شنبه 2 دی 1391 - 15:06

کشف بیش از 20 بمب ساعتی و کنترلی در مرز سیستان و بلوچستان

بویر نیوز – به گزارش ندای زاهدان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کشف محموله انفجاری در مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: این محموله که حاوی بیش از 20 بمب ساعتی و کنترلی است، در مرز ایران و پاکستان کشف شد.

سردار سرتیپ رادان در حاشیه مراسم اعطای سردوشی به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی افزود: نیروهای اطلاعاتی، عملیاتی و مرزبانی نیروی انتظامی با همکاری سپاه و وزارت اطلاعات توانسته اند، گروهی که قصد وارد کردن این محموله را داشتند، شناسایی کنند و مانع اقدام آنان شوند.
وی گفت: در این عملیات که در نقطه صفر مرزی انجام شد، یک نفر از اعضای این گروه دستگیر شد و بقیه به آن سوی مرزها متواری شدند.
جانشین فرمانده ناجا از دولت پاکستان خواست به وظایف خود در امور مرزی اهتمام ورزد تا خاک این کشور مسیری برای تردد اشرار و گروه های مختلف نشود.
سردار رادان افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و واحدهای اطلاعاتی، اشراف خوبی به مرزهای کشور دارند و با هرگونه اقدام علیه نظام و مردم برخورد می کنند.
وی گفت: عوامل داخلی و خارجی بیگانه، همواره قصد داشته اند تا علیه انقلاب اقدامات خرابکارانه انجام دهند و ما نیز با قوت و قدرت پاسخ آنان را داده ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=17756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما