جمعه 4 دی 1394 - 23:49

جریان اصولگرایی بویراحمد از هم پاشید/ شروط هدایت خواه برای آمدن و واکنش مسعود حسینی

با این جبهه گیری در جریان اصولگرایی شهرستان بویراحمد، خوشبینانه هم نمی توان آینده موفقی را در انتخابات پیش رو برایشان متصور شد.

گروه سیاسی – در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت نام دو تن دیگر از اصولگرایان در حوزه بویراحمد و دنا، این جریان بطور کامل از هم پاشید.

به گزارش «بویر نیوز»، تا به امروز که هفتمین روز ثبت نام کاندیداها است کرم جانی پور، عبدالخالق خرسندیان، مهدی روشنفکر، محمدرضا نیکبخت و شکراله امامی ثبت نام کرده اند در حالی که خبری از نام نویسی گزینه های اصلی کاندیداتوری این جریان یعنی هدایت خواه، حسینی، مسعودی اصل، خلقی پور و پیشوا نیست.

این دو دستگی زمانی خود را نشان داد که جریان اصولگرا طی جلسات یکساله و معرفی سه گزینه نتوانست به جمع بندی برسد و تلاش های شورای حکمیت و برخی چهره های ملی برای بازگشت هدایت خواه نیز بی نتیجه ماند.

از طرفی روز گذشته از ستار هدایت خواه نقل شده بود که هیچکدام از گزینه ها ثبت نام شده را حمایت نخواهد کرد و این بدان معناست که وی نمی خواهد خودش را برای این افراد هزینه کند که به همین دلیل آخرین تلاش ها برای بازگشت وی شروع شد اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

در همین حال منابع موثق خبری اطلاع داده اند که هدایت خواه سه شرط برای بازگشت گذاشته است که عبارتند از اینکه در صورت قبولی در انتخابات از وی انتظار دخالت در عزل و نصب ها، رفتن به مراسمات محلی و البته انجام کارهای شخصی برای ارباب رجوع نداشته باشند که گویا شروط هدایت خواه به مزاج مسعود حسینی خوش نیامده و وی تلفن همراه خود را خاموش کرده است و حاضر به پذیرش شروط هدایت خواه و بازگشت وی نیست.

با این جبهه گیری در جریان اصولگرایی شهرستان بویراحمد، خوشبینانه هم نمی توان آینده موفقی را در انتخابات پیش رو برایشان متصور شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=174530
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اتفاقا سه شرطی که نمی تونه انجام خواسته .چون توان اجرای این سه شرط را نداره.همون قبل هم نداشت

  2. بچه هیاتی گفت:

    بیان هم چی منش نی ایباخنش

  3. ناشناس گفت:

    خدا کنه جمع نوابو

  4. کمپین نه به سیدباقر موسوی گفت:

    کمپین نه به سیدباقر موسوی نه به افراط!
    مردی که نتوانست برای خود کاری کند شد اسطوره بویراحمد!!! چه داستان غم انگیزی
    سیدباقر فردی خودخواه و تمامیت خواه است! برای بویراحمد چه کرد؟ کارها رو جهاد کرد (که البته کار زیادی هم نشد!!!) بعد میگن سیدباقر!!! جر اختلاف افکنی با گرمسیر مخالفت با رئیس شدن غلامرضا تاجگردون و خوشحالی از ابطال انتخابات بهرام تاجگردون چه کرد؟ بعد ۱۲ سال اومده یاسوج بگه چی؟؟؟
    خودش بخاطر وجود دیگران شغل پیدا کرده می حواد برای ما کاری کنه!! مردم ساده و احساسی بیچاره!
    ما شغل و اشتفال می خوایم نمی خوایم جونی و ایندمون فدای خودخواهی و خودبرتر بینی این آقا بشه که بعد نمایندگی رو فدای تمامیت خواهی خودش و اطرافیانش کنه! ببیندی مدیرانش کی بودن!

  5. ازاد گفت:

    متاسفم دوست من دکتر هدایت خواه توانایی هر کاری را دارد ، چه اصل و نصبی   و بزرگی و تحصیلاتی و علمی و چه نفوذ در بین سران  کشور
    ولی به ایمعتقدهنمایندگیه و مانع انجام صحیح کار نمایندگیه جناب  

  6. بويراحمدي گفت:

    اقا محترم دربويراحمد قحط الرجال نيست كه حتما بايد جريان اصولگرا به ايشون وچند نفرديگه كه سوء عملكردشون ساليان سال آثارش دربويراحمد بزرگ باقيست متكي و ملتمس باشه ديگه شايستگي نمايندگي اين جريان ازمسعود حسيني وعلي محمد دانشي و….سلب شده وبايد ديگه به فكر توبه واستغفارازدرگاه الهي براي بقيه عمرشون باشند..اقاي هدايتخواه به خدا درچاه ويل ميفته اگ بپذيره…

  7. مهندس گفت:

    هدايت خواه انقدر زيركه كه شما ها طول ميكشه تا بشناسيدش 
    بزاريد بياد ثبت نام كنه 
    چو شخش نكنيد 
    ارزو دارم شكست دوبارش رو ببينم 
    از اول فيلمش بود كه نميام 
    اما الان كه اومده خدا رو شكر 
    مگه مردوم مسخرشن 
    همين هايي كه گفته قبول ندارم 
    يعني هيشكي جز خودش نيست 
    اينها دور هاي قبل براش جون و پول گذاشتند 
    ….

  8. ناشناس گفت:

    سید باقر ربطی به این استان نداره.ایشون حتی پسرش رو تهران خاک کرد. بدبخت مردم بویر احمد و دنا.حاکم شهری که مرغابی بود سرنوشتش رو به رسوایی بود

  9. چیتابی گفت:

    اگه هدایت خواه میخاد بیاد که فردا مثل گذشته مارا فراموش کنه و به اقای خرسندیان قول پست نده بهتر نیاد چون خرسندیان فقط برای اینده بهتر کنار میکشد .

  10. مهری گفت:

    بنظرم بویر نیوز میخواد هدایت خواه بیاد. عزیزم تلاش نکن بی فایده است

  11. ناظر گفت:

    نتيجه انتخابات كاملا مشخص هست باشرايط موجود وتعددكانديداها وتوزيع آراهرحوزه بيشترين آرا به ترتيب به روشنفكر،بهرامي ،زارعي تعلق ميگيره.

  12. مرد دنا گفت:

    درود بر هدایت خواه حرف حق رو زدی

  13. صادق گفت:

    همون ک نیاد بهتر قبلا چ گلی ب سرمون زده ک الان بزنه،

    نماینده مجلس باید مردم دار باشه،نه مردم گریز،

  14. صادق گفت:

    منظورت همون برعکسه،از آخر باید بخونین

  15. کمپین نه به ماسه گفت:

    جناب کمپین این مزخرفات فقط به درد خودت میخور … چه تو بخواهی چه نخواهی مردم موسوی را دوست دارند میگن مورچه وقتی بال درآورد نشانه زواله . همین که مردم میبنند با آمدن اسطوره تاریخ بویراحمد و دنا تن شما به لرزه افتاده برای ما بسه . دوست عزیز روزگار همینه “اگر نتوانی نمی مانی” …

  16. ناشناس گفت:

    …باقر موسوی چرا دوره هشت ساله کاری نکرد جز …. .اگه برق و آب و گاز و عمران وآباد شد دوره جهادسازندگی بود که 2000 نفر نیرو کارمند داشت جهاد.عملکرد هشت سالش را بسنجید.ضمنا سید خوری بر بویراحمد حکمران باشه ….رای دادن به این افراد یعنی ….

  17. مهران گفت:

    نماینده مجلس باید بین مردم باشه،این دوره رای خراب بود،با وجود این تحریمات،مردم محترم بویراحمد لطفا باهوش باشید،ببینید فقط 4 سال گذشته.الان اوضاع بهتر شده،باید کسی بره که الان جاشو تو مجلس باز کرده،نه اینکه ی آدم تازه وارد ک فقط میخواد 4 سال خودشو معرفی کنه،پس ب فکر آینده روشن بویراحمد در4سال آینده باشید

  18. باقر گفت:

    فقط خوب بلدیم تخریب کنیم حتی مخالفان اقای هدایت خواه از میزان توانایی ایشان باخبر هستند 

  19. علیرضا گفت:

    حیف. حسینی وجریان اصولگرایی که خودشون روهزینه هدایت خواه کردند

  20. استاد گفت:

    از بهارستان به چنارستان

  21. همشهری گفت:

    تا احساسات حاکم است به جایی نمیرسیم

  22. دشتروم گفت:

    امید داریم که این دور آقای مهندس رهبرنیا برن مجلس آقای مهندس رهبرنیا اصلاحطلب و عدالتگراست 

  23. ناشناس گفت:

    الحمد الله همه تو استان ما سیاستمدار شدن…جای بسی شکر داره…ولی دوستان عزیز ومحترم تا زمانی که قوم و خویش گرایی بر شایسته سالاری ارجحیت داره اش و کاسه همینه..اکثریت شماها هم فقط از روی غرض ورزی و تعصبات قومی حرف میزنین…اگر به گفته خودتون دنبال یه انتخاب شایسته هستین پس سعی کنین خوب چشماتونو باز کنین…

  24. بی طرف گفت:

    با نظریات تعصبی وبدون منطق به جایی نمی رسیم دکتر هدایتخواه مرد بزرگیست که با توانایی های خود می تواند مشکلات عدیده این دو شهرستان را حل کند

دیدگاه شما