شنبه 28 آذر 1394 - 10:03

جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در شهر یاسوج

شهردار یاسوج گفت: نصب تابلوها، دیوار نوشته ها و تبلیغات گسترده چهره نامناسبی به شهر داده است.

به گزارش بویرنیوز، محمد جاوید در نشست ساماندهی محیطی شهر یاسوج که با حضور تعدادی از چاخانه دارها و تابلو نویسهای این شهر برگزار شد، افزود: ما ادعا داریم که پایتخت طبیعت ایران هستیم و همه این استان را به این اسم می شناسند اما هر گردشگری که وارد شهر یاسوج شود با وضعیت نامناسب شهر رو به رو خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اولین سند توسعه استان گردشگری است بنابراین باید سطح شهرهای استان نیز مناسب با این موضوع باشد و باعث حذب گردشگران شود.

شهردار یاسوج تصریح کرد: یکسان سازی پیاده‌روهای شهر یاسوج که برای این کار بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شد، تأمین روشنایی خیابان‌هایی که مبلمان شهری آنها انجام شده و نصب سطل زباله در خیابانهای شهر بوده از جمله کاهرای انجام شده توسط شهرداری شهر یاسوج در دو سال اخیر بوده است.

جاوید با اشاره به اینکه شهرداری ابزارهای لازم برای جمع آوری تابلوهای غیر استاندارد و زیبا سازی فضای شهر را دارد، خاطرنشان کرد: هدف شهرداری انجام یک کار مشارکتی است که با همکاری مردم، کانونهای تبلیغاتی، اصناف و واحدهای فرهنگی اجرا شود نه اجرای آن با زور و چکشی باشد.

وی عنوان کرد: اداره اجراییات شهرداری یاسوج چند ماهی است که کار خود را در شهرداری یاسوج آغاز کرده است و روزانه با دست فروشانی که برای ایاب و ذهاب مردم مشکل ایجاد می کنند برخورد می کند.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه نصب تابلو ها در اندازه و شکل های مختلف در سطح شهر نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، افزود: اگر مشکل افراد تبلیغ کننده قیمت زیاد بیلبوردهاست شهرداری حاضر است همه بیلبورد ها را رایگان در اختیار آنها قرار دهد و یا تعداد آنها را افزایش دهد.

جاوید اظهار کرد: شهرداری تاکنون هیچگونه مجوزی برای نصب داربست به ویژه داربست های فوتی نداده است و نصب آن در سطح شهر خلاف قانون است

وی با بیان اینکه برخی از این نابساماندهی به فرهنگ مردم بر می گردد، ادامه داد: دلیل برخی دیگر از این نابسامانی ها این است که تا کنون به طور جد کسی پی گیر این موضوع نبوده است و وارد کار نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=173299
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما