دوشنبه 23 آذر 1394 - 2:58

تاجگردون: این حرکت زشت استاندار و مدیران استانی را هیچگاه نمی بخشم

این کارشان غیر اخلاقی بود و من هیچ گاه آقای استاندار و مسئولین استان را نمی بخشم ، تاریخ هم آنها را نمی بخشد بابت این رفتار زشتی را که وزیر را به یاسوج دعوت کردند و حتی حاضر نشدند کارای انتقال ایشان را انجام دهند

غلامرضا تاجگردون در گفتگوی اختصاصی با خبرنما در خصوص عملکرد ضعیف و کم کاری برخی از مدیران در حوزه های یاسوج و گچساران مبنی بر اینکه برخی از مدیران سوء مدیریت خود را پشت شما پنهان و هزینه می کنند ، چنین گفت: من این مبحث که برخی از مدیران به نام من برای خود مصونیتی ایجاد کرده اند را نمی خواهم رد کنم ، بله برخی از مدیران شاید این احساس رو میکنند که فارغ البال هر کاری را که می خواهند می توانند انجام دهند.

تاجگردون
تاجگردون با بیان اینکه : این گونه رفتارها از گذشته بوده و هنوز هم هست افزود : رابطه مدیران با من چالشی نیست و در حد تعادل است.
نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : از نظر بنده باید به مدیر جهت اثبات و لیاقت و کارایی اش فرصت و زمان داد ، سریع نمی شود یک مدیر را ارزیابی کرد .
تاجگردون تصریح کرد :یکی از آسیب های جدی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها همین است که دوره مدیریتی کوتاه بوده است .
وی اظهار کرد : معتقدم وقتی مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش می‌گیریم سعی کنیم خیلی سریع و با یک لغزش مدیریتی یا عدم کاری مدیران تعویضشان نکنیم چرا که آسیب جدی در بر خواهد داشت.
غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه : هر چقدر مدیران بیشتر مورد حمله مسئولین و علی الخصوص نماینده ها هم قرار بگیرند ، احتمال کشیده شدن آنها به سمت خطاهاو …بیشتر است .
وی افزود :من برای مدیران در یک دوره معقولی که مدیر بتواند خودش را بازسازی و ثابت کند وهمچنین در این دوره مسلط بر کار شود مصونیت ایجاد می کنم .
تاجگردون با تأکید بر اینکه مدیری که شجاعت خود را از دست می‌دهد ابتکارش هم از دست می‌رود، اظهار داشت: این مسئله باید علاج شود تا مدیران شجاعت خود را از دست ندهند چرا که مدیران موتور محرک دستگاههای اجرایی هستند.
تاجگردون ادامه داد :اما اگر بعد از یک دوره معقول که مسلط به کار شد اگه بخواهد روند خود را ادامه دهد، قاعدتا بله و بر اساس تعهدی که برای خدمت به مردم داده ام خود را موظف به تلاش برای آبادانی منطقه می دانم و از آنجا که این افتخار را دارم که خود را وقف ملت و دیارم کرده ام ، حتماً در رابطه با مسئولان کم کار فکری خواهیم کرد و در برابر سهل انگاری های به عمد ، سکوت و ملایمت اختیار نخواهم کرد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران ویژگی جوان و یا پیر، قوم یا قبیله و یا انتخاب مدیران در فضای مشترک بین استانداری، نمایندگان مجلس و وزرا و … نبوده و نیست ، بیان کرد : مولفه های زیادی برای انتخاب مدیر موثر است و شاخصه های اصلی من خدمتگزاری به مردم ، نحوه برخورد با مردم و اینکه چگونه و به چه نحو کار ارباب رجوع را انجام می دهند ،تعهد، تخصص و کارآمدی و دلسوزی نسبت به مردم و توسعه شهرستان ملاک انتخاب مدیران در حوزه انتخابی من است.
تاجگردون تصریح کرد : به عقیده من متاسفانه در این بخش کار عمده مدیران استانی فارغ از اینکه طرف من باشند یا نباشند در این جا لنگ می زنند و دچار اشکال هستند.
وی گفت : وقتی من به فراخور حال ، ازآنها علت را جویا می شوم مطالبات وسیع مردم و محدودیت امکانات رو پاسخ می دهند.
تاجگردون با اشاره به این مطلب که باید بپذیریم ظرفیت استان و شهرستان ما هم همین است افزود : کما اینکه یک سری تعصبات بومی گری هم داریم و دوست داریم نیروهای بومی استفاده و به کار گماشته شود در نتیجه باید بروز برخی مشکلات را هم بپذیریم.
تاجگردون خاطر نشان کرد : کار در این شرایط خیلی سخت است ، باید حواسمان به مدیران باشد ، آنها را مورد تهاجم قرار ندهیم ، مدیران هم باید با ایمان راسخ به کار ، سازمانهایشان را اداره کنند .
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا احساس نمی کنید ضعف مدیران در ریزش یا کاهش آراء موثر باشند ، اظهار داشت : طبیعتا مردم مدیران را به مسئولین بالاترشان منتصب می دانند قطعاٌ ضعف مدیران در رای من اثر دارد ، لذا ارتقای نگاه مردم و به تبع آن توقعات آنها در این سطح علت ریزش آرا هر نماینده ای و عدم راهیابی به مجلس خواهد بود.
وی در ادامه افزود: طراز نگاه مردم به نمایندگان کنونی به دلیل مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موجود ارتقا یافته است و آنها توقعات بالاتری نسبت به مسئولین مدیران و نمایندگان دارند.
پرسشی در خصوص اینکه در فضای مجازی و رسانه‌ها موضوعاتی مطرح شده مبنی بر این که برخی از مسئولین از نحوه حضور وزرای دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ابتدا به شهرستان گچساران می‌روند بعد به مرکز استان می‌آیند، انتقاداتی نموده اند ، آیا این رفتارها به توسعه و عمران شهر لطمه وارد نمی کند ؟ بخش دیگری از گفتگو بود که تاجگردون در پاسخ به این سئوال اظهار داشت : اشتباه است این که می گویند وزیری گچساران می آید یاسوج نمی آید و یا اینکه چرا وزیری اول گچساران می آید بعد مرکز استان میرود ، من هم می توانم چندین وزیر را نام ببرم که یاسوج آمده بودند اما گچساران و دهدشت نیامدند.
وی ادامه داد :بعنوان مثال ۷ماه پیش وزیر مخابرات یاسوج بود ، گچساران هم نیامد آیا مگر من اعتراضی کردم ؟چیزی گفتم ؟جناب آقای آخوندی از دوستان بنده است ایشان یاسوج بودند تا گچساران هم نیامدند من مطالبه ای کردم ؟
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از کسانی که می‌گویند چرا وزرا اول به گچساران آمده‌اند، گفت: ما می‌خواهیم با تکیه بر نقاط مشترک و وحدت و همگرایی مشکلات شهر و استانمان را حل کنیم و به سوی توسعه عمران شهری گام برداریم و با تاکید بر اینکه، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی و وحدت در استان و کشور هستیم اظهار کرد: این گونه رفتارها بر روحیه خدمت به مردم استانم تاثیر نخواهد گذاشت.
وی بیش از همه به ضرورت تداوم همراهی و همدلی مسوولان استان برای فائق آمدن بر مشکلات استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت که همه ما در این مسیر نقش تعیین کننده ای در خدمت رسانی بهتر به مردم استانمان را داریم .
وی افزود: با وجود مشکلات عدیده زیر ساختی اگر مجموعه استان را همدل و همراه نبینیم هر چه قدر هم تلاش کنیم کمتر شاهد تحولات مثبت ، رشد و توسعه در استان و به تبعه آن شهرستان هایمان خواهیم بود.
تاجگردون افزود: حالا اگر بر اساس شرایطی که مردم برای من ایجاد کرده‌اند ، فرصتی پیش آمده گاهی به دعوت من ، گاهی مسئولان ارشد کشوری و وزرا بنا به میل خودشان به صورت گسترده در شهرهای گچساران و باشت حضور پیدا می‌کنند و پس از حضور در این دو شهرستان آنگاه به مرکز استان می‌روند باید بگویند چرا فلان وزیر گچساران آمده مثلا یاسوج نیامده؟!
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد : برخی از دوستان چرا حاضر نیستند تمام ظرفیت های استان را با هم ببینند؟

در ادامه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با گلایه از فضای تخریب و توهین توسط برخی مسئولان استان گفت: با این حرکت بسیار زشت و زننده و دور از شان مدیریتی استان که در سفر وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت و من هنوز هضم نمی کنم که چرا از استاندار بگیر تا نمایندگان استان تشریفات استقبال و حتی انتقال وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی از گچساران به یاسوج انجام نشد؟

تاجگردون افزود : سفر وزیر تعاونی کار و رفاه اجتماعی به گچساران کاملا فارغ از کار مسایل سیاسی بود ، متاسفانه برخی با تندروی و توهین و تخریب همه واقعیات را کنار می گذارند و به دنبال حواشی می گردند .

تاجگردون گفت : این کارشان غیر اخلاقی بود و من هیچ گاه آقای استاندار و مسئولین استان را نمی بخشم ، تاریخ هم آنها را نمی بخشد بابت این رفتار زشتی را که وزیر را به یاسوج دعوت کردند و حتی حاضر نشدند کارای انتقال ایشان را انجام دهند و من وزیر را به یاسوج بردم و او را تا درب سالن بدرقه و تحویل مدیرکلی دادم و برگشتم .

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری که انشاءاله دیگر چنین مواردی تکرار نشود خاطر نشان کرد : باید از تمام ظرفیت های استان استفاده شود.
وی تصریح کرد : گچساران هم عضو این این استان است، این حق مسلم گچساران و باشت است که مورد توجه قرار گیرد ، من بر سر منافع شهرستان گچساران و باشت محکم می ایستیم.
تاجگردون تاکید کرد : من در این امور کوتاه نمی آیم و کارم را انجام می دهم و به نظرمن آقایون باید رفتارشان را اصلاح کنند که توهین به شعور مردم گچساران نشود .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=172563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    جناب تاجگردون نتیجه کار بی برنامه همینه دیگه…

  2. سید گفت:

    یاسوج مرکز استان جناب تاجگردون ، حق اعتراض نداری وقتی مدیری اول یاسوج بیاد ، متاسفم برا چنین نماینده ایی ک شما باشی
    بحث احترامه، یه وپزیر و مسئول کشوری اول میاد مرکز استان بعد یایر بخش ها، یحتمل هدف جناب تاجگردون چیز دیگری بود ک اول وزیر را ب گچساران برد ، مثلا خواستی بگی قدرتمندم ! با این کارا نمیتونی مردم رو فریب بدی برا دور بعد ، فاتحه مع الصلوات

  3. از چرام گفت:

    اومدی یه تعریفی از خودت بدی ضایع شدی حقت بود چون اداب سیاسی رو رعایت نکردی دشون گرم که پشیزی بهات ندادن

  4. یک شهروندگچسارانی(مارین) گفت:

    با تشکر از نشر خبر میشود گفت که این رفتار زشت مسولان در وحله اول بی احترامی به خودشان میباشد که ظاهرآ رسم مهمان نوازی را از یاد برده اند و ان شاا… که تکرار نشود.

  5. همشهري گفت:

    خداييش حيف تاجكردون نبو كه يه مشت آدم بي سواد ازردش كنن .تاجكردون خدا ان شاءلله حفظت كنه و سربلند باشي .دشمنانت هم سر به زير

  6. بويراحمد گفت:

    جناب تاج گردون، شما خيلي انتظار بالايي داري….. حتما مي خواستيد استاندار و نماينذه بويراحمد ودنا با ساز وو دهل و كاروان به استقبال وزيري بياند كه براي تبليغات حضرتعالي به استان و گچساران سفر كرده بود…… انصافا بهترين برخورد با اين وزير شد….. تا اين وزير ياد بگيره يك استان از كجا شروع مي شود….. هيچ بويراحمدي از اينكه گچساران رشد كند دلخوري و ناراحتي ندارد…چرا كه حداقل بيشتر از بزرگواران باشتي در گچساران حضور داشته و زمين و مايملك دارند…. ولي با اين رويه مخالف هستند كه منافع شخصي و گروهي بر منافع استان ترجيح داده شود…….. زنده باد بويراحمد قهرمان

  7. رحيمي گفت:

    چه پر توقع…….. حتما تا درب سالن فكر مي كردي انشاءالله هيئت استقبال صد متر جلوتره…. نه پيچ بعدي حتما تجمع كرده اند…… نه حتما بعد از تونل هستند….. به خدا من اگر جاي نماينده بويراحمد بودم حتي جلوي درب سالن هم نمي اومدم…… راستي چرا تو نيومدي…..يه چاي …ابي…

  8. بویراحمد گچساران گفت:

    .همه ما می دانیم مراکز استانها بعداز تهران مرکز تصمیم گیری دولتها بوده وهستند، اما اقای تاجگردون این کار شما جز تبلیغات بیهوده فایده ای ندارد زیرا اگر واقعا راست می گویی چرا این وزرا را دوسال پیش دعوت نکردید؟،در ضمن این کارطایفه گرایی را در گچساران واستان تشدید می کند وبانی اختلاف بین مردم می شود.

  9. کارمند گفت:

    دست مردم و مسئولین درد نکنه درباره رفتارشان با وزیر تعاون کار , اخه این وزیر واقعا ضعیف است حدود 11 مدیرکل در سطح استان دارد هیچ ارزشی برای آنها قائل نشد ثانیا یکی از مدیران کلش بسیار ضعیف و……….. و حتی …………. ولی اقدام به تعویضش نکرد

  10. شرف گفت:

    جناب دکتر شما کاری کردید که مدیران شما هر کاری دلشان بخواهد انجام میدهند بی احترامی به کارمندان, بی احترامی به مقدسات نظام و شرع اسلام (مثل عاشورا) , اختلاس و نقض قانون , بی عدالتی… و مصونیت آنها هم قدرت شماست

  11. ی گفت:

    تاج گردون اصول گراکه جزء حزب کارگزاران بودوحالا هم ازاجزاء فراکسیون رهروان مجلس می باشدوبازرنگی و…. خودرابه اصلاح طلبان چسباند و صاحب موقعیتهای فراوانی شد.هرکاری می تواندانجام دهد.

  12. اعتدال گفت:

     از بس اين استاندار ما بي عرضه است،،به راحتي نماينده مجلس تهديد ميكنه،،كه چطوري و در چه شرايطي مديران رو عوض ميكنم يا تعويض نميكنم،،اصلا انگار نه انگار كه استانداري هم هست،،وتعويض مديران وظيفه ذاتي استانداره،،منتها تو استان ما جاي عوامل نظارتي و اجرايي عوض شده است!!!!!!!!!بايد تاسف خورد به حال اين استاندار!!!!!!!!!!!!!!!

  13. رادکی گفت:

    میخوام ببینم اگر انتخابات استانی بود بازم اقای تاجگردون اینقد گچساران گچساران میکردی بابا بسه درویی ودروغ گویی

  14. اسحاق گفت:

    تا کورشود هرانکه نتواند دید .شیر مرد استانم تاجگردون

  15. قبیله سالاری یا شایسته سالاری؟ گفت:

    آقای تاجگردون فرموده اید:”… در انتخاب مدیران ویژگی جوان و یا پیر، قوم یا قبیله و یا انتخاب مدیران در فضای مشترک بین استانداری، نمایندگان مجلس و وزرا و … نبوده و نیست ، بیان کرد : مولفه های زیادی برای انتخاب مدیر موثر است و شاخصه های اصلی من خدمتگزاری به مردم ، نحوه برخورد با مردم و اینکه چگونه و به چه نحو کار ارباب رجوع را انجام می دهند ،تعهد، تخصص و کارآمدی و دلسوزی نسبت به مردم و توسعه شهرستان ملاک انتخاب مدیران در حوزه انتخابی من است.”
    سوال این است که مدیر کل جهاد کشاورزی استان که منصوب شما است کدام یک از شاخص های اصلی خودتان را دارا هست؟ این آدم در قوم و خویش و فامیل بازی شهره عام و خاص هست و در اکثر موارد و به ویژه استخدام ها قبل از هر کس آبروی خود شما را برد. آقای تاجگردون من از حوزه انتخابیه شما نیستم ولی اگر هم بودم به خاطر تمام بی حرمتی هایی که گوهرگانی در حق اکثر مردم این استان داشته به شما رای نمی دادم.

  16. صادق گفت:

    در دوره گذشته هم وزرای نیرو – و نفت –هم اول آمدند گچساران.، یا وزیر راه و شهرسازی،، ولی کسی پزش را نمیداد.. 

  17. ناشناس گفت:

    هرکی هندونه  خورد پای لرزش هم باید وایسه

  18. اميد گفت:

    برو جلو دكترتاجگردون هواتو داريم، خوب ضايع شون كردي آخه ياسوجم شد مركز استان ،چهخيري به بقيه استان ميرسونه بجز ….،؟

  19. سادات بیدک گفت:

    ضمن سلام وعرض ادب خدمت همه دوستانی که نظر داده اند
    باید در بحث دعوت از وزرا وحضورشون در استان کلی نگر بود چونکه وزرا هم مسائل ومشکلات حوزه کاریشون رابه صورت کلی ودر سطح استانی بررسی میکنند .درضمن وزرا برای اینکه می خواهند دکتر تاج گردون تعامل بهتری باانها در مجلس داشته باشند گاها باپیشنهاد خود وزرادر حوزه انتخابیه دکتر تاج گردون حضور پیدامیکنند

  20. محمد گفت:

    ما همه مردم استان از نظر اصل وریشه یکی هستیم ونسبت های فامیلی و عشیره ای نیز ،کم که نه بلکه بسیار زیاد باهم داریم و چه بسا بهتر است نه فقط شخصیت سیاسی همچون اقای تاجگردون که قابل افتخار برای هم استانی ها میباشد برای کل استان وکشور قدم بردارند این وکالت و قدرت نیز چند صباحی است ومیگذرد

  21. ناشناس گفت:

    واقعا ادبیات وقیحانه یک نماینده شهرستانی در مقابل استاندار و مدیران ارشد هست. نماینده نباید به خودش اجازه بده برای استان تعیین تکلیف کنه.
    جناب دکتر خادمی نجابت هم حدی داره دیگه نباید زیر بار این ذلت و بی حرمتی بروید که  به شما انجام رفتار زشت را نسبت بدهند و بعد هم تهدید کنند که هرگز نمی بخشنتون!

  22. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون شما که از معیار و ملاک انتخاب مدیران حرف میزنی خدایی خودت هم باور میگنی , اگر چنین است انصافا مدیرکل اداره کار و جهاد کشاورزی کدام یک از این معیارهایی که گفتی را دارند ثانیا 2 سال موندند همه خراب کاری کردن ایا این فرصت برایشان کافی نبوده

  23. احمد اورژانسی گفت:

    آقای تاجگردون دشمن شما نه احزاب و افراد بلکه غرور بیجا و بی اندازه ایست که مدتی است دامان شما و مدیران ناکارآمدی که بنام شما بر بعضی ادارات استان تحمیل شده اند را گرفته و در حال اوج گرفتن مراقب تیرهایی که با پر خود ساخته شده اند باشید که گویند : از ما است که بر مااست .

  24. وزارت کشور گفت:

    با سلام طبق اخبار واصله استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهد کرد غلامرضا تاج گردون که بدنبال تغییر استاندار بود متاستفانه وزارت کشور نیز با تغییر استاندار بومی مان دکتر خادمی موافقت کرده است. گزینه غیربومی خود را به وزارت کشور معرفی کرده است ظاهرا تاج گردون با گزینه های غیربومی موافق است.

  25. امجد گفت:

    در پاسخ به قبیله سالاری یا شایسته: راجع به گوهرگانی جهاد کشاورزی بایستی اذعان داشت که این موضوع را نبایستی به دکتر تاجگردون منتسب نمود زیرا در بکارگیری نیروهای فامیلی حتی یکنفر از بستگان نسبی تاجگردون در آنها وجود ندارد همه به نوعی وابستگان گوهرگانی و معاون وی آقای ویسی می باشند ومن خود که به نوعی از مریدان تاجگردون در حوزه انتخابه ایشون می باشم از این موضوع گله مندم ولی بدانید دکتر عزیز به موقع کار خودش را در مورد این افراد سوء استفاده گر می کند.

