شنبه 2 آبان 1394 - 2:01

بازداشت بدهکار 1000 میلیاردی/شهادت محافظ احمدی نژاد در سوریه/حاشیه‌نگاری مدودف از سفر اسد/اعتراض به حضور استراو در شیراز

بازداشت بدهکار 1000 میلیاردی موسسه میزان!
م.ج.ف که دارای معوقه بانکی 1000 میلیارد ریالی به موسسه منحله میزان از سالیان گذشته است و اقدامات متعدد قضایی در چند سال گذشته علیه او در دست اجرا قرار گرفته ، شب گذشته بازداشت شد.میرزایی مسئول امور حقوقی موسسه میزان در گفت و گو با «انتخاب» خبر مذکور را تایید کرد.
این بدهکار بزرگ با پوشش امور خیریه و سوء استفاده از مجالس سیدالشهدا در شهرهای مختلف بخصوص در شهر اصفهان (مثل وقف یکی از حسینه های مطرح اصفهان) در پی کسب وجهه بود و با رانت حاصله موفق به کسب تسهیلات کلان و تاخیر چندین ساله شده است .
شهادت محافظ احمدی نژاد در سوریه
 عبدالله باقری نیارکی که مدتی محافظ محمود احمدی نژاد بود روز گذشته در حلب سوریه و در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) خون پاکش ریخت و شهید شد.شهید باقری دو فرزند دختر نیز از خود به یادگار گذاشته است.
در روزهای اخیر، 8 ایرانی در سوریه به شهادت رسیده اند
سردار سرتیپ دوم  “رمضان شریف” مسئول روابط عمومی کل سپاه درباره شهادت 15 ایرانی در سوریه اظهار داشت: دو نفر از بچه های سپاه انصار امروز به شهادت رسیدند و 15 نفر عدد صحیحی نیست. وی ادامه داد: ظاهرا تا آنجایی که من در جریانم 5 تا 6  نفر از افراد در  استان‌های خوزستان و قم، شهر اسلامشهر و استان خراسان رضوی است که با دو نفر از نیروهای سپاه انصار مجموعا 8 نفر می‌شوند که به شهادت رسیدند.  به نوشته باشگاه خبرنگاران، همچنین یک منبع آگاه در تیپ فاطمیون در باره شهادت 15 ایرانی که امروز اخبار آن در فضای مجازی منتشر شده اظهار داشت: 5 ایرانی 3 روز پیش در استان ادلب سوریه به شهادت رسیدند.وی درباره 15 ایرانی شهید شده که امروز اخبار آن در فضای مجازی منتشر شده اظهار بی‌اطلاعی کرد.
دعوت روحانی از پوتین برای سفر به تهران
حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران از ولادیمیر پوتین همتای روس خود برای شرکت در نشست آینده مجمع کشورهای صادرکننده گاز که قرار است در تهران پایتخت ایران برگزار شود دعوت کرده است.به گزارش ایسنا  این دعوت روحانی از پوتین از طریق اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران به الکساندر نوواک Alexander Novak وزیر انرژی روسیه اعلام شده است.مجمع کشورهای صادرکننده گاز یک سازمان دولتی بین المللی است که کشورهای مهم صادرکننده گاز را گردهم می‌آورد و هدف از آن هماهنگی و تقویت همکاری بین کشورهای عضو است.
حاشیه نگاری جالب «مدودف» از روحیه «اسد»
«دیمیتری مدودف» نخست وزیر روسیه که در سال ۲۰۱۰ در سفر به دمشق با اسد دیدار کرده بود، پس از سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به مسکو، وضع روحی او را همانند ۵ سال گذشته دانست . مدودف امروز جمعه در صفحه خود در فیسبوک نوشت: با وجود گذشت این سال ها، باید تاکید کنم که بشار اسد در سفر اخیرش به مسکو، کاملا آرام و متعادل بود، درست مثل ۵ سال پیش.
اعتراض به حضور استراو در شیراز
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اعتراض به سفر وزیر امور خارجه سابق انگلیس به شهر شیراز با عنوان گردشگری، اظهار داشت: چرا این فرد در تاسوعای حسینی گردشگری خود به شیراز را قرار داده و آیا مسئولان در این مورد پاسخی دارند؟وی بابیان اینکه فراموش کردن دشمنی‌های ۷۰ ساله آمریکا و ۲۰۰ ساله انگلیس به ملت مسلمان ایران ممکن نیست تصریح کرد: مادامی‌که ملت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع و مراقبت می‌کند آمریکا و استکبار دست از دشمنی‌های خود با ما برنمی‌دارند.
کتاب نذری جایگزین غذای نذری
در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و با توجه به اینکه سرانه مطالعه در کشورمان پایین است گروهی از هموطنان مان در اهواز به به جای غذا، کتاب نذر کردند که اقدامی شایسته تقدیر است .
۴۰ درصد طلاق‌ها به دلیل اعتیاد بوده‌ است
مدیرکل پیشگیری فرهنگی و اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ۴۰ درصد طلاق‌ها به دلیل اعتیاد بوده‌است.به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد زنگانه در نخستین جلسه کمیته پیشگیری از طلاق و شورای ملی سرآمدان صیانت از نهاد خانواده با انتقاد از روند طلاق و به ویژه طلاق توافقی گفت: رهبری  در دیدار مسئولین عالی قضایی تاکید کردند که قضات با کمک بزرگان خانواده اینگونه مسائل را تقلیل دهند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ربانی گفت:

    یعنی تا حالا هرچی فکر میکردم و نظر دادم با این خبر همش ملغا شد ! آخه این چه جورشه دیگه یک دفعه ای پروزه عظیم پدیده جلوش گرفته میشه ، چند ماه بعدش میزان به قولی یا اصطلاحا شایعه ای در گناباد دچار بحراننقدینگی میشه بعد مجوزش زیر سوال میره بعد اعلام میشه با صادرات ادغام شد ، بعد در عین نا باوری به یکباره منحل اعلام میشه و پش بندش 5 ماه سود مردم به طور غیر قانونی از حساب همه کم میشه در ضمن اینها صادرات به عنوان بانک عامل میاد وسط ، بعد یهو میگن 17بدهکار عمده داره که 1350 میلیارد پول مردمو نمیدن بعد اینها صحبت از سرمایه گذار داخلی ؛خارجی و موسسه جایگزین؛عسکریه و حالا هم که یه بدهکار رانت خوار 1000 میلیاردی سر از میزان در میاره هیچ معلوم هست چه خبره ! دیگه دارم جوش میارم *

  2. سپرده گذار میزان گفت:

    امام حسین انشالله امثال شما انگلها رو رسوا کنه.بردارید بساط این هیت بازیها رو کسایی رو میشناسم که به بهانه هیت امام حسین غذا و چای و نخود و ذخیره میکنن برای شش ماه,گویا مالی هم حمایت میشن,والا کسایی که تا دیروز دستشون جلوی مردم دراز بوده با یه هیت زدن ماشینهای انچنانی سوار میشن الان؟!چرا ابروی اءمه رو میبرید؟!!!

  3. خودشان گفت:

    وقتی اختلاس کنندگان از خودشان است و پای خودشان گیر است مشکل میزان همین است که یکسال پول مردم خوردن طول می کشد ومسئولین خم به ابرو نمی اورند

  4. قایم گفت:

    خداانشاالله لعنت کنه مسببین این کار رو جز مردم راسرکار گذاشتن کار دیگری نداریدمردم با خون دل زندگی میکنند سپرده را که ده ماه است بایکوت کرده ایددرمیزان بدهید 

  5. هموطن گفت:

    کاش اینقدر که جناب ایمانی از سفر وزیرخارجه اسبق انگلیس به شبرازناراحت هستند یک بار هم از اختلاسها ووووووووو ناراحت میشدند

  6. ناشناس گفت:

    همه مارو فیلم کردند………………..

  7. ارباب وعده گفت:

    عليرضا رشيديان استاندار خراسان رضوي با اين اظهار نظر ها و وعده ها در سالهاي1394و1393 بزرگترين و بيشترين دروغ ها را در دولت زده است بايد سال آينده به پاس اين اقدامات مردم فريبانه به مقام معاونت رييس جمهور يا حداقل وزارت انتخاب گردد .در ضمن هر شب در هر خبر بي ربطي در شبکه استاني او را مشاهده مي کنيد.

دیدگاه شما