سه شنبه 5 دی 1391 - 11:47

سرقت عجیب و غریب در کهگیلویه و بویراحمد+لزوم هوشیاری مردم

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز – سرهنگ مرتضویان رییس پلیس فتا استان کهکیلویه و بویر احمد اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر این‌که از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

به گزارش بویر نیوز، این مقام انتظامی ادامه داد: بنابر اظهارات شاکی وی چندی پیش جهت پرداخت شهریه دانشگاهش به صورت اینترنتی به کافی نتی در یاسوج مراجعه کرده است و پس از آن حسابش خالی شده است.

سرهنگ مرتضویان افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و فنی انجام شده مشخص شد که مبالغ برداشتی به دو حساب مختلف واریز شده است که نهایتاً بعد از استعلام‌های صورت گرفته متهم که از دوستان صمیمی شاکی بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

وی عنوان کرد: متهم به جرم خود اعتراف و گفت به اصرار اینجانب، شاکی رمز دوم خود را در عابر بانک فعال کرد و با هم در کافی نت اقدام به پرداخت شهریه کردیم و در فرصت مناسب این اطلاعات را یادداشت و از حساب وی پول برداشت کردم.

رییس پلیس فتا استان کهکیلویه و بویر احمد در پایان هشدار داد: حتی الامکان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورتی‌که احساس کردید این اطلاعات در دسترس سایرین قرار دارد سریعا نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

برنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18035
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    چه چیزیش عجیب و غریب بود

دیدگاه شما