چهارشنبه 22 مهر 1394 - 3:56

2 شیفته شدن عملیات اجرای تطویل باند فرودگاه یاسوج

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از 2 شیفته شدن عملیات اجرای تطویل باند فرودگاه یاسوج برای تسریع در پیشرفت کار خبر داد.

خبرگزاری فارس: 2 شیفته شدن عملیات اجرای تطویل باند فرودگاه یاسوج

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه یکی از کارهای مهم برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به مقوله راه‌ها اعم از زمینی و هوایی و ریلی است، اظهار کرد: در هر سه بخش اکنون در استان و به خصوص مرکز استان کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی با بیان اشاره به این که همه پروژه‌های مهم راهسازی ما اکنون در مرکز استان فعال بوده و پروژه راکد نداریم، تصریح کرد: برای مثال در بازگشایی مبادی ورودی مرکز استان فعالانه در حال کار هستند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در زمینه اجرای خط آهن هم کارهای خوبی انجام شده و مردم در آینده آثار آن را خواهند دید.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در مرکز استان را توسعه فرودگاه یاسوج عنوان کرد و گفت: کارهای خوبی برای توسعه فرودگاه انجام شده و عملیات اجرایی تطویل باند را نیز در دستور کار داریم که اکنون پیشرفت 15 درصدی دارد.

زارعی افزود: برای اینکه کارها پیشرفت بیشتری داشته باشد به صورت دو شیفت فعالیت برای تطویل باند فرودگاه یاسوج پیش‌بینی شده که این کار به زودی انجام می‌شود.

وی یکی از محورهای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را توجه به توسعه راه‌ها ذکر کرد و گفت: کارهای بزرگی انجام شده که مسئولان و نمایندگان برای این که تسریع در ساخت پروژه‌ها صورت گیرد پی‌گیر جذب اعتبارات از مرکز هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165662
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما