یکشنبه 3 آبان 1394 - 12:16

استانداری تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد را تائید کرد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی افزایش شعب اخذ رأی در برخی شهرستان‌های این استان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی افزایش شعب اخذ رأی در برخی شهرستان‌های این استان همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری فارس: توصیه معاون استاندار به فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/پیش‌بینی افزایش شعب‌ اخذ رأی

به گزارش بویرنیوز، فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همواره شایعاتی مبنی بر تغییر مدیران کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید بدون توجه به این شایعات خدمت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میان این شایعات ممکن است یک یا دو شایعه درست از آب دربیاید که تغییر مدیران هم طبیعی است اتفاق بیفتد و نباید در روحیه خدمت و تلاش مدیران تأثیری داشته باشد.

محمدی افزود: لذا توصیه ما به فرمانداران محترم این است حتی در صورت درستی شایعات تا لحظه آخر فعالیت خود را ادامه داده و این موضوع تأثیری در روند خدمت آن‌ها نداشته باشد.

وی با بیان اینکه هر مدیری یک روز می‌آید و روز دیگر ناگزیر باید برود اما هدف از همه آمدن و رفتن‌ها باید تنها خدمت به مردم باشد، گفت: بازدیدهای لازم را از همه مراکز برگزاری انتخابات در استان داشته‌ایم و شعب اخذ رأی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و پیشنهادات اصلاحی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی هم داده‌ایم.

محمدی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات امری مهم است که باید به بهترین نحو برگزار شود و از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر آن در استان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه مرکز استان به دلیل گستردگی و جمعیت زیاد احتمال افزایش شعب اخذ رأی وجود دارد، بیان کرد: کمبودها را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم تا بتوانیم با در نظر گرفتن همه جوانب انتخاباتی خوب در استان و بدون کمترین مشکل برگزار کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مطلع گفت:

    یکی دو فرماندار و یکی دو تا مدیر کل از اداره کل های البته کوچک تغییر خواهند کرد.

  2. ناشناس گفت:

    فرمانداری بویراحمد که تغییر کرد مونده محیط زیست.

  3. ناشناس گفت:

    منظور جناب معاون استاندار تغییر فرماندار و بخشدارا بوده یا اون دو سه تا مدیر کل اصولگرای مونده از دولت قبل هم مد نظرشون بوده. باید ایشون شفاف سازی می کردند.

  4. ناشناس گفت:

    يكي از مديران كل اصلي قراره تغيير كنه يعني بازنشسته باشه اون هم مدير كل راه و ترابري است.

    • ناشناس گفت:

      چرا دم بازنشستگی مدیر کل می شن این چندمین مدیر کل راه هست که داره بازنشسته می شه و تغییر در راه است.

  5. ناشناس گفت:

    ممنون از بویرنیوز که نظریات را بخوبی منشر می کند
    اما از آبفای شهری- هلال- کار- تعاون روستایی- اقتصاد و دارایی- ورزش و جوانان چه خبر

  6. ناظر گفت:

    دوستان بهتر هست که هیچ شایعه ای دامن زده نشه تا مثل فرمانداری بویراحمد همه چیز نهایی بشه بعد. البته مدیران ناهمسو  با دولت تدبیر و امیدخودشون آمادگی لازم  را دارند.

  7. در جریان گفت:

    بله در جریان هستیم که چند تا اداره کل ریزه میزه قرار هست که مدیراشو تغییر کنه بهشون هم اعلام شده. لطفا اسم بقیه را همینجوری قاطی نکنید دوستان کامنت گزار محترم.

    • حمید گفت:

      ظاهرا که فقط بحث محیط زیست هست و آب منطقه ای. دیگه تا بعد از انتخابات مجلس خبری از تغییرات نیست

  8. ناشناس گفت:

    جالب اینکه یکی از مدیران احمدی نزاد و بزرگواری ایقد خیالش راحت و اسوده است که تازه دنبال رایزنی است که برادر خودش که اصول گرا است را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی نماید اینم از اعتماد به نفس و اطمینان خاطر…………..

  9. ناشناس گفت:

    اخرش مدیر محیط زیست رفتنی شد.کارکنان محیط زیست یک نفس راحتی میکشن.

  10. مهریان گفت:

    باید مدیران کل صنعت و معدن- اب روستایی- اب منطقه ای- برق- معاون عمرانی استاندار-علوم پزشکی- میراث فرهنگی- تغیر پیدا کنند.بقیه اداره ها مدیران کل شایسته ای دارند

  11. بویراحمد گرمسیر گفت:

    احتمال داره یه فرماندار و دو تا بخشدار تغییر کنن و مدیر عامل شرکت.. و یکی دو تا مدیر کل اصولگرای قبلی که هنوز عوض نشدن که خبرشون تا هفته بعد نهایی می شه. از جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش استان هیچ خبری نیست.

  12. صادق گفت:

    مدیر عامل امور اب که تغییر میکنه

  13. امدادیار گفت:

    واقعا معلوم نیست در این استان چه خبره وقتی یک مسئولی خبری را می دهد افرادی که اصلاً موضوع به انها ربطی ندارد سریع کامنت می زنند که مثلا مدیر کل فلان اداره و فلان اداره و…. خواهند رفت.مثلاً یک چوپان که اصلا حدود کارش مشخص و ارتباط کاری با اداره خاص را ندارد کامنت می گذارد که مثلا محیط زیست هلال احمر و یا …. اصولگرا است و حتماً تغییر می کند آقا به شما چه چرا این همه فضولی در کار ادارات می کنید. البته چوپان را مثال زدم و الا بصیرت چوپان خیلی بالاتر از افرادی است که از صبح تا شب فقط در اینترنت پرسه می زنند تا مطالب واهی و چرت بنویسند. به دل نگیرید ولی مطالعه داشته باشید بعد نظر بدهید مثلا انتخاب مدیر عامل هلال احمر با معرفی هیئت مدیره و تأیید مسئولین مافوق و سپس هماهنگی با استاندار محترم استان صورت می گیرد . پس لطفا بعد از این کامنت ، اگر شیر فهم شد تکرار نکنید و وقت خود را اطاله نفرمایید. بای بای

    • ناشناس گفت:

      واقعا ادم بی ادبی هستی …..  ما پیامبر چوپانم داشتیم …. بله باید عوض بشه رئیس هلال احمر ….. اگه نشه بنده به زارع رای نمیدم چرا؟؟؟؟؟ چون من و امثال من رای دادیم که ارژنگ و مثنوی و   ……. عوض بشن و الا اگه میخاست عوض نشن همون هدایت دیگه میموند و بهتر بود

  14. ناشناس گفت:

    بعضی خیلی دوست دارن اینجوری بگیم- چطوره که بگیم اینها تغییر کنند: استاندار- معاونین استاندار- فرمانداران – مدیران کل- روسای ادارات و غیره. همش می شن دویست تا 300 مدیر ناقابل

  15. ماري گفت:

    رفتن مدير كل حهاد كشاورزي كه قطعي شد، البته كارهاشوكرده فاميلاشو سر كار آورده وريزش رأي تاحگردون را كه به ايشون اعتماد كرده باعث شده كه اين خيانتي بزرگ به نماينده محبوب ودوست داشتني است.

  16. ناشناس گفت:

    بعضی واقعا مشکل دارند که اینطوری ردیف مکنند که باید عوض بشن آقا حداقل یکی را بگید که آدم باورش بشه حتما دلیل ومنطقی دارید.

  17. ناشناس گفت:

    مدیر کل آب وفاضلاب شهری دکتر یادت نرود

  18. ناشناس گفت:

    جناب آقای دکتر لدنی مدیر ناکارامد، ناهماهنگ و هتاک آبفای شهری کهگیلویه به چه دلیلی ابقا شده؟ بی توجهی شما به خواست و نیاز مردم باعث حضور مجدد افراطیون بر جامعه خواهد شد. فقط به فکر مدیریت خودتون نباشید تغییر ایجاد کنید و به مردم و حامیان امید بدین.

دیدگاه شما