  26. باشتي گفت:

    جناب تاجكردون خداوكيلي دكتر قائدي كدام توانايي يا خلاقيت راداشت كه به مردم مظلوم أستان تحميل كردي

  27. علی گفت:

    شما درحال منطقه ای کردن استان هستید

  28. شهروند گفت:

    تفکیک قوا؟

  29. محسن گفت:

    و شلي ماسه كه كارد تيزه

  30. ناشناس گفت:

    خیلی دوس داشتم جناب دکتر که احترام زیادی براشون قائل هستم و اونم فقط به خاطر توانمندی ایشون هست ، بر چه مبنایی همون طور که خودش در مصاحبه گفته بود در جابجایی مدیریت شرکت توزیع برق کهگیلویه دخالت کردند و بر چه مبنایی تشخیص دادند که پرویزی از رزمه توانمند تر هست و اصلا اطلاعاتی در مورد هر دو شخصیت دارند یا نه ، و اینکه چرا پرویزی رییس برق دهدشت هر روز با شما در احداثات و افتتاحات و همایش های شما شرکت داره. به نظر من جناب دکتر بهتره قبل از انجام هر کاری تفکر و بینش کافی در انجام اون کار رو داشته باشین..و اینکه خدایی شخصا شما رو دوس دام و بهتون احترام میذارم زیرا توانمندین و عرضه ی کار و استفاده از شرایط رو دارین، یکی از نقاط ضعف بزرگواری مشاورین و تصمیم گیرنده های منفعت طلبشون بودن که فقط به فکر کامیابی شخصی خود بودن و حتی به خود حاج آقا هم فکر نمیکردن.حالا این سوال هست که شما معیارتون برای این جابجایی چی بوده ، شاید هر کس این مطلب رو بخونه به این فکر کنه که متن توسط خود رزمه نوشته شده ولی خدایی من چون در ارتباط با هر دوی این شخصیت ها بوده ام حیفم اومد نظر خودم رو ننویسم و یه پیشنهاد دارم که دکتر یه برخوردی از نزدیک با هردوی این عزیزان داشته باشند، واقعا حیف شد رزمه مرد فوق العاده ای بود ، شخصی بود که به هیچ کس اجازه ی سواستفاده نداد، برخورد مردمی بسیار مناسبی داشت و بسیار پاک دامن و توانمند در مسائل فنی اداره بودند…. واقعا حیف شد…..

  31. بویراحمد صاحب نام و نشان گفت:

    حاضرم باهاتون مناظره کنم رور درو . فرافکنی نکن لطفا . کاش این حرفها را جایی میزدی که منم بودم .

  32. بویراحمد صاحب نام و نشان گفت:

    جواب به امید :
    مرحوم بهمن بیگی فرمودند: بویراحمد آنقدر دست به ماشه برد و پا در رکاب فشرد تا از یک دهستان یک استان آفرید و ….. بقیشو برو بخون امید جان . اگه استانی هست ما آستانش کردیم . بهمن بیگی هم ترک قشقایی بو د و ربطی هم به بویراحمد نداشت اول برو تاریخو بخون بعد اینجا شعار بده .

  33. رلی گفت:

    مدیران شما بی عرضه هستندپ

  34. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون چرا از مدیر ضعیفی مثل مدیر محیط زیست حمایت می کنید البته برای کارکنان محیط زیست و مردم کاملا روشن شده…

  35. واقع بین گفت:

    جناب تاجگردون شما باید از این نوع بیانات خود خجالت بکشید

  36. محمد گفت:

    متاسفانه اکثر برنامه های شما تبلیغات انتخاباتی است وبرای بزرگنمایی پا را از قانون فراتر میگذارید وبا بردن وزرا به گچساران سعی در بیرنگ کردن فعالیت سایر نمایندگان استان دارید. بدانید کار برای خدا نیاز به تبلیغ ندارد

  37. اصلاح طلب گفت:

    دوستان این که ناراحتی ندارد تاجگرودن انسانی مدیر و لایقی میباشد شما باید حسودی کنید چون چیزی بلد نیستیم

  38. ناشناس گفت:

    اقای تاجگردون انصافاً حرفهای خودت را چقدر قبول داری……. از نظر مردم ……

  39. ممو از گچساران گفت:

    حقت بود تاج خیلی مغرور شدی نتیجه اش همینه

  40. محمد ا گفت:

    اقاي تاج گردون عزيز شما تهران اصول گرايي و ياسوج اصلاح طلب خواهش ميكنم دست از سر مردم ياسوج و دنا بردار ما قيم نميخايم ما دلسوز نميخايم با چه زبوني بگم از طلا گشتن خسته گشته ايم لطف فرماييد و ما را مس كنيد ……..اين حركت انعكاس دخالت هاي شماست والا مردم استان والبته باشت و گچساران به مهمان نوازي شهره عام هستند…….دكتر عزيز تخم كينه و جدايي بين مردم ياسوج و گچساران نكنريد كه الله سميع البصير……خداوند ياره دهنده متحدان باشد…..

  41. ناشناس گفت:

    جناب تاج گردون سلام !شما که حرف از ماندن مدیران بی تجربه می زنید تا تجربه یاد کنند که نه با ارزیابی وشاخصی منتخب شده اند!این را به یاد داشته باشید مدیر موفق کسی است که با سابقه ودرپستهای مختلف امتحان خود را داده باشد نه یک شبه ،ره صد ساله را طی کند وفقط به فکر چند صباحی باشد.این نتیجه بی تدبیری است وعلاوه بر ضرر وزیان فراوان به این مردم سودی عایدجامعه نمی شود .

  42. ناشناس گفت:

    ااگر وزیز راست می گفت باید اول باید مرفت مرکز استان و بعد از به شهرستان گچساران تشریف می برد

  43. رسول ر گفت:

    دکتر نخبه کشوریه
    ولی مهره هاش نا کارآمد هستند

  44. گچساران.دیار قتل و فقر گفت:

    اگر دوستان و نخبگان بویراحمدی کمی تآمل داشته باشند تمام توان ونفوذ خود را در گسیل آرای خود به حوزه گچساران به کار خواهند گرفت. درحوزه بویراحمد هرکدام از نامزدها موفق شوند حداقلی از انسانیت ونجابت و اخلاق سیاسی را مراعات خواهند نمود. اما حوزه گچساران اکر تاجگردون مجددآ با تبلیغات وسیع و پول به مجلس راه یابد برای کل استان فاجعه خواهد بود و مارابه50 سال قبل بازخواهند گرداند.لذا توصیه بنده به ایل سرفراز بویراحمد این است که هفت اسفند همگی درگچساران و به رقیب تاجگردون رای دهند. باید جلوی تثبیت اقتدارفامیلی فریب وتزویر را بگیریم.

  45. باوی گفت:

    تاجگردون مغروره .فقط به انهایی بها میده که تیپ ودسته اش است . مثل مدیری که از باباکان گذاشته و هیچی بلد نیست از مدیریت

  46. باوی گفت:

    تاجگردون مغروره .فقط به انهایی بها میده که تیپ ودسته اش است .

  47. باوی گفت:

    تاج ای دوره کارت تمومه من بچه باشتم از آشناهای نزدیک . رای بهت نمیدیم

  48. مندنی گفت:

    اگر استاندار اینطور برخورد کرده اند جای خوشحالی و امیدواری هست اخه فقط برای تبلیغات شما میروند گچساران والا کار خاصی انجام نداده اید برای مردم فقط بلدید تبلیغات رسانه ای نمایید و مرکز استان اشتباه گرفته اند

  49. نکته بین گفت:

    آقای تاجگردون گفت اما نگفت برخی از مدیران ضعیف منسوب به ایشون ( مثل جهاد دانشگاهی ) چقد به خودش آسیب رسونده و باعث تضییع برخی حقوق مردم دیگر شهرستانها از جمله بویراحمد شده اند ……..

  50. در جواب احمد اورژانسی گفت:

    یکی از این مدیران که مثال زدی همون رئیس خودته

  51. دنا گفت:

    دشمن آقای تاج گردون مدیران ایشان میباشد آقای گوهرگانی و دکتر بهمنش صنعت دامپروری استان را نابود کردند در استخدامها فامیل خودشون را قبول کردند این دو نفر آبروی تاج رو برده اند 

دیدگاه شما