جمعه 4 دی 1394 - 22:18

واکنش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره طولانی شدن سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

دکتر حسن نوروزی با بیان اینکه مذاکراتی با سازمان مدیریت ایران داشتیم اما تا این لحظه زمان سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست.

به گزارش بویرنیوز؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سال جاری نقدینگی ۶۰ درصد اعتبارات عمرانی، ۳۳ درصد اعتبارات نفت و ۵۰ درصد از اعتبار بحران محقق شده است.

norozi

وی تصریح کرد: ماده ۱۸۰، پروژه های ملی و استانی ۲۰ درصد نقدینگی داشته است و اگر بخواهیم رقمی بگوییم، حدود ۸۹ میلیارد تومان نقدینگی اعتبارات نفت، عمرانی، استانی بین پروژه های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

نوروزی در خصوص انتقادات برخی مسئولان از نحوه توزیع بودجه هم اینطور پاسخ داد: تخصیص بودجه بر اساس سر فصل های مصوب شورای برنامه ریزی که متشکل از مدیران استانی و نمایندگان و استاندار می باشد و با نگاه به چشم انداز توسعه استان و فارغ از نگاه های تعصبی و شخصی استان بین ادارات توزیع میگردد.

رئیس سازمان مدیریت در خصوص سفر روحانی به استان هم اینطور واکنش نشان داد: اینکه چه دست هایی پشت پرده تاخیر در این سفر بوده برای بنده هم مبهم است، اما در دیداری که با مسئولان سازمان مدیریت کشور داشتیم برنامه های خود برای این سفر را ارائه کردیم و انتظار بنده این بود بتوانیم در دی ماه میزبان رئیس جمهور باشیم.

نوروزی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد و استان های سمنان و یزد مذاکرات و برنامه هایشان را به سازمان مدیریت ارائه کردند و هم اکنون منتظر ابلاغ زمان سفر روحانی به استان هستیم و تا کنون هم زمان دقیقی از این سفر مشخص نشده است.

نوروزی در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه “آیا اصولا در زمان کنونی و با توجه به پایان عمر مجلس و تغییرات پیش رو در آِنده نزدیک حضور رئیس جمهور سودی برای استان دارد؟!، اینگونه پاسخ داد: فکر میکنم اگر در سال ۹۴ انجام شود حداقل برای پروژه های مربوط به سال ۹۴ و ۹۵ که قرار است در سفر احتمالی روحانی معرفی شوند و تخصیص هم داشته اند اما هنوز نقدینگی ارائه نشده، ثمربخش باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=174515
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدشفیع پژمان گفت:

    اخبار شما بروز بوده تسکردارم

دیدگاه شما