یکشنبه 3 آبان 1394 - 14:58
در صورت بهره برداری از پروژه ها؛

خادمی: ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

بیش از یک‌هزار و 800 طرح و پروژه در دست اجرا در استان وجود دارد که 543 پروژه دارای پیشرفت 80 درصدی است.

گروه اقتصادی – استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دست احداث استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث این پروژه‌ها می‌تواند منجر به توسعه استان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه سیمان مارگون، پالایشگاه گچساران، کارخانه آجر و سفال دهدشت، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت، طرح‌های پرورش ماهی قزل‌‌آلا، طرح‌های گاو شیری 500 و یک‌هزار و 700 رأسی، طرح‌های مرغ گوشتی و تخم‌گذار 120 هزار قطعه‌ای، طرح خوراک دام و طیور، گیاهان دارویی و احداث مجتمع گلخانه‌ای از مهمترین طرح‌های اقتصادی استان است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی در دست احداث در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 4 هزار فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در استان فراهم می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه محورهای اولویت کار در استان کهگیلویه و بویراحمد را اتمام پروژه‌های بالای 80 درصد دانست و اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و 800 طرح و پروژه در دست اجرا در استان وجود دارد که 543 پروژه دارای پیشرفت 80 درصدی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح‌های عمرانی استان در حوزه راه‌سازی اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت، تکمیل پل سوم بشار، بهسازی و احداث راه باغچه سادات به سرفاریاب، اتصال لنده به جاده پاتاوه ـ دهدشت، پیگیری و شروع احداث راه‌آهن یاسوج به اقلید مهمترین طرح‌های عمرانی استان است که با هدف توسعه و عبور استان از برخی مشکلات جدی برنامه‌ریزی شده است.

خادمی به افزایش و تطویل باند فرودگاه یاسوج اشاره کرد و افزود: افزایش و تطویل باند فرودگاه یاسوج برای پرواز هواپیماهای متوسط و ایجاد زیرساخت‌های فرودگاه دوگنبدان دو پروژه مهم استان در حمل و نقل هوایی، در دستور کار است.

وی بیان کرد: گازرسانی به شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک و برخی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد، پایدار کردن برق استان، تکمیل و بهره‌برداری پست‌های دائم 132 کیلو وات بهمئی، چرام، باشت و دنا، تکمیل و بهره‌برداری ایستگاه توزیع برق و شبکه انتقال در کهگیلویه و دنا و تکمیل و بهره‌برداری از یک‌هزار واحد مسکن مهر از دیگر پروژه‌های استان است که با اجرای این پروژه‌ها می‌توان شاهد پیشرفت و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167042
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    زمان احداث بیمارستان شهید دکتر جلیل  را هم اعلام کنید…….

  2. دکترلیلا گفت:

    اووف پس 4000هزارشغل ک ایجاد بشه همه مدیرن دیگ 

  3. طیبه نظری. گفت:

    ان شاءا…   .

  4. طیبه نظری. گفت:

    به امید ایجاد اشتغال جهت تمامی جوانان و تشکر از جناب استاندار .

  5. علي گفت:

    اگر كارخانه مارگون راه بيفتد پس كارخانه سيمان ياسوج

  6. پرستار گفت:

    با تلاش و پیگیری های شما و استانداران قبلی 2000 پرستار در بیمارستان شهرک مشغول بکار هستند.

دیدگاه شما