چهارشنبه 29 مهر 1394 - 5:22

مرغ 1000 تومان ارزان شد

رئیس انجمن پرورش مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در یک هفته گذشته هزار تومان کاهش یافته است، گفت: گوشت مرغ 5 هزار و 600 تا 5 هزار و 800 و قیمت این محصول در عمده فروشی‌ها حدود 5 هزار و 500 تومان است.

محمد یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر، اظهار کرد: قیمت مرغ در یک هفته گذشته با ورود محرم حدود هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت حال حاضر هر کیلوگرم مرغ زنده 4 هزار تومان، گوشت مرغ 5 هزار و 600 تا 5 هزار و 800 و قیمت این محصول در عمده فروشی های حدود 5 هزار و 500 تومان است.

رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به دلایل کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف، ادامه داد: به هر حال تولید مرغ  در کشور بالا است و با توجه به اینکه عمده پخش نذری‌های تهیه شده با گوشت گوسفندی بوده ، تقاضا برای خرید این محصول در مقایسه با گوشت گوسفندی کمتر است.

یوسفی با اشاره به اینکه در این مدت گوشت منجمد نیز توزیع شده است، گفت: تقاضا برای خرید مرغ منجمد زیاد نیست و عمده دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار همان تولید زیاد است.

بنا بر این گزارش قیمت روز هر کیلوگرم بوقلمون کامل در میادین میوه و تره بار 8 هزار 900 تومان است در حالی که قیمت این محصول در یک هفته قبل 9 هزار و 400 بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

     این شروه وشون نبی

  2. مندنی گفت:

    وجهنم ارزون شده چرا تبلیغ الکی میکنید فقط دروغ های از روز روشن تر میگویید

  3. پرنیا گفت:

    زحمت بکشید وام 16درصد بدهید 10ساله تا مردم بتوانند مرغ بخرند تاتولید رونق پیداکند

دیدگاه شما