چهارشنبه 29 مهر 1394 - 4:51

چه کسانی نمی خواهند در کهگیلویه کاندیدا شوند؟/ فرصتی مجدد برای انتخاب بزرگواری!

شاید دلیل نخست این آرایش انتخاباتی را بتوان انتقادات از عملکرد بزگواری عنوان کرد که زمینه ای شده تا هر کس بخواهد توری پهن کند و از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

گروه سیاسی – با نزدیک شدن به ثبت نام انتخابات مجلس شوارس اسلامی، نام های متعددی برای کاندیداتوری در کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، در حوزه انتخابیه شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که هم اکنون بزرگواری نماینده آنهاست، تعدد داوطلبان کاندیداتوری آنقدر زیاد است که نام بردن از آنها از حوصله این مجال خارج است.

تمایل برای رسیدن به صندلی سبز در کهگیلویه بگونه است که تقریبا تمام کسانی که بنوعی خود را در قد و قواره نمایندگی می بینند، احساس تکلیف می کرده اند و نام بیش از ۲۰ نفر برای داوطلبی نمایندگی مجلس شنیده می شود و حتی شنیده می شود حتی از یک روستای کم جمعیت 2 نفر برای رقابت مجلس پا پیش گذاشته اند!

شاید دلیل نخست این آرایش انتخاباتی را بتوان انتقادات از عملکرد بزگواری عنوان کرد که زمینه ای شده تا هر کس بخواهد توری پهن کند و از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

با توجه به اینکه کاندیداهای احتمالی از همه گرایش های سیاسی هستند، می توان عدم همگرایی در بین جریانات سیاسی و بخصوص جریان اصلاح طلب را به نفع شخص بزرگواری دانست چرا که در میدان شلوغ انتخابات بخت با کسی است که حمایت های حداقلی خود را بواسطه نفوذ در بدنه ادارات دولتی دارد و آنهم کسی جز نماینده فعلی نیست.

اگر با این اوضاع پیش برویم بعید نیست در این حوزه انتخابیه بیشترین تعداد کاندیدا را شاهد باشیم و تقریبا کسی در کهگیلویه نماند که نامزد انتخابات نشود و احتمال قریب به اتفاق آنست که بزرگواری برای سومین دوره به مجلس راه یابد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ساده گفت:

    انشاا… روی مجلس را نخواهد دید .

  2. مهدی گفت:

    کهگیلویه نیاز به یه متخصص در امور اجرایی وکشاورزی دارد

  3. پارسه گفت:

    انشاالله

  4. ايل بزرگ گفت:

    من همينجا اعلام مينمايم تاكنون احساس تكليفي نكرده و همچنين با عنايت به اينكه شرايط مهيابراي كار و حصول خواسته هاي بحق مردم درزمينه بيكاري و كمك به بهبود اشتغال .احداث صنايع كوچك وبزرگ .راه ارتباطي وخروج 4شهرستان از بن بست . حل معضل آب وكشاورزي جهت كم اثرنمودن بحران خشكسالي . تغيير نگرش فرهنگي .كمك به تشويق وايجاد جنبش مطالعه و…..نمي باشدبنابراين قصد كانديداتوري در اين دوره از انتخابات ندارم 

  5. ایمان گفت:

    بزرگواری من کیسه وش نیکنه

  6. از سوق سرافراز گفت:

    انشا الله سید آل علی حضرت حجت السام بزرگواری با حمایت قاطبه ملت فهیم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای بار سوم راهی مجلس می شود و اصلاحاتی های کهگیلویه خواب رسیدن به صندلی بهارستان برایشان تعبیر نخواهد شد

  7. ایلیا گفت:

    4تا خط نوشتید 4مرتبه اسم بزرگواری را تکرار کردید. واقعا به هردلیل!!!!!بزرگواری به مجلس راه پیدا کند مردم دهدشت بدبخت تر میشوند. عمران وابادی گچساران را ببینید!!!!یاسوج که جای خود دارد. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

  8. دنا گفت:

    مطمئن باشید کاندید بعدی کهگیلویه وکیل دادگستري دکتر سیف سادات هستند

  9. مهندس گفت:

    سید باز هم خودتی چون لایق کارهای عمرانی هستی نه شخصی

  10. مسعودی گفت:

    بزرگواری با این حمایت هایی که از بعضی روسای بی منطق و بی درک از مشکلات مردم محروم و اقشار مستضعف می کند رفتن سه باره ی او به مجلس اهانت به مردم این شهرستانهای عالم و روشنفکر پرور و نوع دوست است …..

  11. مرو گفت:

    بزرگواری باچماق 

  12. شهرام گفت:

    کهگیلویه بزرگ از سیاسی کتری خسته شده و همه دیدیم در طول سالیان گذشته نتیجه ای جز بیکاری و عقب ماندگی نصیب مردم نشد.
    این بار باید به یک نیروی اجرایی و با تجربه رای بدیم که با برنامه های توسعه اقتصادی به فکر اشتغالزایی و محرومیت زدایی باشه.

    بین گزینه های موجود مهندس هاشمی مناسبترین و عملگراترین شخصه

  13. محسن گفت:

    وای به ملتی که یه نفر بدون هیچ مدرکی تو کمیسیون کشاورزی داره تصمیم میگیره

  14. اسی بلک گفت:

    درود بر تاجگردون

  15. اسکندردان گفت:

    بزرگواری پیروزه شک نکید

  16. دهدشت عزیز گفت:

    حیف این مردمون خوب که ای ادم وابو نمایندشو درود بر هر چ اصلاحاته

  17. دهدشت عزیز گفت:

    درود بر اصلاحات دهدشت

  18. ناشناس گفت:

    بزرگواری از همه کاندیداهای موجود قویتر هست.

  19. حيدري گفت:

    منم كانديد مي شوم اگر بوير نيوز يا سايت اگهي ترحيم و تصادف سانسور نكنه

  20. مرو گفت:

    بزرگواری غردی/ابروی مجلس بردی»باان چماق کذایی /هیچ گونه  رای نداری»

دیدگاه شما