شنبه 2 آبان 1394 - 20:00

دستگیری عامل شهادت مامور لاری در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل دیگر شهادت مأمور انتظامی شهرستان لار استان فارس در سال 92 توسط مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش بویرنیوز سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی به شهادت رسیدن یکی از مأموران انتظامی شهرستان لار استان فارس در درگیری با قاچاقچیان مسلح، شناسایی و دستگیری بطور جد در دستور کار مأموران انتظامی سراسر کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات گسترده پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد 15 اردیبهشت ماه سالجاری یکی از عاملان در شهر یاسوج شناسایی و در دگیری مسلحانه با مأموران در کمربندی این شهر به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همدست این سرور و قاچاقچی به هلاکت رسیده نیز روز گذشته در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه شناسایی که با هوشیاری مدموران طی یک عملیات غافلگیرانه در حومه شهر پس از تیراندازی به سوی مأموران دستگیر شد.

سردار غلامزاده با بیان اینکه متهم دارای سوابق سرقت نیز است، تصریح کرد: از این فرد یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه 74عدد فشنگ جنگی، دو عدد فشنگ مشقی و 6 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: حین انتقال متهم به مقر انتظامی بستگانش برای فرار او با مأموران درگیر و به سوی مأموران تیراندازی و به سه دستگاه خودروی پلیس خساراتی وارد کردند اما مأموران با شلیک چند تیر هوایی متهم را به مقر انتظامی انتقال دادند و با تدبیر پلیس، امنیت در محل برقرار شد.

بر پایه این گزارش، حدود یک ساعت از آغاز برگزاری برنامه ایل سوگوار با حضور مردم دهدشت در میدان مرکزی شهرستان شایعاتی مبنی بر زخمی شدن ماموران نیروی انتظامی توسط مخلان نظم جامعه و انفجار نارنجک در این مراسم، شنیده و باعث ترس مردم عزادار شد.

سرهنگ جهان دیماز، فرمانده انتظامی کهگیلویه نیز ضمن تکذیب کردن این شایعات توضیح داد: طبق حکم صادره از سوی مراجع قضایی ماموران نیروی انتظامی چند ماه پیش اقدام به شناسایی یک سارق حرفه‌ای کرده بودند که در شب عاشورا در پارک جنگلی دهدشت دستگیر شد.

وی تاکید کرد: دستگیری این سارق هیچ ارتباطی به عاشورای حسینی نداشت و متاسفانه افراد نزدیک این سارق با برهم زدن مراسم امام حسین(ع) جو روانی به راه انداختند که خوشبختانه با حضور پلیس این جنجال خاتمه یافت./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    آفرین بر نیروی انتظامی خسته نباشید.

  2. ناشناس گفت:

    این خبر که مال خیلی وقت پیش بود

دیدگاه شما