پنجشنبه 23 مهر 1394 - 4:03

تاکید فرماندار گچساران بر جداسازی سالن های عروسی

فرماندار گچساران در جلسه تالارهای عروسی که با حضور تالارداران برگزار شد، اظهار داشت: اجرای هر طرحی در ابتداء سخت است، ولی باید دست به دست هم بدهیم و این معضل جدی فرهنگی جامعه را حل بکنیم.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه تنها استانی که تالارهای عروسی آن تفکیک جنسیتی نشده است، استان کهگیلویه و بویراحمد است ، افزود: جدا سازی سالن های مرد و زن در هنگام برگزاری جشن های عروسی امری ضروری است و تالار داران در این راستا فقط ۲ ماه فرصت دارند که سالن های خود را مجهزا و تفکیک کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: تالار ها و سالن های عروسی باید مجهز و دارای ویژه گیها ی باشد، که متاسفانه بعضی از این تالارها فاقد این ویژه گیها و استاندارد های لازم می باشد.
رحیمی عنوان کرد: دستورالعمل و شرح وظایف جدیدی تدوین و تنظیم شده و ابلاغ میگردد و صاحبان تالارها بدون قید و شرط  ملزم به رعایت آن هستند، و در غیر اینصورت با تالارهای متخلف، برخورد جدی و قانونی می شود.
فرماندار تصریح کرد: تالارها باید نکات ایمنی، احترام به حقوق شهروندی، نحوه پذیرایی، تشکیل صنف ، رعایت شئونات اسلامی، ممنوعیت استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی، ممنوعیت تیراندازی، آلودگی صوتی ، ساعت کار مشخص را در سالن های عروسی رعایت و اجرایی بکنند.

IMG_1451

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165778
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما