شنبه 25 مهر 1394 - 15:08

کاهش 20درصدی سرقت در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان 20درصد کاهش یافت.

سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 750 مورد سرقت در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.
وی بیان کرد: قرارگاه مقابله با سرقت فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با وقوع انواع سرقت ها در ستاد فرماندهی انتظامی این استان و بنا به ضرورت در هشت شهرستان فعالیت می کند.
غلامزاده اظهار کرد: این قرارگاه با تمرکز ظرفیت های یالقوه و بالفعل نقش بسزایی در موفقیت ماموریت های پلیس کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح تشدید مبارزه با وقوع انواع سرقت ها در این را استان دارد.
وی با اشاره به اینکه پدیده سرقت همواره موجب نارضایتی مردم شده و از عوامل موثر بر کاهش احساس امنیت در جامعه است، تصریح کرد: پلیس کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تاکید مسوولان نیروی انتظامی کشور مبنی بر پیشگیری، کاهش و کشف سرقت برای تحقق این امور مهم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 37درصد جمع آوری سلاح های غیرمجاز در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
وی بدون اشاره به آمار بیان کرد: وجود سلاح های غیرمجاز در دست مردم عامل مهم ناامنی در جامعه است که با خاطیان این مقوله برخورد جدی خواهد شد.
غلامزاده اظهار کرد: کاهش 9 درصدی تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته گواهی بر تلاش بی وقفه پلیس برای افزایش افزایش امنیت اجتماعی است.
وی تاکید کرد:آموزش،فرهنگ سازی و تلاش جلب مشارکت مردم برای ارتقای امنیت از اولویت های نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند همکاری بیشتر رسانه های ارتباط جمعی است.
کهگیلویه و بویراحمد با 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما