جمعه 8 آبان 1394 - 19:11

تاجگردون قول بارش به گچسارانی ها داد، بودجه را 70 برابر کردم! من تاجگردونم

من تاجگردونم، ترک و لر ندارم این طرف یا آن طرفی نیستم، جایی که منافع مردمم باشد! تاجگردونم فرقی ندارد هدفم آسایش مردم است .

غلامرضا تاجگردون عصر روز پنج شنبه در نشستی صمیمی به میزبانی یزرگان جمع ۹ طایفه از طوایف گچسارانی که در سالن بشارت این شهرستان نشستی صمیمی داشتند حضور پیدا کرد و به ذکر مواردی پرداخت که به شرح زیر می‌آید؛tavayef (1)

امروز در برابر جماعت طوایف حرف‌هایمان را می زنیم، در برابر کسانی که راحت و بی صدا حرفشان را می زنند و این رفتار پسندیده است و امید به تداوم است. بیشترین هدف این نشست ها همواره این بود یک روز نماینده شوم و در برابر این جمعیت بایستم و آنان حرفشان را بزنند و این بهترین هدیه است که حرف دلشان را بی پروا بزنند.

جام زهری که می‌خواهند به رهبری بدهند
دوستان مملکت ما شرایط خاصی دارد، شرایطی که سختی‌ها را تحمل کردیم، شرایطی که باید از بن بست ها و تنگناهایی که تحمل کردیم، نجات پیدا کنیم. شرایطی ایست که می خواهیم مرز مشخص کنیم، باید بدانیم هر جایی که می خواهیم گام برداریم، رضای خدا و مستضعفین را رعایت کنیم. شرایطی که باید گفت من بابت منافع شما با هیچ کس و هیچ جریانی معامله نمی کنم.
گره کوری که پیش روی ما بود با تدبیر رهبری به تصمیمی تاریخی بدل شد. این شرایط به تمام مباحث ارتباط داشت. سیاسی، نظامی، هسته ای و اجتماعی باید همه موارد کنار هم بررسی می شد. بیانات حقیر و دوستانی که مقاومت می کردند که این سد باز نشود، ثابت کرد ما می خواهیم از این سد عبور کنیم و کشورمان را در این موقعیت حمایت کنیم و به طبع تدبیر حکیمانه رهبرمان، در دنیا پایداری کنیم .
آنان که این روزها جام شیرین برجام را زهر خورده بر رهبر می دانند بدانند، خیانت به رهبری ولایت و انقلاب است اگر بخواهیم سیاهنمایی کنیم و بگوییم دوران خوبی نبود. آنان در مسیر رهبری نیستند و بدانند عدم شرکتشان در جشن و شادی تدبیر مقام معظم رهبری این است، جام زهری است که می خواهند به دولت و رهبری بدهند.
مقام معظم رهبری با تحکم فرمودند ما عزتمان را می خواهیم، ولی مذاکره ای با آمریکا نداریم، حلقه بین دولت و ملت و جهان را حفظ می کند قدر بدانیم .

ما دلواپس فرزندانمان هستیم
ما دلواپس سختی های مردممان هستیم که دلواپس فرزندانشان هستند. ما باید پاسخگوی خون های ریخته شده، گره های بسته شده بر پای فرزندان این دیار باشیم، نه برای منافع کسانی فانی که می دانیم برای منافع خودشان هستند. اینان دلواپس رهبری نیستند و گرنه رفتارهای غیر منطقی و غیر عقلانی بروز نمی دادند. رهبری فرمودند می خواهم برجام، عامل موافقت مردم باشد همان همدلی همزبانی و وحدت.
این ظلم است به رهبری و تاریخ انقلاب که چنین معامله ای را عهدنامه ترکمانچای بخوانند. برجام در فضای عمومی جامعه بسته شد، ظلم است بخواهیم با چنین روشی با خودمان مدارا کنیم. این دوره طلایی رهبری خامنه ای است در تاریخ ماندگار است و تا هزاران سال بعد در تاریخ ثبت شده خواند ماند، چه اصراری است که این دوره را برای آیندگان سیاه نمایی کنیم. دوره ای که در آن ما به دانش هسته ای دست پیدا کردیم، ابرقدرت ها مقاومتشان در برابر خاص ایرانیان، خاص جوانان ما شکسته شد و چه اصراری در سیاهنمایی دارید؟ این خیرخواهی عزت ایران بزرگ اسلامی ما، رهبر ما و ملت ما نیست.

دفتری برای نوشتن لیست بیکاران برنداشتم

دوستان این فضای انتخاباتی نیست. من نماینده ام در هر مجلس و محفلی در برابر مردمم مسئولم و در برابرشان حرف می زنم و هر کس اسفند ماه پیشرو، به هر که می خواهد رای بدهد فضای این نشست، فضای درد و دل و تخلیه روحیه است. باید تداوم داشته باشد روزی که گام برداشتم و خودم را نماینده معرفی کردم این روزها را تصور می کردم. آن روزها مثل امروز دفتری برنداشتم تا لیست بیکاران و قولهایی نامساعد را ثبت کنم و قلمی که نگارش کنم و ادا نشود. با مردمم عهد بستم و به آنان قول دادم نقش مناسبی در مجلس برای احقاق حقشان داشته باشم و به دست آورم و گفتم کمک می کنم و خواهم کرد. بقیه تلاشم در حفظ عزت گچساران و باشت است. من قول بارشی دادم برای جای جای خاک باشت و باوی.
کارهای عمومی ام بر کارهای حضوری ام می چربد. امیدوارم مردمم بفهمند که قول صادقانه دادم. علیرغم اطلاعاتم نسبت به مردم حوزه ام که بسیار بالا بود فکر نمی کردم وضع مردممان اینقدر وخیم باشد. روزهای اول که نماینده بودم، بحث پروژه ها بود هر چه پرسیدم در کمیته برنامه ریزی در جلسات مکرر هیچ مدیری، خبری از اعتبارات و حتی جای پروژه ها نداشتند

ما باید متکی به دست خودمان باشیم، دیدم وضع خراب است، منابع اعتباری ضعیف با اعتباراتی بسیار نگران کننده. اعتبارات ملی ۳ میلیارد بود در جایگاه نماینده و استاندار و مسئولین که باشی می دیدی با این پول کاری نمی شد انجام داد. این اتکا به کار همت و صبر و علم و ارتباطات و برنامه می خواست. همه ی اینها در کنار هم، جمع کردن اعتبار می خواست، همه این ها را که در کنار هم بگذاریم فکر و اعتبار می خواهد، من با اینهمه موارد در جایگاه نماینده کارم ساده نبود چه رسد به اینکه اعتبارات نباشد.
امروز خوشحالم! اگر چه می دانم می گویند دوستانت در شهرستان همواره جو سازی می کنند و در تهران می گویند تمام تلاششان در عدم ریاست من در کمیسیون بود، اگر می شد پول می آورد، کار می آورد و مردم باز هم او را می خواستند. من امروز با مدرک مستند می گویم: اعتبار ۳ میلیارد تومانی سال ۹۱ در اعتبارات ملی آتی ؛ عدد ۲۰۰ میلیارد تومان است و ان شاالله که با اعتبارات برای بافت فرسوده، مصوبه خاص برای ۱۱۸ میلیارد تومان را، به عدد بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برسانیم. به مسئولین استان قول دادم، اگر این آرامش باشد وهمراه باشند و سنگی جلوی پایمان نباشد، برای مردم استان اعتبارات استان را به ۱۰۰۰ میلیارد برسانم، این قولی است که حق این استان است و حق این مردم و هیچ منتی بر گردن مردم ندارد. من حقم است که از ذخایری که حق مسلم ماست، حق مردمانم را کسب کنم.

من تاجگردونم، ترک و لر ندارم این طرف یا آن طرفی نیستم

تلاش مضاعف و همراهی و قدرت که این حاصل شود در بین مردم و منافع مردم. زمانی در برابر جریان سیاسی خاص تفکرمان مسئولیم که اگر در مملکت، جایی خلاف آن بود برخورد شود نه منافع مردم را قربانی سلایق سیاسی کنیم. باید راهمان راه رهبری باشد راه نظام اسلامی. این ماه، ماه محرم است، ماه مردم، ماه خدا، ماه سیاست، سلیقه ای نیست. عمدا در جمع ۹ طایفه از سران چند طایفه ترک زبان و قشقایی و غیر باوی هم دعوت کردم حضور پیدا کنند. من تاجگردونم، ترک و لر ندارم این طرف یا آن طرفی نیستم، جایی که منافع مردمم باشد! تاجگردونم فرقی ندارد هدفم آسایش مردم است .آنهایی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، برای رزق خودشان کار کردند، اینجا مردمند که می گویند تاجگردون کاری کرده است یا نه؟ هیچ کس نمی تواند رنگ و لعاب بیکاری جوانان و سختی که واقعیت ها را کتمان کند، من در مجلس و پشت تریبون مجلس می گویم.
شما همه سختی برجام را دیدید، نتیجه اش رضایت مردم از فعالیت ما بود اگر عهد و پیمانی می بندیم، با مردممان می بندیم.

دروازه هیچ روستایی بر من بسته نیست

چه نیازی است که بخواهیم برای قشری که به هیج جا دستشان بند نیست به جز شناسنامه و صندوق رای، چیز دیگری وعده داد و طمع تضییع حق مردم را انجام دهیم ؟خیانت است با حقوق مردم بازی کنیم. هیچگاه محفل حقوقی را قطع نکردم، ارتباطم با مردم را قطع نکردم، دروازه هیچ روستایی بر من بسته نیست، گذشت دوره ای که بگویند نماینده لر است! در روستای ترکها نیاید. دروازه روستاها بروی من باز است و هیچ قومی مرا غیر از خود نمی داند. اگر روش دیگری رفتید و خطا کردید پاسخگوی مردم هستید. اگر هم عقیده من هستید پس دوستیم و اگر دوست، دست به دست هم محرومیت را بزداییم .واقعیت های استان ما هیچوقت به خوبی بیان نشد. به نسبت جمعیت یک درصدی، سهم ذخایر یک درصد بود و ما توانستیم این رقم را به ۴۶ میلیارد تومان برسانیم. حوزه گچساران و باشت در بحث مدیریتی هیچ اختلافی در شورا و شهر و شهرداری و مدیریت های شهری ندارند و نشان دهنده منش و رفتار مردممان است. خیلی ها دوست دارند نماینده نباشم ولی من نماینده ام. در دوره نمایندگی من سه مدیر در حوزه نفت عوض شد، باید مقاومت واصلاح رفتاری در مدیریت ها داشته باشیم، با تعویض ها راه به جایی نمی بریم. امروز ساده و بی ریا، ثمره این درد و دلها را رقم زدید. برای منافع ملت.

بیمارستان گچساران قتلگاه بود

این شهر من است بیمارستانش قتلگاه بود، امکانات پزشکی نبود، برای حیات نوزادان نارس، برای سی تی اسکن و ام آر آی برای مهاجرتها و هزینه های هنگفت در شهرهای اطراف هیچ راه نجات جان نبود و این رفت و آمدها تصادفاتی دلخراش هم داشت. این موانع رفع شد. دعای خیر مادری که کودک نارسش با این بخش نجات پیدا می کند برای یک عمر من مفید است. مژده نصب دستگاه ( ام آر آی ) را در آینده و چند روز دیگر می دهم. برای نصب دستگاه ( ام آر آی ) به شهرستان زیر ۲۵۰ هزار نفر داده نمی شد و من برای مردمم این کار را انجام دادم. وزیر محترم نفت برای تکمیل مسیر گچساران به گناوه، ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص دادند و ۴۶ میلیارد اعتبارش برای جاده گچساران تا باباکلان است. مردم تفاوت ها را می بینند. به تمام مقدسات آن چیز که منافع مردم است برای پست خود به هدر ندهید. اداره مملکت استان و شهرستان مسیر هدایت می خواهد.
راه ما مشخص است و تلاش می کنیم حرفهایی صادقانه بزنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167754
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باشتی گفت:

    نماینده اگر کمترین تقوا و انصافی داشته باشه همه کارهای سازمانهای اجرایی را به غلط به نام خودش تمام نمی کنه امیدوارم که مردم فهیم باشت و گچساران پاسخ کوبنده به این عوامفریبی ها  بدهند.

    • بویراحمد گفت:

      جناب باشتی این را بدان قبلا همین اعتبارات در سطح کلان وجود داشت ولی کسی نبود اعتبار برای استان و شهرستان تامین نماید همین استان همین دستگاههای اجراییوجود داشت چرا اعتبار نبود.معلوم روی بغض حرف می زنی

    • شاهرخ گفت:

      با سلام  
      زمانی که دکتر احمدی نژاد سر کیسه صندوق توسعه رو باز کرده بود و برای طرح های کشور هزینه می کرد چیزی عاید مردم شهر من(گچساران)نشد و فقر و بیکاری و اوضااع نابسامان شهر تداوم داشت.
       اما حالا با این اوضاع نابسامان مالی کشور تا الان تغییرات فضای شهری محسوس بوده و اغلب پروژه های راهی رو به تمامه. که از حضور پر رنگ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس خبر می ده.
      امیدوارم بچه های گچساران فریب جو سازی های افرادی همچون سیدباقر موسوی و فولادی وندا رو نخورن و افتخار اینکه یکی از باسواد ترین نماینده های مجلس از حوزه ی اونهاست رو تداوم ببخشن.
      به امید پیرفت روزافزون گچساران و باشت

      • عارف گفت:

        بهروزیان چه ربطی به سید باقر داشت تو برو تبلیغ همون بهرامی رو بکن 

      • بیراحمد گفت:

        بار آخری باشد که اسم شیر بویراحمد رو میاری ….. سید باقر مرد هست مرد … سید باقر مث آقای  تاج نیست  که در تهران اصولگرا باشد و در گچ اصلاح طلب ….. زنده بار یار اصلاحات سید یاقر 

    • خامی گفت:

      شما به دلیل عدم توجه به قران ( هر که از مخلوق تشکر نکند تشکر از خالق نکرده ) بدان که در دنیا هیچ نمیشوید و عاقبتتان ختم به خیر نخواهد شد

      • معلم گفت:

        اگر واقعا این چیزهایی که تاجگردون ادعا کرده و برخی هوادارانش هم تایید می کنند درست باشه در سفر هیات دولت به استان باید فریاد از بی قانونی و بی عدالتی در دولت تدبیر و امید بلند بشه و اعتراض شدید به این همه سوء استفاده یک نماینده در دولت تدبیر و امید!!!

  2. مجید مینویی گفت:

    احسنت و درود بر مرد عمل استان دکتر تاجگردون عزیز. انشاالله اینبار هم نتیجه زحماتت رو با اکثریت آرا ببینی دکتر جان. خدا قوت دکتر جان

  3. مصطفی گفت:

    آخ سی تاج جدیدا بیشتر از اونی که کار کنه درو ایکنه

  4. کسیکه دوره ی گذشته به تاجگردون رای داده و برای همیشه پشیمان است گفت:

    «عجب» حالتی است که انسان در آن حالت، خود را برتر و بهتر از دیگران می داند.

    خودپسندی، خودبرتربینی، خودشیفتگی و عجب، همه با هم مترادفند و حاکی از نفوذ شیطان در وجود انسانند.

    چنانچه کسی که دارای این رذیله اخلاقی است، آنرا بر زبان بیاورد یا در رفتار و منش خویش نشان دهد، تکبر بوجود می آید و انسان متکبر، کسی است که با زبان و رفتار خود برتربینی خویش را به دیگران اعلام می کند.

    عجب و خودپسندی و تکبر، دره های مهلک و خطرناکی هستند که با سقوط در آنها، هیچ موجودی سالم نمی ماند.

  5. باشت گفت:

    جناب تاجگردون تو تنها نماینده ای بودی که در برجام چیزی برای گفتن نداشتی ووقتت به اقای کوچک زاده فروختی

  6. ناشناس گفت:

    انگار نه انگار که دولتی بوده استانداری بوده فرمانداری بوده و مسولین استانی و شهرستانی بوده اصلا هیچ کارمندی و کارگری هم نبوده و غلام تاج خودش یکنفره همه این کارها را انجام داده!!!!!! اونوقت جناب تاج مردم را چی فرض کردید آیا اونها را می تونید به این راحتی خام کنید. مردم از منم منم بیزارند بیزار و حتی اگر الان برخی به رو نیارند اما سر صندوق رای به ندای وجدانشون توجه خواهند کرد و یقینا به امثال شما رای نخواهند داد.

    • باوی گفت:

      اگه نقش ایشون نبود پس چرا در بقیه شهرستانا از این خبرا نیست باشت کوچکترین شهرستان استانه ببمارستان تا چتد وقت دیگه افتتاح میشه پروژه پارک ساحلی منحثر بفرده کلینیک تخصصی تو استان از نظر تجهیزات حرف اول میزنه روستاهاش همه زمین چمن مثنوعی دارن حتی روستاهایی که ده نفر توش نیستن که یه تبم فوتبال بشن بله عزیز دل نقش نماینده اینجا مشخص میشه دریت مبفرمایید دولت باید کار کنه

  7. کشاورزشوشتی گفت:

    انشاالا موفق وموید باشید انچه وجهه جنابعالی رادراستان برجسته می نماید همان فراجناحی نگاه کردن بهمسایل است ترک ولر باوی وبویراحمدی وسایر اقوام محترم ساکن دیارمان همه وهمه باچشم باز ونه کو رکورانه میبینند ومی اندیشند ورای می دهند

  8. ناشناس گفت:

    امان از دست عمرعاص های زمانه .

  9. باوی گفت:

    ایشون به خبر ویژه برای گچساران ویکی هم برای باشت داره که تا بک ماه دیگه اعلامش میکنه واقعا بمب خبریه منتظر باشین همه شوکه میشن انصافا این پیامو مثل بقبه پیامام یانسور نکن

  10. سی طالب گفت:

    زنده باد مرد عمل زاگرس نشین معمار اقتصاد با این صحبت ها جواب همه حرف ها و جوسازی شون را دادی زنده باد افتخار جنوب چهره بین المللی

  11. ناشناس گفت:

    خداوندا مارا از شر دغل بازان در امان دار.

  12. میثم گفت:

    اقای باشتی سعی کنید با مدرک حرف بزنید و شمشیرتون رو نچرخونید بی دلیل کوچک زاده در حدی نیست ک تاج بخواد وقتشو بهش بده من خودم مجلس بودم ک تاج چطور مجلس رو بخاطر امثالی مثله کوچک زاده وباقی ترک کرد ک میامدن ازش خواهش میکردن سعی کنید اگر مخالفی درست مخالف باش

  13. روستای فراموش شده فتح گفت:

    جناب آقای تاجگردون خسته نباشید
    خدمات شما به شهرستانهای گچساران و باشت بر کسی پوشیده نیست اما زمانی که به روستای فتح آمدید ودستور احداث جاده بین روستایی برای رفع مشکلات مردم صادر نمودید بعد از زیر سازی ، جاده مذکور به حال خود رها شده و مسئولین مربوطه پیگیری لازم را ننموده اند واکنون تبدیل به سنگلاخ شده و نه تنها مایه آرامش مردم روستا نشده بلکه خطر آفرین نیز شده است لطفاً پیگیری نمایید.

  14. ص گفت:

    فقط شعارمیدی وبس تاکی فریب کاری

  15. محسن گفت:

    بیخود برجام رو به رهبری نسبت نده آقای گردون! برجام طرح لاریجانی و روحانی بود! الان دارین برجام رو به رهبری نسبت میدین که فردا اگه گندش بالا اومد بگین تقصیر رهبر بود! 

  16. طیبه نظری بهداشت روان شهرستان گفت:

    احکام یک نماینده اجرایی تنها زمانی به ارمان عدالت نزدیک میشود که ملت نیروهای لازم برای حفظ احترام ان عدالت باشند.

  17. سیمان گفت:

    خدا وکیلی بودجه گچساران را هم حاج زارع تایید میکنه 

  18. دنا گنجه ای دشترومی گفت:

    آقای دکتر تاجگردون فردی فهیم ، پرتلاش و پیگیر هستند و همه توان خود را صرف رفع مشکلات و نارسایی ها و برداشتن محرومیتها در گچساران و باشت کرده اند . به هر حال اگر روستاها و شهر های استان درست و آباد شوند موج مهاجرت کنترل میشود و کارایی و اشتغال بیشتر میشود

  19. اسکندر .تلزالی گفت:

    بعد از سالها یک متخصص بودجه وارد مجلس شده چرا از روی غرض حرف میزنیت به والله قانونی که توی مجلس تصویب میشه باید بار مالی جهت اجراش باشه. قدر این نماینده را بدانید مهره کلیدی و کار گشا نهوتنهاراستان بلکه کشور مایه افتخاره چون متخصصه ایشان داخل سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده و فرایند تهیه و تنظیم بودجه تا تصویب ان را بلده حیفه واقعا حیف

  20. بویراحمد گفت:

    این استان به تاجگردون نیاز داره انشالله که موفق باشی.

  21. یاشتی گفت:

    تاجگردون برای باشت و گچساران زحمت کشیده و بی انصافی نکنید..

    همین باشت قبل از تاجگردون شده بود ده کوره ….

  22. روستازاده اى ازسعادت ابادباشت گفت:

     ازنماينده ى پرتلاش وروشنفكرومخالف قوميت گرايى ومدافع واقعى حقوق عمومى مردم جناب اقاى دكترغلامرضاتاج گردون كه الحق والانصاف چهره ىغبارالودوعقب نگه داشته شده ى دوشهرستان باشت وگچساران رابعداز ساليان متمادى به دليل بى لياقتى نمايندگان قبلى دوباره جان تازه اى بخشيده اندوهرروزماشاهدرونق بيش ازپيش اين شهرستانهاوهمچنين استانمان هستيم كمال تشكروقدردانى رادارم 

  23. ناشناس گفت:

    مصنوعی عزیزم نه مثنوعی

  24. صالح گفت:

    خداوكيلي از روي بغض وغرض ورزي قضاوت نكنيد درسته كه نماينده شما كمي من من ميكنه اما خيلي سرش ميشه و كوچكترين كارش به بزرگترين كارهاي ديگر نماينده ها مي ارزه… كمي تفكر و…

  25. حمید گفت:

    آقای تاج گردون آدم کاری و خوبی منتها به عیبی دارن  کلمه من رو  کمتر ازش استفاده کنم بهتره انسان های بزرگ از این کلمه استفاده نمی کنن  امیدوارم  آقای تاج گردون این سایت ها رو بخونه  ….نماینده های استان با همتونم درد بیکاری غرور ما جوونا رو خرد کرده از نگاه های ترحم آمیز اطرافیان و غصه خوردن پدر و مادرامون چشم دیدن اومدن صبح فردا  رو نداریم  

دیدگاه شما