شنبه 18 آذر 1391 - 10:17

دستگیری قاتل فراری در اطراف کازرون

بویر نیوز– فرمانده انتظامی فارس از انهدام باند سارقان مسلح در داراب، دستگیری سه سارق مسلح و سه اخاذ در شیراز و یک قاتل فراری در اطراف کازرون، طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری قاتل فراری در اطراف کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی سرقت‌های مسلحانه با تهدید سلاح توسط سارقان، تحقیقات پلیس در مورد شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارقان به‌نام های «م – ن»، «ع – ر» و «ع – م»  شناسائی و در دو عملیات جداگانه دستگیر و در تحقیقات این سرقت از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از انهدام باند سارقان مسلح در داراب خبر داد و گفت: هفته گذشته سه سرنشین دو خودرو پژو 405 در اطراف داراب جلو یک خودرو هیوندا را گرفته و از زن و شوهری که سرنشین آن خودرو بودند وجه نقد و مقادیری طلا اخاذی کرده و متواری می‌شوند.

سجادیان اضافه کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ویژه، سارقان توسط ماموران شناسایی و هر سه، یکی به‌نام «ص – م» و دو نفر دیگر به‌نام «الف – ف» و «الف – ف» دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سارقان، این سرقت از آنها کشف و یک خودرو پژو 405 متعلق به آنان که سرقت با آن انجام شده بود نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از دستگیری سه سارق در شیراز طی سه عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شیراز سه اخاذ را که اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان کرده بودند را شناسایی و در سه عملیات جداگانه این سارقان را به‌نام‌های «م – الف»، «ج – ر» و «س – ع» دستگیر کردند.

سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری قاتل فراری در کازرون گفت: روز گذشته ماموران انتظامی موفق شدند قاتل فراری به‌نام «م – ک»  را که در نخستین روز از سال 1389 فردی به‌نام «ب – پ» در جلو مغازه‌اش در کنارتخته به وسیله اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس متواری شده بود را دستگیر کنند.

وی افزود: قاتل به دلیل اختلاف قبلی مقتول با پدرش، وی را با سلاح شکاری هدف قرار داده و پس از قتل وی متواری می‌شود که با تلاش ماموران وی دستگیر و یک اسلحه کمری از او کشف و در این مورد فرد دیگری نیز به‌نام «الف – د» که قاتل پس از ارتکاب جرم سلاح شکاری را به وی داده بود دستگیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16993
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما