جمعه 27 آذر 1394 - 9:41

سرنوشت گزینه اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مشخص شد!

هر کسی ثبت نام کند به معنای حمایت این جریان از وی نیست و بر همین اساس از ممکن است هر کسی از این جریان ثبت نام کند که ثبت نام افراد به معنای گزینه جریان نخواهد بود.

گروه سیاسی – یکی از اصولگرایان شاخص شهرستان های بویراحمد و دنا فاش کرد: جریان اصولگرایی هیچ کاندیدای واحدی برای حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا معرفی نخواهد کرد و هر کسی ثبت نام کند به معنای حمایت این جریان از وی نیست.

وی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار «بویر نیوز» گفت: با توجه به جلسات مختلفی که از سال گذشته گرفته شد چندین گزینه مطرح شد اما هر بار با افراد مطرح شد مخالفت هایی صورت گرفت که باعث شد به عنوان کاندیدای نهایی معرفی نشوند.

وی افزود: بر همین اساس و پس از آنکه اصولگرایان بویراحمد نتوانستند به گزینه مشخصی برسند قرار بر این شد، ” هر کس تمایل داشت با نام خودش در انتخابات حضور یابد و قرار نیست جریان اصولگرایی از هیچ شخصی حمایت کند کما اینکه هر فرد ممکن است بتواند بخشی از رای جریان را به نفع خود مصادره کند.

این عضو شاخص جریان اصولگرایی در پایان تاکید کرد: جریان اصولگرایی هیچ کاندیدای واحدی برای حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا معرفی نخواهد کرد و هر کسی ثبت نام کند به معنای حمایت این جریان از وی نیست و بر همین اساس از ممکن است هر کسی از این جریان ثبت نام کند که ثبت نام افراد به معنای گزینه جریان نخواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=173221
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصولگرایان نفت خیز گفت:

    گچساران منتظرتونیم

  2. دنیا پرستان گفت:

    به راستی کلمه اصولگرا دارای مفهوم غیرقابل درک برای بعضی ها می باشد و در حال حاضر فقط برای دستیابی به قدرت و تضمین عبور از فیلترها ست، هر چند که نحوه تعیین صلاحیت ها در برخی موارد خود سلیقه ای می باشد. در شرایط برگزاری سالم انتخابات ها مطمئن باشید که این افراد و با این پیشینه وسابقه در شهرستان بویراحمد و دنا رای نمی آورند و با وضعیت رخ داده بین ایشان در چند ماهه اخیر و عدم تفاهم جمعی خودشان دیگر قابل اعتماد برای اقلیت حامیانشان هم نیستند……. آراء ایشان در صورت ثبت نام به عنوان گزینه جریان :هدایت خواه 38000  پیشوا 35000حسینی 34000 خلقی پور  28000 خرامین25000  جانی پور 17000 روشنفکر 15000 پیوند 12000 مسعودی 70000

  3. دنا گفت:

    گزینه آقایان حاج حسینی ،دکتر هدایت خواه و دکترخلقی پور و….. که جناب دکتر نیکبخته ، آقایان فلانی و فلانی و بهمانییییییی از هرکه دوس دارن حمایت کنند تا معلوم شود اصولگرا کجایند و کیانند !

  4. اصولگرای جوان گفت:

    آخ سی حاج دهرابپور …
    حالا قدرش رو اصولگرایان بدونند

  5. فرجام گفت:

    دکتر خرامین گزینه نهایی است رای هم میاورد

  6. دنیا پرستان گفت:

    باعرض معذرت : مسعودی 7000 رای

  7. ناشناس گفت:

    حالا اصولگرایان قدر محمدرحیم دهراب پور رو بدونند

  8. ر گفت:

    گزینه  اصلی حسینی میباشد ومورد حمایت همه میباشد 

  9. دنا گفت:

    این متن  پیام آقا کلاغه هستش که کارش فقط شایعه پراکنی است  !!! 
    نمیدونم فردا که کاندید اصولگراها اعلام شد با این آقا کلاغه حرف جدیدش دوباره چیه ؟!!   درود بردکتر نیکبخت

  10. supervisor گفت:

    فقط جناب حاج پيشوا راه حل است.

  11. حمید گفت:

    اصول گراها می خوان رای های اصلاح طلب ها رو خورد کنن امیدوارم سرشون به سنگ بخوره

  12. دانشجو گفت:

    عبور از پیشوا باعث از هم پاشیدن جریانشد.
    اشتباه اقایون نابخشودنیه

  13. هموطن گفت:

    بابا دست بردارید . اصولگرایی کیا بودن .همون دولت پاکدست بود که فعلا 14 مدیر رده بالا از معاون اول تا وزیر و وووو  در زندان هستند .اگه مردم دوباره به این گروه رای بدن باید به آگاهی سیاسیشون شک کرد 

  14. سید محمد گفت:

    مشخص کردن اغای یشوا را اما زیرش زدن

  15. محمد حسینی وحید گفت:

    الماس بویراحمد نیکبخت

  16. شاهدی گفت:

    این نشستها همه سر کاری بوده و حسینی یا هدایتخواه یکیشون میان .حسبنی که 12 هزار رای بیشتر نمیاره و هدایتخواه شاید 35000 هزار رای

دیدگاه شما