام صحنه تولید می کنند .
نکته قابل تامل این است که متولی وب سایت باشگاه افسران جنگ نرم سازمان صدا و سیما است( طبق گفته لطف الله سیاهکلی معاون وقت صدا و سیما ) در لیست گردانندگان و تولیدکنندگان محتوای موهن این کانال نام معاون فعلی خبرگزاری فارس و خبرنگاران سابق کیهان و ستون نویس فعلی وطن امروز و تسنیم و نسیم به چشم می خورد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=182470
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طاها گفت:

    اصلاح طلب واصول گراش مهم نیست کسی باشه که درد مردم رابفهمد وبه دوراز این سیاست های باز دارنده ازحق مردم دفاع کند. بابا چطون شده ما همه برا سرافرازی کشورمون جان می دهیم در یه سنگر پس تو رو خدا این همه این جناح واون جناح نکنید فقط خدا هرچه مصلحته همون پیش بیاد

دیدگاه شما