دوشنبه 4 آبان 1394 - 14:04

آتش سوزی منزل مسکونی در یاسوج مهار شد + تصاویر

به گزارش بشارنیوز، محمد رسمتی با اعلام این خبر گفت: این آتش سوزی به علت عدم رعایت موارد ایمنی و قرار دادن البسه و مواد اشتعال زا در مجاورت پریز برق رخ داد.

وی علت اصلی این آتش سوزی را نزدیکی البسه و رختخواب در کنار پریز برق عنوان کرد و افزود: به دلیل وجود مواد شیمیایی و اشتعال زا در البسه و رختخواب ها با نواسانات  اتصالات برقی این منزل مسکونی دچار سانحه شد.

رستمی با بیان این که این آتش سوزی صدمات جانی نداشته افزود: ماموران آتش نشانی پس از اطلاع در کمترین زمان ممکن خود را به محل سانحه رسانده و نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

این مسئول در شهرداری با تاکید بر این که بعضی البسه و رختخواب ها از مواد قابل اشتعال ساخته شده اند گفت: شهروندان محترم برای نگهداری از این موارد از کمدهای دیواری و فضاهای استاندار استفاده کرده و از گذاشتن آن ها در فضاهایی نزدیک به پریز برق و یا تا سقف خودداری کنند.

رستمی با اشاره به عدم اطلاع صاحبخانه از برخی آتش سوزی های ناشی از اتصال برق اظهار داشت: آتش سوزی بوسیله برق در مرحله اول به صورت کندسوزی قابل مشاهده نبوده و در مرحله بعد آتش سوزی در سطح گسترده تر رخ می دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خوش باش

دیدگاه شما