جمعه 24 مهر 1394 - 12:12

چرایی فریاد گور کردن مخالفان و حصر اندیشه در مجلس

محمد محسن صدر

محمد محسن صدر – برجام سوالی بود که این روزها اذهان عمومی را به خود مشغول کرد و خیلی زود همگان دیدند که سنگ اندازی، تشویش اذهان عمومی، و تخریب شخصیت های نخبه این مرز و بوم نتوانست مانع از تأیید ، تصویب و اجرای این طرح شود.
در مسیر تصویب برجام، آنچه قابل توجه است حرکت پا به توپ نه، دست به ملات بغضی از افراطیون و دلواپسان مجلس بود؛ که این بار سلاحی از نوع ساختمانی برای تخریب شخصیت برجسته ایی همچون دکتر صالحی انتخاب نموده بودند.
دکتر صالحی به عنوان همراه وزیر امور خارجه در مجلس، بار دیگر نشان داد روحیه‌ای کاملا علمی و انقلابی دارد و نه تنها هراسی از هیاهو ندارد بلکه با تکیه بر اصولی که به آن اعتقاد دارد در راستای پیشرفت جامعه و دفاع از حقوق حقه مردم گام بر می‌دارد.
اکنون و در آستانه‌ی ورود برجام به فاز اجرایی، سوال دیگری به ذهن می‌آید؛ که چرا اهالی اردوگاه دلواپسان دست به دامان ملات و سیمان شدند؟
در پاسخ، شاید بتوان گفت وقتی نمایندگان متوجه شدند که حریف ادله و نبوغ صالحی و ظریف نیستند دست به دامان تهدید به مرگ و سیمان برای زنده به گور کردن مخالفین در مکانی صنعتی که خود را ظاهرا مالک و معمار دست به ملات آن می‌دانند، شدند. تا در مجلسی که باید هواخواه منفعت مردم باشد، فریاد آرزوی زنده به گور کردن مخالفان و حصر قهرمانان ملت در آن سر داده می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165890
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما