سه شنبه 28 آذر 1391 - 11:25

توزیع‌کننده شیشه در مادوان بویراحمد دستگیر شد

بویر نیوز – فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد صبح امروز از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر شیشه در طرح امنیت محله محور طی یک عملیات پلیسی در محدوده شهر مادوان خبر داد.

به گزارش کبنانیوز، سرهنگ علی کاشانی افزود: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان و درخواست شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران این یگان اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی اظهار کرد: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهر یاسوج ضمن شناسایی مناطق آلوده و همچنین شناسایی معتادان بی خانمان و خرده فروشان مواد مخدر در محدوده محدوده شهر مادوان شهرستان بویراحمد، موفق به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر از نوع شیشه و بازداشت چند معتاد ولگرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: این طرح روز گذشته اجرا شد و این فروشنده مواد مخدر که از مدت ها پیش تحت تعقیب ماموران پلیس بود، شناسایی و طی عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ کاشانی ابراز کرد : با شناسایی منزل متهم و پس از هماهنگی قضایی، از منزل وی بازرسی که ۸۶ بسته ۱۳ گرمی موادمخدر از نوع شیشه و یک عددترازوی توزین کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این عملیات تعدادی معتاد ولگرد و بی خانمان که باعث آلوده شدن محل زندگی شهروندان ساکن این محدوده شده بودند، شناسایی و جمع آوری شدند که طی هماهنگی های انجام شده به کمپ های مجاز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و بر خورد با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه ، از طریق شماره تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=17405
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما