سه شنبه 24 آذر 1394 - 10:29

اقدام منحصر به فرد آیت الله ملک حسینی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

نگاه آیت الله به محرومیت زدایی با تاکید مجدد بر اینکه از ایشان و جایگاه وی چنین انتظاری نیست، بسیار حکیمانه و خردمندانه است.

گروه اجتماعی – کهگیلویه و بویراحمد استانی برخوردار از منابع و کمتر توسعه یافته در بحث زیرساخت هاست که در سال های اخیر روند رشد و توسعه عمرانی در این استان رونق گرفته است.

به گزارش «بویر نیوز»، دستگاههای اجرایی با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف برای توسعه مناطق محروم گام های بزرگی برداشته اند و علیرغم اینکه محرومیت هنوز هم بر سر برخی مناطق استان سایه افکنده است اما در سال های پس از انقلاب که محرومیت زدایی در استان آغاز شده است، قدم های بزرگی برداشته شده است.

margoon-malk-71

در همین راستا آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان برای گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مسئولان دستگاههای اجرایی سفرهای مختلفی به مناطق دوردست استان انجام دادند.

سفرهای آیت الله ملک حسینی را باید منحصر بفرد دانست چرا که به ندرت مشاهد شده است نماینده ولی فقیه در استان ها و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در امور عمرانی ورود کند و البته هیچگاه هم چنین توقعی از آنها وجود نداشته است.

نگاه آیت الله به محرومیت زدایی با تاکید مجدد بر اینکه از ایشان و جایگاه وی چنین انتظاری نیست، بسیار حکیمانه و خردمندانه است.

وی در سفر به مناطق محروم همه جای استان کهگلیویه و بویراحمد را در برنامه کاری خود قرار داد و این نشان دهنده ی توجه ویژه ایشان به مردم مناطق محروم و روند محرومیت زدایی است.

139407091239365416209104

نکته مهمتری که در خلال سفر ایشان به جای جای استان دیده می شود اینکه هیچگاه نقل و قولی مبنی بر وعده به مردم برای انجام کارهای نشدنی دیده نمی شود و البته حضرت آیت الله ملک حسینی هیچگاه دستگاههای خدمات رسان را مجبور به قول دادن برای کارهای غیرممکن نکرد که این دو موضوع باید سرمشق سفرهای مسولان سیاسی و اجرایی دستگاهها قرار گیرد. در واقع ایشان نه توقع زایی بیجا ایجاد کرد و نه فشار سیاسی بر مسئول وارد آورد که این دو نکته نشان از اهتمام وی به اصولی بودن و کاربردی بودن این سفرهاست.

139407091138429166208424

از همه مهمتر باتوجه به جایگاه با ارزش ایشان – نماینده ولی فقیه در استان – مسئولان حضور جدی تری در همراهی ایشان دارند و در همراهی با آیت الله فارغ از مسائل سیاسی و دیدگاههای پوپولیستی به  مشکلات می پردازند.

سفرهای آیت الله ملک حسینی به مناطق محروم سن های دیگری نیز دارد که می توان بیان خدمات انقلاب اسلامی و دیدار صمیمی با مردم روستایی و ایجاد انگیزه کار و تلاش و همچنین رهنمودهای فرهنگی را از جمله آنها دانست.

81702594-70067027

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=172724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان ج گفت:

    درود بر سید بزرگوار .کاش مدیران استانی و شهرستان ذره ای مانند آیت اله ملک حسینی بودند و احساس مسیولیت میکردند در قبال مردم.

  2. شاهد گفت:

    اولا مرحوم آصدر جد ایشان در ان دورانی که حتی جاده نبود وامنیت هم نبود با اسب برای تبلیغ دین وشریعت وبخصوص اصلاح ذات البین به روستاها ومناطق صعبالعبور مسافرتهای طاقت فرسا وطولانی داشت.ثانیا پدر بزرگوار ایشان.فقیه مجاهد رحمت الله علیه قطع نظر از موقعیت علمی وجایگاه سیاسی وقتی.احساس.خوشبختی میکرد که گره ازمشکلی بگشاید.انتظار.از خلف صالح ایشان برای مردمی که این خاندان درقلبشان جای دارد.هم این است .که اولا چشمشان به دیدار او روشن شود ثانیا صمیمانه از محرومیت خود بگو یند.این سفرها نیزخودمحکی است برصحت وسقم وعده ووعیدمسئولین به مردم.سلامتی وتوفبق ایت الله سید شرف الدین رادرخدمت به مردم پاک وصادق وقدرشناس از خداوند بزرگ مسئلت می نمائیم.

  3. ممو از گچساران گفت:

    درود بر این مرد و خانواده اش انصافا نام نیکی برای استان هستند و مایه افتخار اما از طرفی انتخابات خبرگان نزدیکه واین چیزها باید باشه

  4. بویر احمد با غیرت گفت:

    من به فدایه این سید بزرگ واقعا دوستت داریم عزیز

  5. بویراحمد سفلی گفت:

    با سلام. 
    خاندان معظم ملک حسینی در طول تاریخ کهگیلویه و بویراحمد همواره به مانند ستونی و ملجاء مهم برای استان بودن و هستن.
    مرحوم آیت الله سید صدرالدین (آصدرا)  مرحوم آیت الله ملک حسینی و هم اکنون هم سید شرف الدین. 
    خود مرحوم آیت الله ملک حسینی در سن 80سالگی از پروژه های عمرانی استان بازدید میکردن… 
    به مسولا توپ و تشر میزدن و اگر کاری ازشون بر میومد برای رفع مشکلات مردم و استان و استان های همجوار واقعاً دریغ نمیکردن.. 

  6. در ست بابک گفت:

    درود بر سید بزرگوار که از گنجینه های باارزش این مرز و بومند

  7. از سوق گفت:

    درود بر بیکران خداوند بر روح پاک وزلال آیت الله ملک حسینی. آیت الله عزیز وعده های مسولین در هنگام سفر شما به سوق که در حضورت قول دادند با گذشت یکسال عملی نشد.

  8. محمد گفت:

    خدا نگهدارت باشه سيد بزرگ

  9. سیدجوادمعتمدی گفت:

    خداوند این مجتهد فرزانه را توفیق وسلامتی دهد و روح مرحوم والد بزگوارشان

    راشادگرداند

  10. صالحان گفت:

    خدایا به این سید بزرگوار صحت وسلامتی همراه با عزت وسربلندی وموفقیت طول عمر عنایت فرماید ما مردم روستای صالحان بویر احمد به مرحوم ایت اله ملک حسینی ومرحوم آقا صدرا وبویژه شخص حضرت ایت اله سید شرف الدین ارادت خاص داشته وداریم این خانواده از قدیم با مردم روستای ما ارتباط داشتند ما مخلصشون هستیم

  11. دشترومی گفت:

    درپناه خدا باشی سید عزیز مایه افتخار بویر احمد در قلب مایی

  12. زریر هدایت گفت:

    این خانواده ( ملک حسینی ) باعث آبرو و مایه افتخار و بزرگی استان هستند

  13. بیدار گفت:

    خدا نگهدارت باشه

دیدگاه شما