سه شنبه 28 آذر 1391 - 14:12

خودکشی خانم جوان برای اعتراض! + تصاویر

بویرنیوز:

شیرین کار این خانم توجه ملی را بدست آورد و ما تحقیقات خود را شروع می کنیم. این خانم بر این باور است که خانواده اش فریب خورده اند. ما با مقامات روستا تماس گرفته ایم و آنها قبول کرده اند که برای انجام تحقیقات به اینجا بیایند.

زن نا امید خودش را از ارتفاع ۵۰ فوتی به درون رودخانه انداخت. او مدعی بود دولت خانه اش را به زور از چنگش در آورده است.

به گزارش دیلی میل، او به کناره پلی در خلیج گوانگژو در استان گوانگدونگ چین چسبیده بود و ۲ ساعت در همین حالت بود تا بالاخره خودش را به رودخانه ژوژیانگ انداخت.

 

 

این خانم با نام لیا سان ۳۱ ساله در اعتراض به مبلغ پرداختی دولت به خانواده اش برای زمینشان در روستا قصد این کار را داشت. او می گفت ارزش واقعی زمین آنها بیشتر از این مقدار بوده است. لیا سان پس از دو ساعت خودش را به درون رودخانه انداخت و امدادگران به سرعت برای نجات او شتافتند.

 

 

یک سخنگوی پلیس گفت: شیرین کار این خانم توجه ملی را بدست آورد و ما تحقیقات خود را شروع می کنیم. این خانم بر این باور است که خانواده اش فریب خورده اند. ما با مقامات روستا تماس گرفته ایم و آنها قبول کرده اند که برای انجام تحقیقات به اینجا بیایند.

 

 

 

در آخر غواصان موفق شدند این خانم را نجات دهند.

 

 

 

این آخرین عکس العمل از سری اعتراضات روستاییان به این رفتار آنها در قبال زمین هایشان بود.

در سپتامبر سال گذشته روستاییان گوانگدونگ در اعتراض به فروش اجباری زمین هایشان به ادارات دولتی حمله کردند و یکی از روستاییان در بازداشت پلیس درگذشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=17418
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما