یکشنبه 26 مهر 1394 - 4:51

70 کشته در حمله اشتباهي ائتلاف سعودي!

ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی اشتباها یکی از مواضع نیروهای طرفدار دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را هدف قرار داد که به گفته شاهدان و منابع بیمارستانی در این حمله دست کم 30 نفر کشته و 40 نفر دیگر زخمی شدند.چ

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعا، این حمله در منطقه الوازعیه بین استانهای لحج و تعز رخ داد که در آن درگیریها بین نیروهای طرفدار هادی به همراه ائتلاف عربی با نیروهای حوثی و همپیمانان آنها از سپتامبر گذشته همچنان ادامه دارد.

اما عبدربه المحولی فرمانده نیروهای طرفدار هادی در این منطقه به فرانس پرس گفت :« تنها هشت نفر در این حمله کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند.»

ساکنان محلی گفتند حوثیها نیروهای بیشتری به منطقه الوازعیه فرستاده اند و تلاش می کنند وارد لحج شوند و بار دیگر پایگاه هوایی راهبردی العند را به کنترل خود درآورند.

از سوی دیگر در گلوله باران پادگان صحن الجن در شمال شرقی شهر مارب توسط حوثیها که با موشکهای کاتیوشا صورت گرفت سه نفر از نیروهای طرفدار دولت یمن کشته شدند.

منابع نظامی تاکید کردند حوثیها و همپیمانانشان قصد داشتند رژه نظامی نیروهای طرفدار هادی را که به مناسبت انقلاب 14 اکتبر (1963 بر ضد استعمار انگلیس) برگزار شد هدف قرار دهند اما این موشکها نزدیک این رژه اصابت کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما