شنبه 2 دی 1391 - 12:54

همسر دوم شوهرم بودم,او به من خیانت کرده است

بویرنیوز:

زن جوانی در دادگاه گفت: شوهرم قبل از ازدواج با من دو سال با فرد دیگری زندگی کرده است. او این موضوع را از ما پنهان کرده بود و از سادگی من و خانواده‌ام نیز سوءاستفاده کرده است، به همین دلیل خواهان طلاق هستم.

به گزارش ایسنا، زن جوانی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست طلاق از شوهرش را به قاضی دادگاه ارایه کرد. این زن که 32 سال سن داشت، خطاب به قاضی گفت: سال 90 با همسرم ازدواج کردم. ازدواجی که ای کاش هیچ وقت صورت نمی‌گرفت، زیرا از آن سال تاکنون شاید ما فقط پنج ماه زیر یک سقف زندگی کرده‌ باشیم.

وی ادامه داد: وقتی همسرم به خواستگاری من آمد، شناسنامه‌اش المثنی بود و مدعی شد که شناسنامه‌ اصلی‌اش را گم کرده و المثنی گرفته، اما بعد از ازدواج متوجه شدیم که او به ما دروغ گفته است و قبل از ازدواج با من، با فرد دیگری ازدواج کرده است.

این زن جوان خاطرنشان کرد: موضوع را زمانی متوجه شدم که دو ماه از زندگی‌مان گذشته بود. یک روز همسر اولش با یکی دیگر از اقوام‌شان به منزل ما آمد و تمام ماجرا را تعریف کرد و آنها مدعی شدند که هدف از ازدواج شوهرم با من، وضع مالی خوب پدرم بوده است.

وی افزود: بعد از متوجه شدن ماجرا همان روز به منزل پدرم رفتم و وقتی شوهرم موضوع را فهمید از من خواست که به خانه بازگردم تا حقیقت را برای من توضیح دهد. من هم به دلیل سادگی بیش از حد، باز هم دروغ‌های او را باور کردم و سه ماه دیگر به زندگی مشترک با او ادامه دادم.

این زن جوان گفت: بعد از گذشت پنج ماه این بار حقیقت را متوجه شدم. متاسفانه حقیقت همان چیز‌هایی بود که همسر اول شوهرم بیان کرده بود. شوهرم در حقم خیانت و از سادگی من و خانواده‌ام سوء استفاده کرده بود. به همین دلیل دیگر حاضر نیستم حتی یک ثانیه هم در کنار او زندگی کنم.

وی تصریح کرد: مهریه‌ام، 6 دانگ خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کردیم و خواهان دریافت مهریه‌ام هستم. هرچند از لحاظ مالی به آن احتیاجی ندارم اما شوهرم باید آن را پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=17732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما