جمعه 24 مهر 1394 - 4:07

خدمات‌رسانی کاروان جهادی به دانش‌آموزان محروم (+تصاویر)

 کاروان جهادی سلامت با حضور در مناطق محروم شهرستان بویراحمد، دانش‌آموزان محروم این مناطق را به رایگان معاینه کرده و با قرار دادن داروهای مورد نیاز در اختیار آن‌ها دستورات بهداشتی را برای بچه‌ها بازگو کردند.

به گزارش فارس، کاروان جهادی سلامت از نخستین ساعات صبح امروز در شهر یاسوج مستقر شدند و سپس با یک برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده با حضور در مناطق محروم این شهرستان با حضور در مدارس دانش‌آموزان را مورد معاینات مختلف پزشکی قرار دادند.

این کاروان که با محوریت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و به همت خبرگزاری فارس، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و بسیج پزشکان، کمیته امداد و نهاد کتابخانه‌ها در استان حضور یافته‌اند در مدارس مناطقی مانند بلهزار و مادوان و همچنین دشت‌روم حاضر شدند و دانش‌آموزان را در زمینه بینایی و شنوایی‌سنجی و دهان و دندان و معاینات عمومی غربالگیری کردند.

امیرحسین رستمی مدیرعامل مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی در همین زمینه اظهار کرد: این کاروان با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بسیج جامعه پزشکی و دستگاه‌های دیگری همانند آموزش و پرورش و خبرگزاری فارس به دانش‌آموزان مناطق محروم خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی افزود: پزشکان در کاروان سلامت در تعداد 5 قرارگاه مستقر می‌شوند.

رستمی بیان کرد: کاروان جهادی سلامت در انی مدت تعداد 6 هزار دانش‌آموز ابتدایی مناطق محروم را غربالگیری می‌کند.

وی گفت: در این برنامه غربالگیری در حوزه بینایی و شنوایی‌سنجی، بهداشت دهان و دندان و معاینات عمومی صورت می‌گیرد.

رستمی خاطرنشان کرد: خدمات این کاروان در تعداد 60 روستا و تعداد 102 مدرسه است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165885
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اهدای دارو !!!!!!!!!! مگر دارو نقل و نبات  است که در روستاها دارو توزیع گردد. بدآموزی دارد . حالا که زحمت کشیدند باید داروها را تحویل داروخانه ها و مراکز بهداشتی روستا تحویل میدادند وهروقت نیاز بود مردم استفاده کنند

دیدگاه شما