شنبه 25 مهر 1394 - 5:26

تیم ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بر سر مزار هادی نوروزی (+تصاویر)

گروه ورزشی – یک تیم ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد که برای شرکت در مسابقات به استان مازندران رفته بود بر سر مزار هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس حضور یافتند.

به گزارش «بویر نیوز»، تیم والیبال مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد که راهی مسابقات والیبال شده بودند با سفر به شهرستان بابل به دیدار خانواده نوروزی رفتند و از طرف جامعه ورزشی و مردم استان به خانواده ایشان تسلیت گفتند.

98

تیم والیبال مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد  به سرپرست حسین الهی چنارستان، و مربیگری مهران پاسره راهی مسابقات شده بود که داوود پویان صفت، احسان جهانبخش، میلاد رسولی، بازعلی وارسته، رضا بابایی، تورج حسینی، شمس الدین منصوری، روح الله حاتمی، نصرالله پروانه و کیوان شعبانی اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

درباره این حرکت فرهنگی و قابل تقدیر این تیم ورزشی، سرپرست تیم به «بویر نیوز» گفت: هدف از این کار نشان دادن روحیه نوعدوستی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود و اعضای تیم به نمایندگی از مردم و جامعه ورزشی استان به خانواده نورزی بازیکن با اخلاق کشورمان تسلیت گفتند.

گفتنی است، هادی نوروزی‌پوری متولد ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل بود که هفت سال در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال آخر حضور در این تیم، توانست کاپیتان اصلی پرسپولیس شود. همچنین او سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس قائمشهر، پاسارگاد، فجر سپاه تهران، داماش ایرانیان و نفت تهران را داشت. وی در سحرگاه 9 مهر 1394 بر اثر سکته قلبی درگذشت.

 989

9879

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=166010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید علی اکبر موسوی موید گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید و تحسین بخاطر این حرکت بسیار خوب و شایسته، از اینکه دوست عزیزم روح الله حاتمی را در بین این عزیزان میبینم بسیار مسرورم، برای ایشان و سایر دوستانشان آرزوی سلامتی و برای مرحوم نوروزی طلب آمرزش دارم.
    با تشکر

  2. u گفت:

    سلام خدمت همه
    کارتون عالی بوده

  3. ناشناس گفت:

    ضمن عرض سلام
    و عرض خسته نباشیدو تقدیر و تشکر از اعضاء تیم والیبال مدیریت درمان استان بخصوص آقای حسین الهی سرپرست تیم که به نمایندگی از طرف جامعه ورزشی استان این حرکت انسان دوستانه را انجام دادند .

  4. محمد گفت:

    درودبرشما

  5. واقعا عالی بوود

  6. به سایت ما هم سری بزنید شاید تونستیم با هم همکاری کنیم

  7. حال کردم از مطالب سایتتون خیلی عالی کار میکنید

دیدگاه شما