پنجشنبه 23 مهر 1394 - 2:24

دنای محروم نیازمند توجه خیرین مدرسه‌ساز

معاون فرماندار دنا با بیان اینکه مدرسه‌سازی در اولویت کارهای خیرخواهانه قرار دارد، گفت: شهرستان دنا بیش از همیشه نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز است.

خبرگزاری فارس: مناطق محروم شهرستان دنا نیازمند توجه بیشتر خیرین مدرسه‌ساز است

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، نادیا صداقت بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز  منطقه کریک اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در کشور تاکنون کارهای بزرگ انجام داده‌اند و با همه توان به کمک نظام تعلیم و تربیت آمده‌اند.

 معاون فرماندار شهرستان دنا با بیان این که در کهگیلویه و بویراحمد طی سال‌های گذشته تاکنون در هر منطقه و نقطه‌ای اقدامات خیرین مدرسه‌ساز قابل مشاهده است، افزود: برای نمونه اهدای چندین مدرسه پیش ساخته در سال جاری به مناطق محروم استان از اقدامات بزرگ آن‌ها بوده است.

وی افزود: با همه این کمک‌ها استان و شهرستان دنا نیازمند حضور و ورود بیش از پیش خیرین به صحنه مدرسه‌سازی است.

صداقت با تاکید بر لزوم توجه به اقدامات خیرین به خصوص در زمینه توسعه و ارتقای سطح آموزش، افزود: اقدامات خیرخواهانه به‌ویژه ساخت مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان فرهنگ ایثار و گذشت را در بین آنها ترویج می‌دهد

فرزند فاطمه میرزا بزرگ، خیر مدرسه‌ساز که به نیابت از مادرش در این افتتاحیه حضور داشت اظهار کرد: سنت پیغمبر کمک به امر تعلیم و تعلم است.

وی گفت: امیدوارم مسئولان در حفظ و حراست از مدارس همکاری لازم را داشته باشند و از این مکان‌های مقدس به خوبی استفاده کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما