شنبه 2 آبان 1394 - 12:59

انتقادشدید امام جمعه سرفاریاب از مسئولین علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، حجت الاسلام فرج الا پژمان درخطبه های نمازجمعه سرفاریاب وهم زمان باتاسوعای حسینی که بااجتماع بزرگ هیئت های این شهر همراه بود ازعملکردمسئولین بویژه مسئولان حوزه بهداشت ودرمان به شدت انتقاد کرد.
وی گفت تاکی باید شاهد پرپر شدن عزیزانمان در درمانگاه این شهربراثر کمبود امکانات باشیم. حجت الاسلام پژمان که درپی جان باختن بانوی سرفاریابی وهمچنین کودکی خردسال درهفته های گذشته بشدت ناراحت بود ازمسئولین پرسید چرابه سرفاریاب نمی رسید؟چرا فقط حرف میزنید ؟ پژمان گفت ما ول کن اوضاع نیستیم ودراینده از همین تریبون تذکرات بیشتری داده خواهد شد وواقعیات بیان میگردد. وی به وضع بیکاری و عدم امکانات اشاره کرد و افزود حق این اجتماع عظیم ، مشکلات وکمبودهای موجود نیست.ایشان ازمظلومیت سرفاریاب گفتند واشاره کردند هرجا که میرویم میگویند خوشابحالتون که هم استانداروهم نماینده مجلس وهم خیلی ازمسئولین سرفاریابی هستند اماباید بگویم مشکلات سرفاریاب وکمبودهای ان بیشتر از همه نقاط در استان هست.
اتش سودا بخشدارسرفاریاب نیز که ازوضع بهداشت وامکانات سرفاریاب گلایه داشت درگفتگویی باما گفت علی رغم نامه نگاری وپیگیری فراوان متاسفانه مشکلاتی چون نداشتن امبولانس و دارو وتجهیزات پزشکی صدای مردم ومسئولین رادراورده است. بخشدارسرفاریاب افزود باتوجه به جاده سراسری دهدشت سرفاریاب یاسوج و تردد گسترده مردم لازم هست که این درمانگاه شبانه روزی شود و ازنظر پزشک و تجهیزات تحولی عظیم شکل گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    امان از حرف های غیرکارشناسی این ائمه جمعه. اینها فکر می کنن عقل کل هستن و به خودشون اجازه میدن راجع به هر موضوعی اظهار نظر کنن.

    • حبیب گفت:

      بنظر من هم ائمه محترم جمعه باید بیشتر رعایت کنن و هر درخواستی را در هر زمانی و هر جایی مطرح نکنند.
      بخشدار هر منطقه باید پیگر مسایل اجرایی اون منطقه باشه و باید از طریق بخشدارا مشکلات را به بالاتر انتقال بدهند و مدیران بالادست هم حتما براساس قوانین و منابع ترتیب اثر میدن. تریبون نماز جمعه و اونهم روز تاسوعا واقعا این حرفها جای تعجب دارد!

  2. چروم گفت:

    آتش سودا خب کلی قوم وخویش خودش در بهداشت درمان کارمیکنند نکنه همونها رو تذکرشون بدهنددرست بشود 

  3. حسینپور گفت:

    تاسوعای حسینی مطالب وزینی برای مردم میشد گفت  اشکال گرفتن از نهادهای دولتی و کمرنگ کردن خدمات و امکانات دولتی  کار درستی نیست درواقع نادیده گرفتن خدمات نظام به مردم محروم است ضمنا سرفاریاب شبانه روزی است 

  4. ناشناس گفت:

    البته مرکز سرفاریاب ساختمانش قدیمی است انتظارداریم استانداری و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برای ساختنش همت کنند اماازنظر بهداشت درمانی دراین یکسال همیشه دو پزشک داشتندوشبانه روزی خدمت میکنند 

    • ناشناس گفت:

      ساختمان قدیمی است باید همکاری کنند تا جدیدش بسازند اما دو نفر پزشک برای آن جمعیت  بنظر خیلی زیاد است  

  5. همشهری گفت:

    ولی خدمات شبانه روزی در این مرکز بصورت دیدن بیماران اورژانسی  در ساعات شب تا صبح است  پزشک درسرفاریاب حضور دارد  

  6. اهل منطقه گفت:

    مگه سرفاریاب هم امام جمعه داره!! باب شده که برای اینکه نشون بدهند که جایی هم امام جمعه فعال داره باید یه حرفهایی خطاب به مسولین ارشد بزنن!! و الا این از جاده سرفاریاب سادات این از گاز کشی سرفاریاب این از درمانگاه سرفاریاب و پزشکاش با وجود جمعیت کم این از دبیرستان سرفاریاب این از بخشداری سرفاریاب….روز تاسوعا باید شکر این نعمت ها را به جا می آوردند. واقعا متاسفم

    • سرفاریاب گفت:

      امام جمعه دارد . البته در دیار سادات ما انتظار حضوررهبران دینی بسیار قوی عالم دانشمند تر را انتظار داریم از قدیم الایام اینجا منطقه سادات و فرزندان سادات است یقینا باید با مناطق دیگر متفاوت باشد 

  7. فرهنگی گفت:

    صد آفرین بر شرف و دیانت اون عده از مسولین استان که سرفاریابی هستند و همینطور درود خدا بر حاج اقا بزرگواری که در مورد سرفاریاب عدالت را رعایت کردند و امکانات مشابه بقیه مناطق هست نه بیشتر و نه کمتر. بنظرم اصلا درست نیست که تریبون های نماز جمعه بشوند جای اعتراض به مسولین زحمت کش نظام و زیر سوال بردن خدمات دولت اون هم در یک بخشی که به اونصورت محروم هم نیست امکاناتش هم خیلی خوب است.

  8. ناشناس گفت:

    آهای مسولین سرفاریابی ای نماینده مردم با شما هستم! مسولین چرا رسیدگی نمی کنند سرفاریاب مهد علم و فرهنگ بوده. باید یک آیت الله امام جمعه سرفاریاب باشه! ما دست بردار نیستیم و تا حق سرفاریاب را نگیریم ول کن قضیه نیستیم! تا کی باید ما اینقدر محروم باشیم

  9. موافق فرهنگی گفت:

    در نظام مقدس اسلامی ایران عزیزمان تریبون نماز جمعه هم  جزیی از بدنه نظام محسوب میشود  اینکه در این تریبون مردم را آزرده خاطر سازیم  کار صحیحی نیست امام جمعه میتواننند بامکاتبه و یا حضوری برخی مشکلات را منتقل کنند ضمن اینکه سرفاریاب تا دهدشت مگر چقدر فاصله دارد پزشک هم در سرفاریاب حضور کامل دارد و از فرزندان همین منطقه است 

  10. کارگر گفت:

    باز صد رحمت به امام جمعه محترم قلعه رئیسی که اگر مشکلات را می گوید اما قبلش کلی از خدمات و کارهای انجام شده تشکر می کنه از مسولین بعدش یه انتظاراتی را هم مطرح می کنه. اما ایشون خیلی تند نه انتقاد که اعتراض کردند در صورتیکه در همون بخش هایی هم که گفتن بهترین خدمات داره به مردم می شه خوب نیست جو بدبینی درست کنیم.

  11. کارمند گفت:

    اتفاقا سرفاریاب امکانات خوبی دارد دو سال نیست که بخش شد یک سال نیست که شهر شد و شش ماه نیست که اولین نماز جمعه در آنجا برگزار شد و حالا هم احتمالا تقاضای بیمارستان تخصصی دارند .با وضعی که جمعیت آن کمتر از چهار هزار نفر است اسفندان همین جمعیت را دارد نه بخش است و نه شهر است ونه نماز جمعه در آنجا بر پا می شود .

  12. آگاه گفت:

    متاسفانه  ما عادت کرده ایم که حرف های غیر کارشناسی در حوزه هایی که اطلاعی در آن نداریم بزنیم ، این موضوع نیز از این نوع هست ، تا جایی که من اطلاع و علم کافی دارم تجهیزات پزشکی لازم در اونجا از قبیل EKG ، دی سی شوک ، کپسول اکسیژن ، کیف احیا، داروهای اورژانسی و … وجود دارد آمبولانس هم یکی آمبولانس مجهز فوریت ها و دیگری آمبولانس ( قدیمی ) مرکز وجود دارد  ، دو پزشک هم بصورت 24 ساعته اونجا مستقر و مشغول خدمت دهی است ،این یعنی تجهیزات لازم و منابع انسانی لازم وجود دارد ، مگر اینکه توقع امام جمعه محترم این باشه که اونجا بیمارستان بزنند یا پزشک جراح مغز مستقر بشه !!!!!!

    • حرف حق گفت:

      اولاامبولانس بیمارستان که همواره خرابه وچه ربطی به اورژانس بین راهی داره ثانیا درهمین مدت افرادزیادیدفوت کرده اندکه بعلت نبودامکانات بوده…
      امام جمعه حرف حقی زده وباید به ایشان تبریک گفت

  13. علی گفت:

    احیانا در مورد کيروش نمیخواهید نظر کارشناسی بدین!!!داورها ی فوتبال که اصن افتضاحه !!!نتایج پرسپولیس هم اصن در خور این تیم نیست!!!لطفا رسیدگی شود!!

  14. هم ولایتی گفت:

    سرفاریاب یکی از مجهزترین مراکز بهداشتی و درمانی است انتظار بجا داشته باشیم. مرکزی که چهار هزار نفر جمعیت دارد توقع نداشته باشیم که امکانات شهرهای بزرگ را داشته باشد.

دیدگاه شما