یکشنبه 10 آبان 1394 - 3:19

اجماع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز جدیدی شد (+تصاویر)

این عضو شورای حکمیت جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش‌های زیادی در استان در میان جریان اصولگرا صورت گرفته تا اندک اختلافات به حاشیه برود و آن‌ها نیز هرگاه خواسته‌ایم صادقانه جمع شده‌اند.

اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برای وحدت و انسجام در انتخابات پیش‌رو در حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج گرد هم آمدند.

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برای انسجام در انتخابات

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز و در حسینیه امام علی(ع) شهر یاسوج، اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گرد هم آمدند.

در این آیین که حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران حضور داشت در خصوص موضوعات مختلف بحث و گفت‌وگو شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام صفدر پناهی به نمایندگی از اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از اعضای شورای حکمیت اصولگرایان استان اظهار کرد: اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی بوده که همواره در خدمت نظام و انقلاب بوده‌اند و بیشتر آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشته‌اند.

این عضو شورای حکمیت جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش‌های زیادی در استان در میان جریان اصولگرا صورت گرفته تا اندک اختلافات به حاشیه برود و آن‌ها نیز هرگاه خواسته‌ایم صادقانه جمع شده‌اند.

پناهی بیان کرد: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از یک سال پیش تلاش‌ها برای اتحاد و معرفی کاندیدا آغاز شده است و در جایی که به مشکل برخوردند شورای حکمیت وارد میدان شد و رسماً اعلام کرد که ستار هدایت‌خواه کاندیدای جریان اصولگرایی است که هنوز وی جوابی به جریان اصولگرایی نداده است.

وی عنوان کرد: در گچساران به نتایجی دست یافته‌اند و در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز  اصولگراها دارای سلیقه‌هایی هستند که امیدواریم اختلافات جزئی در میان اصولگرایان در حوزه‌های مختلف استان برای انسجام و وحدت حداکثری کنار گذاشته شود.

گفتنی است در این نشست تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به بیان برخی از دغدغه‌ها و شاخص‌های یک کاندیدای اصولگرایی پرداخت و گفت: در این جلسه از فرد خاصی نامبرده شد و شیوه من این نیست که از کسی نام ببرم، شاخص‌ها را گفتم بنابراین بر اساس این شاخص‌ها کاندیداهای خود را انتخاب کنید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به یکی از حاضرین در این نشست که از وی خواستار پیگیری حضور هدایت‌خواه در انتخابات آتی شد، اظهار کرد: آقای هدایت‌خواه از نیروهای موثر، باغیرت که در تهران همه او را قبول دارند و به نیکی از ایشان یاد می‌کنند، هستند.

تقوی اضافه کرد: هدایت‌خواه از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد است که مسئولان در مرکز به سلامت نفس و پاکی ایشان را می‌شناسند و از نیروهای فرهیخته کشور است.

IMG_2291 IMG_2294 IMG_2301 IMG_2305 IMG_2307 IMG_2308 IMG_2310 IMG_2311 IMG_2313 IMG_2317 IMG_2318 IMG_2321 IMG_2323 IMG_2330 IMG_2335 IMG_2339 IMG_2342 IMG_2345

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اینا كه کسانین كه پستهاشون رو ازشون گرفتن قربون خدا برم حسینیه مسجد هم داره پست بندی و سیاسی میشه آخر زمانه

  2. داود گفت:

    برادر بزرگوار مسجدی که کار سیاسی توش نباشه خانه شیاطینه.از زمان پیامبر تا کنون یکی فلسفه های ساخت مسجد  ایجاد مکانی برای تبیین کار سیاسی.دیدگاه سکولاریسمیه که مسجد نباید کار سیاسی توش انجام بشه

    • ؟؟ گفت:

      برادر داود بهتره شماهم معنای واقعی سیاست از دیدگاه امام علی را مطالعه کنی نه بازار سیاست کثیف امروزی.من خودم اصولگرا هستم بارها به این جمع ها بودم ولی اصولگرایی واقعی فرق داشت با رفتار و حرف هایی که در این نشست ها دیدم .اصولگرایی قائم به فرد نیست قائم به کردار که خیلی از این افراد ندارن

    • ناشناس گفت:

      پس کار سیاسی کنید مرکز سیاست كهجا بیشتر نیست اونم مردم کاملا واقفن اگه جهت رضای خدا بودید یکبار هم در مسجد کنار خونتون جلسه بگیرید و دعا و نیایش کنید این حرفها برای شما از ما بهترونه

    • ناشناس گفت:

      کار سیاسی بله ولی سیاسی کاری نه

    • ناشناس گفت:

      در جواب داود جان عرض کنم نفس کار خیلی مهمه كه باید مردم قضاوت کنن 

  3. سپهر گفت:

    این بار پشت تاج خواهد لرزید و فرو می ریزد

  4. ناشناس گفت:

    آخ سی اصول

  5. مردم گفت:

    ازافرادی که توی این جمع مشاهده میشوندرفتاراصولگرایی ندارندومردم خاطره خوبی ندارد….ازموده رادوباره ازمودن خطاست.

  6. اصولگرای با غیرت گفت:

    درود و دو صد سپاس بر “حزب تمام عیار ائمه جمعه ” . الحق که از این سنگر نهایت استفاده را در ترویج آموزه های دینی ” البته که برای رضای خداوند و کمی تاقسمتی هم برای پیروزی حزبمان مبذول فرموده اید” . این یعنی عرضه ، یعنی غیرت دینی ، یعنی هوشمندی . صدور اجازه “استفاده مطلوب و بجا ” از سنگر نماز برای یک کار حزبی و سیاسی مصداق بارز همان جمله معروف ” سیاست ما عین دیانت ماست” ، است . تا کور شود هر آنکه نتواند دید . فتنه گران : ببینید و بگذرید و دل نبندید که دیر یا زود باید گورتان را نه از مسجد که از کشور گم کنید. .آخه مسجد جای “آدمای با بصیرت ” است نه جای نوکران اجنبی . فهمیدید یا دوباره بگم. … و ….براستی که هیچوقت نمی فهمید!!!

    • بی غیرت گفت:

      اقای مثلا با غیرت خوب نیست که همه رو جز خودت فتنه گر میدونی.شاید ماهم فکر باشیم و اصولگرا ولی اگر اسلام در طول تاریخ از فتنه ضربه خوره از کج اندیشی و افراطی گری تفکراتی مثل فکر شما هم ضربه خوره .یکم یواش تر و اهسته تر.تندروی خوب نیست.

    • saeid گفت:

      ادبیاتت واقعا شرم آوره…….
      جهان و جامعه بر روی همزیستی مسالمت آمیز خواهد چرخید نه با کلماتی مثل گم شید نوکر اجنبی و غیره. 

    • بیراحمد گفت:

      مسجد خانه خداست …. بجای با غیرت بنویس عقده ای ….. اصولگرا اگر ماییم دنبال اصل هستیم نه دنبال انتقام و کینه جویی

  7. فرزاد گفت:

    داود خان درسته مسجد کار سیاسی توش باشه اما چرا فقط اموال دولتی و حسینیه در اختیار اصولگرایان باید باشد .مگه حسینیه امام علی با جیب شخصی کسی بنا نهاده شده .از پول و بیت المال این مملکته ..نشستن و توطئه علیه همنوع خود که نشد کار سیاسی …..هرر وقت اصلاح طلبان خواستند تجمعی داشته باشند تا چماق بدستان باعث برهم زدن تجمع شدند .

  8. علی گفت:

    جناب اقای پناهی شما در حد و منصبی نیستید که بخواهید برای جریان اصولگرایی تصمیم بگیرید .
    جریان اصولگرا ریشه دارد و ان ریشه کسی جزء حاج دهراب پور نیست .
    میتونی بفرمایی چه هزینه ای از طرف شما و دوستانتان که انها را قهرمان و با غیرت میدانید صرف جریان اصولگرایی شده است .تا جایی که سراغ دارم جریان اصولگرایی با مدیریت و حمایت و هزینه های مالی و معنوی حاج دهراب پور سه نفر را به نام حسینی -هدایتخواه و زارع به مجلس فرستادن حال شماها اگر راست میگوین بدونه حاج دهراب پور نیرو به مجلس بفرستین .جناب پناهی یه کم سرت رو بلند کن و اطرافت را ببین انگاه خواهی فهمید در کجا قرار داری .دیگر گذشت ان زمانی که با این فرمایشات طبل دهلتان نتیجه میداد .لازم نیست شما هدایتخواه را تایید و تشویق به امدن کنید ،هدایتخواه انقدر خودش تشنه قدرت است که اگر بداند رای میاورد خیلی قدماش از شما جلو تر است .تازه اگر بداند رای میاورد ولی اوضاع و احوال بر وفق مرادش نیست ما شالله صد ما شالله انقدر زیرک است که نمیخواهد تاخت و تازهای زمان هرج مرج احمدی نژادی که بواسطه ی امثال حاج دهراب پور رییس جمهور شدند را از دست بدهد و ان اسم رسم کاذبش برای همه بر ملا شود .هدایت خواه فقط ان هدایتخاهیست که یک سال نیم حضورش در زمان اصلاحات فقط در تعامل با اصلاح طلبان بود و برای یک ثانیه صدایی از زبان ایشان له یا علیه اصلاح طلبان یا اصولگراین در نیامد .
    جناب اقای پناهی مطمین و اگاه باش که روزی شما و دوستان منفعت طلب و… بخاطر … که به حاج دهراب پور نمودین در محظر عدل الهی خدا باید جواب پس بدهید

  9. مراد گفت:

    تنها کسی رو که تو این جماعت دیدم قیافیه موجهی دارد فقط مهندس جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه بودند

  10. سيد گفت:

    ديگران از سالن ادارات براي اهداف سياسي واز بيت المال استفاده مي كنند. اما دلسوزان نظام وارزشهاي اسلامي پاسداران خون شهيدان در مساجد . مسجد جايي است كه علي را در محراب ان به شهادت رساندند ….. ما اماده شهادتيم در راه ولايت ……….. كجايي برادر

    • مسلمان گفت:

      کسی با رفتن در مسجد و برگزاری نشست سیاسی مشکلی ندارد برادر.ولی اینکه چه حرفها و سیاست های نابجایی در ان باشد مشکل است.انشالله که در این جلسه از سیاست واقعی پیروی شده باشد.البته با شناخت کامل از برخی چهره ها بعید میدونم

  11. بیچاره گفت:

    تاریخ اعتبار منقضی شده

  12. بهروز گفت:

    دکتر کیان دهراب پور از اصولگرایان مردم مدار و متعادل است ای کاش همه اصوگرایان چنین نگاهی می داشتند

  13. صادق گفت:

    اطمینان داشته باشیدنه آقای تقوی هرکه بیاید نمی تواندآقای هدایت خواه ویاهر نیروی اصولگرای دیگری را به مجلس ببرد.زمان اعتدال واصلاح طلبی است.

  14. مسعودی گفت:

    اینان قبل از داشتن درد دین و انقلاب و مردم درد از دست دادن پست را دارند یک به یک اینان را که برسی کنید تمامی فرزندان و نزدیکانشان را بیکار نمی بینید ….ان یکی طیف هم که سنگ اصلاح طلبی و مردم داری را به سینه می زنند به مراتب روی اینان را سفید کرده اند؟؟؟؟

  15. دانیال آریایی گنجه ای گفت:

    جناب پناهی افتخارات این استان بزرگمردی مانند آیت اله ملک حسینی (ره) است که همه مردم این استان به نیکی از او یاد میکنند و مانند یک پدر او را دوست دارند — پرفسور علی ملک حسینی پدر پیوند کبد در ایران است — زنده یاد حسین پناهی است —- دکتر امین اله نیک اقبال است — دکتر سامان نیک اقبالیان است — نویسندگان بزرگ و خوشنامی مانند غفاری و زابلی و … هستند — افتخارات استان شهدای بزرگی هستند که رفتند تا چشم زیبای فرزندان ما آینده ایران را ببیند

  16. هم استانی گفت:

    اینا که اکثرا فرمانداران وبخشداران عزل شده می باشند

  17. مارگون گفت:

    امامان جمعه وجماعات خودشان را مطلق همه جناحان بداند باعث دلسردی مردم وجوانان نشواند که این کار کار خطرناکی است

  18. م گفت:

    آقای رئیس شورای سیایت گذاری ائمه جمعه شما نباید در چنین جلساتی شرکت کنید خلاف بین قانون هست جایگاه خود را اینقدر پایین نیاورید که در جلسه یک حزب شرکت کنید نمازجمعه مربوط به شما و حزبتون نیست مال همه مردمه .
    کریم باقری تو دیگه چرا

  19. شهروند گفت:

    مگه اصولگراهها راي هم دارند كاش تو يك انتخابات برابر مشخص مي شد كي راي داره نه فقط بخاطر پست و مقام هيچكس تو تهران سراغ هدايت خواه را بجز پايداري مانند رسايي و حسينيان نميگيره

  20. اکبر گفت:

    اینها همگی مدیران باز نشسته واز رده خارج هستند.کدام یکیشون کار مفید برای این استان انجام داده اند آقای تقوی در فکر نان باش که خریزه آب است.

  21. مصطفی ع س گفت:

    عزل شده ها گرد هم آمدند.

  22. اصول گفت:

    اینهااکثراامتحان پس دادندومردودشدند…دکترهدایتخواه ادم بادانش وایندنگری هست خودش یه چیزی میدونه که نمیاد…وقتی نامه اقای فیاض بخش به اقای بزرگواری یادم میادمشخصه که خودشون هم خودشون راقبول ندارند.

  23. کارمند گفت:

    مرگ بر داعش. همینطوری

  24. محمد گفت:

    خیلی خوشم میاد که خودتون هم باهم درگیرید واز کارهای همدیگر ناراحتید

  25. برقلی گفت:

    یه عده افراد ی که پست هایشان را ازشون گرفتن جمع شدن

  26. بویراحمد گفت:

    در هشت سال دولت پاک دستان و راستگویان چکار کردید؟که آینده چکار می خواهید بکنید.مردم از حضور شما نگرانند

  27. دانشجو گفت:

    خاطرتو جمع چی من توربه نیکنید…

  28. هاشمی از بهمیی گفت:

    زنده باد حاج عدل

  29. هوتن گفت:

    قیافه هاراداشته باش!

  30. مصطفی گفت:

    آیا روزی این حسینیه بر افکار این ملت که حضور دارند شهادت خواهد داد؟؟؟؟؟؟

  31. پوریا از مادوان گفت:

    به نظر من که تنها کسی که تو این دوره از اصولگرایان بتونه رای بیاره فقط و فقط جناب آقای دکتر کرم جانی پور هستن.ایشون رو در یکی از جلسات شناختم که با لحن صحبت کردن و سخنرانی ایشون بسیار بسیار لذت بردم و میدونم که توانش بیشتر از این حرف هاست.

دیدگاه شما