سه شنبه 29 دی 1394 - 12:26
در اتفاقی جالب؛

حضور همزمان دو کاندیدای انتخابات در یک فاتحه خوانی/ تعجب حاضران از برخی همراهان کاندیداها!

جالب تر اینکه برخی همراهان کاندیداها در همین چند روز اخیر با دیگر کاندیداها هم دیده شده بودند که باعث تعجب برخی حاضران در مراسم شد.

گروه سیاسی – بعدظهر امروز دو کاندیدای شهرستان بویراحمد بصورت اتفاقی در یک مجلس ترحیم حضور یافتند.

به گزارش «بویر نیوز»، کاروان یکی از کاندیداهای اصولگرا و شناخته شده بویراحمد و یکی از طرفدارن سابق وی که اکنون خود نیز کاندیدا شده است، امروز در لوداب به صورت اتفاقی به یک مراسم فاتحه خوانی رفتند.

یکی از حاضران در این سفر به خبرنگار ما گفت: وقتی کاروان کاندیداها به مراسم ترحیم رسیدند، لیدرهای هر دو سعی کردند زودتر خود و همراهانشان را وارد منزل صاحب عزا کنند که به همین دلیل هر دو دو کاندیدا بصورت همزمان در مراسم حضور یافتند.

یکی از بستگان متوفی نیز به خبرنگار «بویر نیوز» گفت: قبل از آمدن کاندیداها به مراسم به صاحب عزا اطلاع داده شده بود اما هماهنگی در خصوص زمان آن صورت نگرفته بود که باعث رنجش کاندیداها از لیدرهایشان شد.

جالب تر اینکه برخی همراهان کاندیداها در همین چند روز اخیر با دیگر کاندیداها هم دیده شده بودند که باعث تعجب برخی حاضران در مراسم شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=177859
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدایش فاتحه هم ایخونیت یا فقط صاحب عزا را میندازید به زحمت.

  2. مجتبی گفت:

    پایگاه قدرت استان درحال حاضر همین مراسماته.
    هرکس بتونه بیشتر قدرت کسب کنه قطعا موفق تره 

  3. لر اصیل گفت:

    وقتی فاتحه خوانی شده درک سیاسی مردم استان ما وکسی ابدآ برای تفکر خود ارزش قائل نیست بنده خدا( کاندیدا)باید هم تلاش کنند که زودتر وارد خانه صاحب عزا شوند در این نوع استانها رقابت فاتحه خوانی وعیادتها و…..است نه رقابت سیاسی ودرپایان. .( خش وحال او کسی که تا هفت اسفند ایمیره وبخت او کسی که هشتم واو لت ایمیره)کاندید . اگر فامیل درجه یکش فوت کنه سر قبرش نمیره؟!؟!؟!؟ ار درو ایکنم هم خوب ……….فرهنگ 150 سال عقب صرفآ جهت اطلاع.!!!!!!!

دیدگاه شما