چهارشنبه 6 آبان 1394 - 12:09

هشدار رئیس شرکت گاز به مردم

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کاهش دمای هوا و فرارسیدن فصل استفاده از وسایل گرمایشی گفت: باید استانداردهای لازم در استفاده از وسایل گرمایشی برای جلوگیری از خطر گازگرفتی رعایت شود.

هوشنگ صیدالی روز چهارشنبه در گفت وگو با بویرنیوز با بیان اینکه همه ساله در فصل سرما شماری از هموطنان به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی گاز طبیعی جان خود را از دست می دهند افزود: باز نبودن مسیر دودکش، نداشتن کلاهک آچ شکل دودکش، استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد، نداشتن تهویه مناسب هوا، استفاده از وسایل غیر گرمایشی نظیر اجاق گاز برای گرمایش و استفاده از شیلنگ و بست غیر استاندارد از مهمترین عوامل بروز حوادث بوده است.
وی اظهارکرد: مشترکان گاز طبیعی در استان قبل از راه اندازی وسیله گاز سوز پس از کسب اطمینان از باز بودن مسیر دودکش و وجود کلاهک اچ شکل ، با استفاده از شیلنگ و بست استاندارد اقدام به اتصال بخاری استاندارد خود به انشعاب گاز کرده و محل های اتصال را برای اطمینان با کف صابون آزمایش کنند.
صیدالی استفاده از پرده های ضخیم، لباس مناسب، تنظیم دمای منزل بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز وکاهش مبلغ گازبها امکان استفاده سایر هموطنان را از این نعمت طبیعی فراهم می سازند.
وی تعداد روستاهای گاز دار کهگیلویه و بویراحمد را 460 روستا اعلام کرد و گفت: 19 درصد از این روستاها معادل 85 مورد در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.
هم اکنون بیش از 58 هزار و 209 هزار خانوار شهری و 36 هزار و 315 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات شرکت گاز این استان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما