شنبه 2 آبان 1394 - 13:04

دلیل وحشت خانواده ها در حادثه دیروز دهدشت

هیچ ماموری در این عملیات پلیسی مجروح نشده و تنها به یکی از خودروهای یگان خساراتی وارد شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری یک سارقان حرفه‌ای و فراری در دهدشت خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق حرفه‌ای در دهدشت/پاسخ به شایعات در مراسم ایل سوگوار

به گزارش بویرنیوز، در شب عاشورای حسینی مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) با حضور هیئت‌های عزاداری، اقشار مختلف مردم و مسئولان در میدان امام حسین(ع) دهدشت برگزار شد.

در برنامه شور حسینی که در قالب «ایل سوگوار» برگزار شده بود ساعتی پس از آغاز مراسم با صدای وحشت جمعی از شرکت‌کنندگان و هجوم جمعیت به سمت جایگاه باعث نگرانی خانواده‌ها و ترس از وقوع یک حادثه موج می‌زد.

دقایقی بعد از این اتفاق شایعاتی مبنی بر نزاع دسته‌ جمعی، دستگیری مامور نیروی انتظامی، انفجار نارنجک در بین جمعیت و بیرون پخش و باعث نگرانی خانواده‌ها از سلامت فرزندان شد.

جهان دیماز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کهگیلویه با رد شایعات مطرح شده جزئیات حادثه را بیان کرد و گفت: در پی حکم صادره از مراجع قضایی مبنی بر جلب یکی از متهمان فراری و تعقیب متهم در دستور کار پلیس قرار گرفته بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه تصریح کرد: ماموران انتظامی اقدام به شناسایی متهم که سارق حرفه‌ای و فراری بوده، کردند و امشب در محوطه پارک جنگلی دهدشت موفق به دستگیری این متهم شدند.

دیماز با بیان اینکه این ماموریت و عملیات انجام شده هیچ ربطی به مراسم عاشورای حسینی نداشت، گفت: محل دستگیری متهم در نزدیکی پارک جنگلی بوده و تعدادی از بستگان وی در میدان مرکزی که محل اجتماع عزاداران حسینی بوده است شروع به سر و صدا و سعی در برهم زدن نظم داشتند که با حضور به موقع ماموران به این قضیه پایان بخشیده شد.

این مسئول در پاسخ به شایعه مجروحیت یکی از ماموران انتظامی شهرستان تصریح کرد: هیچ ماموری در این عملیات پلیسی مجروح نشده و تنها به یکی از خودروهای یگان خساراتی وارد شده است.

دیماز با دعوت مردم به آرامش نسبت به تامین نظم و امنیت شهرستان اطمینان داد و افزود: شهروندان هر گونه شایعه را تا حصول از صحت آن جدی نگیرند و زمینه سلب آسایش خود و دیگران را فراهم نکنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اتفاقا ساداتی گفت:

    این افراد ابروی شهروندان را در آن منطقه برده ،باور کنید کسی دیگر نمی تواند اعلام کند ما از استان دلاور خیز …هستیم ،امتحان کنید که با اعمال این …بد نام شده ایم.

  2. علی گفت:

    کل مراسم شب عاشورا با این اقدام بهم خورد 

دیدگاه شما