پنجشنبه 17 دی 1394 - 13:32

تاکتیک یاران هدایت خواه برای بهره برداری از وجهه سیدباقر!

در چنین شرایطی طبیعی است، امکان رای آوری برای هدایت خواه کاهش محسوسی داشته باشد از همین رو تیم رسانه ای با همراه کردن خود با پروژه “عزت بویراحمد” و البته رندی خاصی از این فضا بهره می جویند.

گروه سیاسی – چند روز دیگر تا اعلام نام کاندیداهای قطعی انتخابات مجلس مانده است و بیم و امیدها نسبت به تائید صلاحیت برخی چهره ها از جمله سیدباقر موسوی هر روز بیشتر خودنمایی می کند و مردم منتظر روز اعلام نام کاندیداهای قطعی هستند.

به گزارش «بویر نیوز»، سیدباقر امید زیادی برای تائید صلاحیت دارد اما از طرفی رقبایش نیز اطمینان خاطر از ردصلاحیت وی دارند. این اطمینان خاطر از سوی قلم بدستان هوادار ستار هدایت خواه موجب شده تا با تاکتیکی نرم و البته رندانه از این فضا به سود خود بهره ببرند.

هدایت خواه بخاطر عملکردش در مجلس دور قبل نتوانست برای سومین بار نظر مردم را جلب کند و این بار نیز با چالش هایی از جمله جداشدن چندیار قدیمی و اعلام کاندیداتوری آنها، تجربه نمایندگی توسط زارعی و بازگشت موسوی به صحنه انتخابات مواجه است.

در چنین شرایطی طبیعی است، امکان رای آوری برای هدایت خواه کاهش محسوسی داشته باشد از همین رو تیم رسانه ای با همراه کردن خود با پروژه “عزت بویراحمد” و البته رندی خاصی از این فضا بهره می جویند.

طرفداران هدایت خواه در مقالاتشان بشدت از دو قطبی شدن انتخابات برای وی و موسوی استقبال می کنند و این دو را ناجی بازگشت “عزت بویراحمد” می دانند ولی در عین حال از ردصلاحیت سیدباقر هم اطمینان دارند و بر آن تاکید می کنند.

در واقع حامیان هدایت خواه می حواهند با یک حساب سرانگشتی هدایت خواه را هم وزن موسوی در میدان رقابت ها جلوه دهند تا پس از ردصلاحیت سیدباقر که از آن اطمینان دارند و بر آن نیز تاکید می کنند، براحتی بتوانند به بهارستان برسند؛ تحلیل هایی که هر چند به جنگ نرم شبکه های ماهواره ای شبیه است اما احتمالا برای مدت زمان کوتاه آنهم در انتخابات بویراحمد که مردم ملاک هایشان انجام امورشخصی، انتصابات، پروژه های عمرانی و … است، به این راحتی میسر نشود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=176161
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    در جریان توهین های مکرر و گستاخانه ی آقای ت….. به بویراحمد، در سایت ….. که جناب هدایت خواه هیچگونه عکس العملی نشان نداد و حتی سخنی کوتاه هم نگفت وهیچ اقدامی هم انجام نداد با وجود اینکه نماینده بود وقدرت هم داشت وحتی با وجود تکرار این توهین ها توسط سایت مذکور باز خودش وهوادارانش ساکت ماندند، چون خیالی برایشان نبود ،،، حالا چطور به یاد عزت بویراحمد افتاده اند ؟!!!! نمیدونم !!!!!!!!!!!

  2. ابوالفضل گفت:

    پیروز واقعی در این انتخابات هدایت خواه خواهد بود. 

  3. افتخاری گفت:

    باور کنید سید باقر رد صلاحیت می شود

  4. تو از کجا اطلاع داری گفت:

    تو از کجا اطلاع داری

  5. ازادی بیان گفت:

    فقط هدایت خواه

  6. محمود گفت:

    سلام و درود بسیار زیبا نوشتین… بهتر بود دکتر!!!!احساس تکلیف نمیکرد چون این دوره در هر صورت شکست میخورن اصولگراها و دیگه هم قد علم نخواهند کرد…به هرحال نه رای و نظر دولت و نه مردم به سمت اصولگراها نیست و بهتر بود ابدا نمیومدی برادر هدایت خواه عزیز

  7. ناشناس گفت:

    تحلیل 100درصد درست ومنطقی است

  8. حقاني گفت:

    هدايتخواه زماني كه رد صلاحيت اقاي موسوي توسط حداد عادل تضمين شد ثبت نام كرد أما ما به تأييد صلاحيت ايشان اميدواريم در صورتي كه با رد صلاحيت ايشان مردم از ايشان محروم شوند انتخاب دوم قطعا حاج زارع خواهد بود ونه كس ديكر .وإصلاح طلبان با رأي به هدايتخواه نه به مردم ظلم ميكنند ونه خودكشي ميكنند

  9. ارمین گفت:

    در حضور سید باقر باز هم زارعی برنده انتخابات است… مگه سید باقر چه دسته گلی به آب داده در دوران نمایندگیش 8 سال نماینده بود چیکار کرد برای استان… نماینده ای مثل زارعی در طول این دوران پیدا نکرده و نمیکنید.. خیلی زحمت کشیده و دارن اجرشو ضایع میکنن.

  10. ایران گفت:

    بدون شک مردم دیگر از هدایت خواه نه سخنی خواهند گفت نه سخنی خواهند شنید.او مهره ی سوخته ایست که  در جریان انتخابات  پارازیت می اندازد

  11. احمد گفت:

    بهترین تحلیل همینه

  12. بويراحمدي گفت:

    سنگ موسوي رابر سينه زدن در اين دل نوشته خودنمايي ميكند؛ يه ضرب المثل هست كه ميگه يارو رو تويه ده راه نميدادند سراغ خونه كدخدا رو ميگرفت؛ باقر موسوي شخصي جهت دار نسبت به مسئله ولايت فقيه ميباشد كه در مجلس ششم به خوبي خود را نشان داده است؛ ايشون تحت هيچ شرايطي با توجه به منشور شوراي نگهبان تاييد صلاحيت نخواهد شد ؛ مردم اين دوره با عقل راي ميدهند نه با چشم ؛ هفت اسفند نزديك است.

  13. ابوالفضل گفت:

    با سلام دکتر هدایت خواه صددرصد عزت رو ب استان برمی گرداند ما چهارسال بی نماینده بودیم

  14. احسان جهانبازیان گفت:

    شتر در خواب بیند پنبه دانه تا امیرکبیر بویراحمد هست بقیه مرخص هستن

  15. بازی گفت:

    سید باقر   = مهره  سوخته

  16. سادات مهریان گفت:

    درود برسید باقر برادر شهید جانباز دوران دفاع مقدس و جهادگر

  17. فرزاد گفت:

    خوب گفتی ولی به نظر من حتی اگه سید باقر تایید بشه بازهم خود آقای زارعی برنده خواهد بود!همه تحلیلهای من درست از آب در میاد، حاضرم شرط ببندم!

  18. حیدر پور گفت:

    به امید خدا تایید نهای هم می شه.فکر ش هم نیکردیت

  19. علی گفت:

    با سلام و احترام ،هدایت خواه هموزن سید باقر نیست بلکه در کفه ترازوی سیاسی خیلی بالاتر است ضمنا کسی که از فتنه گر حمایت کند باید رد صلاحیت شود

  20. ظفری گفت:

    کاملا غیر منطقی است هیچگاه ستار به باقر نمیرسه خودتون خسته نکنید

  21. گل آقا گفت:

    هدایت خواه اگه میونست برای بویراحمد عزت آفرینی کنه دردودورقبل میکرد .به جای پاچه خواری احمدی نژاد وزدوبندهای سیاسی برای تحکیم قدرت جبهه پایداری که حاصل آن سعیدمرتضوی ، محمدرضارحیمی و…بودبایدبه فکرعزت بویراحمدبودنه الآن دست این افراددیگه برای همه روشده .

  22. جانم فدای رهبر گفت:

    انشاله هرچی خیر و صلاح مردم شریف بویراحمد و دنا باشه انجام بشه

  23. آبتین گفت:

    هدایت خواه هشت سال تو مجلس همه کار کرد به جز نمایندگی بویراحمد. از حمله به این و آن تا نظریه های تخیلی و عصر حجری، از پرونده سازی سیاسی برای مدیران تا تخریب نمادهای ملی.و… ایشان و همفکرانشان نمایندگی نمیکنند بلکه دادگاههی صحرایی به صلاحدید خود برای هرکه را نتابند درست میکنند. همقطاران چرا فقط کهگیلویه و بویراحمد چنین افرادی را به مجلس میفرستد؟ پاسخ به این سؤال جواب یک قرن عقب ماندگی سیاسی، فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و…است.

  24. بویر گفت:

    زارع که فقط امیدش و رد صلاحیت سید باقراست

  25. غیرت لر گفت:

    همشهریان عزیز و دلاوران لر
    : هرگز یک اشتباه را دوبار تکرار نکنید و همه عزیزان به عینه شاهد عملکرد ضعیف آقای زارع در سطح شهرستان های بویراحمد و دنا هستیم و می بینید که دیگر دوستان بخاطر ضعف ایشان میدان را از وی ربوده اند (به مدیران در سطح استان نگاه کنید) پس چه سیدباقر بعنوان رقیب ستار تأئید بشه و چه نشود : آزموده را دوباره آزمودن خطاست

  26. ناشناس گفت:

    مردم مشتاقانه چشم انتظار سید باقر موسوی هستن

  27. ناشناس گفت:

     باقر باشه یا زارع فرقی نداره

  28. محسن گفت:

    فقط دکتر هدایتخواه البته اگه باقر نباشه

  29. دیارم بویراحمد گفت:

    مردم بیر احمد شگردهای افراطیون را میدانند درصورت رد صلاحیت سید باقر رای بیراحمد فقط حححححححااااااااااااااااججججججججججججج زززززززززززاااااااااااااااااررررررررررررررعععععععععععععییییییییییییییییییییییییی

  30. خودم گفت:

    چه سید باقر رد بشه چه نشه حاج زارع پیروز میدانه به امید خدا و فاطمه زهرا. یازهرااااااااا….

  31. بویراحمد گفت:

    واقعا به حال بویر نیوز و تحلیلهای بی اساسش باید گریست !!!! واقعا جای بسی تاسف داره !!! دلمان خوشه رسانه داریم

  32. الهی گفت:

        هدایت خواه با امید قطعی به رد صلاحیت سید باقر آمده خیالتان راحت قلبتان ارام 

  33. دارشاهی گفت:

    مرد عمل منهای شعار فقط حاج زارع عزیز اما     اقای هدایت خواه شما دنبال عزت هستید در دوران نوذری که دو سال تمام حتی در استانداری حضور پیدا نکردی چطوری صحبت از عزت دارید از خدا بترسید

  34. ظفری گفت:

    جون خودم وخودت اگه سید باقر تایید بشه نه ستار نه غللم محمد من تربه وش نیکنه زیاد خودتون خسته نکنید بذارید تاییدیها بیان اونوقت دعوا کنید

  35. آ گفت:

    هرکدوم فقط به درد دور و بری هاشون خوردند. ما هم هیچ

دیدگاه شما