دوشنبه 7 دی 1394 - 9:32

خط و نشان های مدیرعامل آبفاركهگیلویه وبویراحمد به استفاده انتخاباتی از خدمات دولتی

شرکت آب و فاضلاب روستائی به عنوان نهادی دولتی، آب رسانی به روستاها را وظیفه خود میداند و برخورد با هرگونه استفاده انتخاباتی و شخصی از امکانات این شرکت را غیر قانونی دانسته و برخورد جدی را برای خود …

مدیرعامل آب و فاضلاب روستائی کهگیلویه وبویراحمد نسبت به هرگونه استفاده انتخاباتی از خدمات شرکت دولتی آب و فاضلاب روستائی برای اشخاص در انتخابات پیش رو هشدار داد.

به گزارش بویرنیوز، فیض الله پاسره در جلسه هم اندیشی مدیران واحدهای مختلف شرکت آبفار، تصریح کرد: اولویت اول این شرکت باید خدمات رسانی و تامین آب شرب پایدار برای همه روستاهای استان باشد.

وی گفت: خط قرمز شرکت آب و فاضلاب روستائی، سلامت آب مصرفی روستائیان است و همه پیمانکاران موظف به تهیه تاییدیه سلامت از خانه های بهداشت هستند.

مدیرعامل آبفار اظهار داشت: طرح های تحقیقاتی از جمله جایگزینی روش گندزدایی و حذف کلر که با موفقیت در برخی روستاها اجرا شد باید ادامه یابد و از این رهگذر هم به روش های با کیفیت تر در تامین سلامت آب و هم کاهش هزینه های بیت المال دست یافت.

پاسره با بیان اینکه هر مدیری بدون تردید باید پاسخگوی مطالبات قبل از خود باشد و خود را مسئول پیگیری مطالبات و پروژه های گذشته میدانیم ، اظهار داشت: تلاش ما در شرکت آب و فاضلاب در وهله اول خدمات رسانی در لحظه و با کیفیت به مردم و در مراحل بعد تقویت بخش خصوصی، کاهش هزینه ها و نظارت مستمر بر ادامه خدمات بوده است.

وی به مدیران بخش های مختلف شرکت آبفار توصیه کرد: خدمات رسانی نباید تحت تاثیر کمبود منابع مالی و انسانی قرار بگیرد و تمامی واحدها وظیفه دارند با نوآوری و استفاده از تمام توان و ظرفیت خود برای تامین مستمر آّ سالم برای روستاها بکوشند.

پاسره با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستائی به عنوان نهادی دولتی، آب رسانی به روستاها را وظیفه خود میداند و برخورد با هرگونه استفاده انتخاباتی و شخصی از امکانات این شرکت را غیر قانونی دانسته و برخورد جدی را برای خود محفوظ میداند./روابط عمومی آبفار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=174982
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما