شنبه 9 آبان 1394 - 3:01

جزئیات کشته و زخمی شدن 3 نفر در اسلام‌آباد غرب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به تشریح جزئیات فوت یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌دنبال وقوع سیل و صاعقه پرداخت.

خبرگزاری فارس: جزئیات کشته و زخمی شدن 3 نفر در اسلام‌آباد غرب

حسین باباجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد فوت یک نفر بر اثر وقوع سیل در روستای سوران از توابع اسلام‌آباد غرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز بارش باران در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌طور کم‌سابقه‌ای ادامه یافت.

باباجانی با تاکید بر اینکه یک خانواده عشایر در حومه این روستا چادر زده بودند، ادامه داد: مکان استقرار چادر این خانواده در محل نامناسبی قرار داشته و بر اثر وقوع سیل یک نفر از اعضای این خانواده فوت کرده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، دو نفر دیگر نیز در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌دلیل رخ دادن صاعقه دچار حادثه و مجروح شده‌اند.

وی از امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس به خانواده عشایر و دو مجروح یاد‌شده خبر داد و گفت: امدادرسانی به تمام مناطقی که با مسائلی همچون آب‌گرفتگی، سیل، صاعقه و … مواجه شده‌اند، انجام شده است.

این مسئول از تمام شهروندان خواست تا از رفتن به مناطق نامناسب خودداری کرده و از اقدام به سفرهای غیرضروری تا پایان یافتن بارش‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تاکید کرد: حجم و طول بارش‌ها زیاد شده و تغییرات اقلیمی به‌وجود آمده و عشایر باید در این شرایط بسیار مراقب باشند و در مسیر رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها قرار نگیرند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167783
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما