دوشنبه 11 آبان 1394 - 12:59

کنایه های سنگین فولادی وندا به تاجگردون (+تصاویر)

سعید رحمانی اصل

برای رفتن به بعضی جاها هیچگاه نباید به دنبال بهانه گشت، و این احساسی است که غالباً در خانه ی هرشخص به وی دست می دهد.

دیروز دست تقدیر چنین رقم زد که به همراه یاری دیرین در روزی ابری پای در جاده ای آشنا نهادیم … باز هم جاده ای آشنا …

جاده ای که سالیان سال است برایم عجین شده از خاطراتی تلخ و شیرین و هزار راز ناگفته از پستوی سیاست …!

جاده ای که مقصدش را به نام آوازه بلند مردان و زنانش در علم و جهاد و ادب می‌شناسند …

مردمانی که به ایستادگی و پایبندی بر اصول و آرمانشان که برگرفته از مکتب سرخ حسین (ع) است، شهره می‌باشند.

همان‌هایی که جوانان سه دهه پیششان در راه اعتلای وطن و انقلاب جان دادند و در گلزار شهدا آرامیدند و جوانان نسل امروزشان علم ولایت را در هیئت سینه زنی سیدالشهدا با شور و حال خاصی برافراشته‌اند …

کسی دیروز آنجا غریبه نبود …

همه می دانستند پیوند ناگسستنی در این بین وجود داشته و دارد…

شاید تبلور آن را در بیان ساده و صمیمی مهندس فولادی وندا بدانیم که با انقلاب همراه شدنش را از دیل و در کنار مرحوم نبی زاده و حاج علیمراد جعفری می دانست.

و شاید به خاطر همین احساس نزدیکی و پیوند دیرین باشد که اصرار عجیبی داشت به من اثبات کند که با گویش خاص شیرین محلی اهالی روستای دیل نیز آشناست آنجا که دست و پا شکسته گفت:

( مو اَندَم اَ دیل جی که خِنه ی خُوم ) که ناگزیر برای ترجمه اش به آقای اله کرم پور مراجعه کردم و ایشان گفتند منظورش این است ( من آمده ام به دیل جایی که خانه خودم است )…

در انتهای سفر از آن جاده با آرامشی خاص و لبخندی که بر چهره اش نقش بسته بود برگشتیم …

بخشی از سخنرانی علی فولادی وندا در روستای دیل؛

…امروز خوشحالم به روستایی آمده ام که با آن غریبه نیستم چون با مردم این روستا از مرحوم حاج نبی زاده از قبل از انقلاب تا زمان آقای جعفری و الان هم دوست عزیزم جناب آقای الله کرم پور که نقش مهم را در وحدت اصولگرایان دارد آشنایی کاملی با این روستادارم و هیچ وقت احساس غریبه ای نکردم در این روستا و  تشکر ویژه از میزبان جناب آقای مهربانی دارم اینقدر ارزش نمایندگی را پایین آورده اند که قبول شدم احساس می کنم باید بروم شمشه بردارم و ببینم شهرداری چقدر جدول کارکرده است.
وظیفه نماینده قانون گذاری است نه بیلان جدول گذاری شهرداری چقدر است. هر سه قوه وظایفش مشخص است تعجب میکنم چرا نماینده قوه مجریه در استان از طرح شان دفاع نمی کننن مگه وظیفه ادره گاز چیست آیا گاز کشی وظیفه نماینده است؟
نه وظیفه نماینده نظارت است پیگیری اشتغال است نه اینکه یه مقدار آسفالت ریخته بشه بگوید کارمن است. بد نیست بدانید عوارضی که شهرداری این روزها از مردم میگیرد دارند خرج زیبا سازی شهر می کنن.
ای کاش بیایند جای اینکه بگویند اینقدر جدول کارشده است بگوید چه کرده اند برای بیکاری شهر. این قول را می دهم اگه این اهرم به دستم بیفتد با مردم صداقت داشته باشم و هیچ وقت به موکلین دروغ نگویم.
هرکس نماینده شد باید احساس کند نوکر مردم است نه ارباب مردم. اگه خدا خواست قبول شدم مطمئن باشید با توانایی که دارم در کمسیون انرژی خیلی حرف برای گفتن دارم.
به امید خدا با وحدتی که بین اصولگرایان انجام گرفته تا موفقیت راهی نمانده است. روز به روز سیل حمایت از اینجانب در تمامی مناطق برای ورود به عرصه انتخابات مجلس آینده رو به افزایش است.

با اجماعی که روی من صورت گرفته تا پیروزی راهی نمانده است.۱۲۳۴۵۶۹۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۲۰۲۱DSC_7270DSC_7275DSC_7277

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باشت گفت:

    به جان عزیزم بیشترازتاجگردون توباشت رای میاره

  2. هاشمی از بهمیی گفت:

    سلام بر حاج غلام تاجگردون مرد تغییرات

  3. بویراحمد گفت:

    بیچاره دست پاچه شده، جمعیت دیل چقدره مستقبلین چقدر لطفا خودتو اذیت نکن

دیدگاه شما