جمعه 18 دی 1394 - 6:53

انتقاد شدید الحن آیت الله ملک حسینی از مدیران/ سیاسون شعور درک سخنان رهبر انقلاب را نداشتند

آیت‌الله ملک‌حسینی از حضور کم‌رنگ مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حماسه ۹ دی انتقاد کرد.

 آیت‌الله سید‌شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مردم و در حاشیه بزرگداشت شهادت آیت‌الله شیخ نمر با اظهار تأسف از عدم حضور بسیاری از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ۹ دی امسال اظهار کرد: مسئولان توجه داشته باشند که اگر ۹ دی نبود خبری هم از مسئولیت‌های آن‌ها در میان نبود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خیال نکنید گرایش اصلاح‌طلبانه دارید و گرایشتان امروز موفق و پیروز است که این‌گونه عمل می‌کنید.

DSC_0334

وی با قسم خوردن به جان خود مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر جریان فتنه در این کشور موفق شده بود و آمریکا و غرب به اهداف خود پس از انتخابات رسیده بود نه ما و نه شما را به هیچ وجه به حساب نمی‌آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت تحول ۹ دی و انسجام ملی و مأیوس شدن غرب و دشمن انتخاباتی پرشورتر از گذشته رخ داد و بعضی از شما به مجلس رفتید و بعضی هم رئیس شدید و پست و مسئولیت گرفتید.

ملک‌حسینی تصریح کرد: خیال کردید حماسه ۹ دی سیاسی بود که نیامدید چرا مبادا بالادستی‌ها از شما گلایه کنند، ‌وای بر شما اگر بالادستی‌هایتان به شما امر کردند که به مراسم ۹ دی نروید و وای بر احوال آن‌ها و اگر هم ترسیدید که گلایه کنند پس وای بر آن‌ها و بر شما.

آیت‌الله ملک‌حسینی با گریزی به فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ را نه چپ و نه راست جمع کردند بلکه این مردم بودند که فتنه را با حماسه ۹ دی از میان برداشتند.

وی گفت: هر چه آقا فرمودند اردوکشی‌ها را جمع کنید نه چپ و نه راست به فرموده آقا پی نبردند زیرا کسی از سیاسیون شعور نداشت که به این سخنان پی ببرد.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در هنگامه فتنه تنها کسی بودند که جنایت غرب را می‌دانستند و آن دندان‌های از غیظ درآمده دشمن را می‌دید و تذکر می‌دادند.

ملک‌حسینی در ادامه گفت: فتنه را جناح جمع نکرد بلکه نام سیدالشهدا(ع) و مردم آن را جمع کردند پس ۹ دی متعلق به نظام و انقلاب و بسیج بود و پاسداشت ۹ دی پاسداشت بیداری امت و انقلاب است لذا وای بر کسی که ۹ دی را متعلق به جریان و جناح سیاسی خاصی بداند.

وی بیان کرد: اشتباهات دو جناح در جریان فتنه کم نبود و چقدر رهبری از دست این جناح‌ها خون دل خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مدیر یکی از مهم‌ترین حوزه‌های علمیه شیراز با بیان این‌که در بقیه نقاط کشور وضعیت حضور مدیران چنین نبود و حضور خوبی در ۹ دی داشتند تصریح کرد: از این حرکت مدیران تعجب کردم و سؤال کردم و پی بردم که در استان فارس هم مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین وضعیتی در خصوص حضور مدیران وجود داشت.

وی گفت: چرا که عده‌ای فکر می‌کنند این حماسه متعلق به جناح و جریان سیاسی خاص بود، ‌به نظرم این عده نفهمیده‌اند فلسفه ۹ دی و انقلاب و فتنه چه بوده است بنابراین باید درایت و فهم سیاسی خود را بالا ببرند.

ملک‌حسینی افزود: ‌برخی با جناح‌بازی، سیاسی‌بازی و بازی‌های چپ و راست‌ همه چیز را با عینک سیاسی می‌بینند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در این مملکت به دنبال پست گرفتن بدون اعتقاد به ولایت فقیه هستند، افزود: این عده فکری به حال خود کنند چرا که در اسلام اصولی وجود دارد که باید محو در این اصول شوند.

ملک‌حسینی افزود: دشمن به جنگ تمامی اصول از جمله ولایت‌فقیه رفته لذا چنین حرکاتی زشت و ناپسند است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=176271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    درود و صد رحمت به مرحوم آیت الله ملک حسینی که چنین شیر مردی تربیت کرده خدا میداند مایه افتخار و سربلندی استان هستی

  2. آبرود گفت:

    درودبربزرگ مردکهگیلویه وبویراحمد که شم سیاسی وبصیرت ایشان همواره چراغ راهی برای مردم محروم استان بودوهست.مسئولین استان ازعلمیت وآگاهی این عالم شجاع نهایت  استفاده راببرندچراکه چراکه درهم مواردمابایداول پیروولایت فقیه باشیم ودرآخرگوش به نصایح عالمانه نماینده محترم ولی فقیه در استان باشیم.سایتتان سبزونورتان جاویدسیدبزرگوار

  3. ناشناس گفت:

    درود وسلام به روح مرحوم حضرت   آیت اله ملک حسینی  ودرود وسلام بر فرزند ارزشمند ایشان حضرت آیت اله ملک حسینی  که کلام دلنشین وقاطع ایشان عین سخنان حضرت آقا ؛رهبر معظم ومعزز انقلاب  از دل بر می آ ید وبر دل می نشیند  

  4. صادقی گفت:

    خداوندسایه خانواده شجاع ملک حسینی رابرسرمردم باشرف استان مستدام بدارددرسخنرانی معظم له بارهای بارجای تکبیرخالی بودافرین برادم شجاع وحلال زاده .خجالت دارد برای طلبه مسولی مانند…..که فقط دودقیقه طاقت نشستن در مراسم نه دی راداشت ترس ازمسولیت………..اقای ف بویراحمدسه دقیقهنشست

  5. دنا. گفت:

    درود. 
    بسیار زیبا و با صلابت و صریح سخن گفتن. 
    بدون جانبداری از هیچ جناهی. 
    و این است درایت.
    واقعا کمتر سخنرانی به این صراحت و با ادبیات شیوا صحبت میکنه. 
    امید که مدیران و مردم هم استانی و همچنین ما درک کنیم. 

  6. احسان گفت:

    دمت گرم سیییید

    بی نظیره این عالم دین

  7. ناشناس گفت:

    احسنت

دیدگاه شما