سه شنبه 21 مهر 1394 - 2:15

پلمب ۲ واحد تولیدی «سوسیس» و «کالباس» در یاسوج/ اسامی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ دو واحد تولیدی سوسیس و کالباس در شهر یاسوج خبر داد.

میزان نوشت؛ در پی بازرسی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ۲ واحد صنفی متخلف در شهر یاسوج و شهرک صنعتی فرودگاه مقادیر زیادی مواد اولیه بدون تاریخ و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

محسن گودزی در این خصوص اظهار داشت: به منظور اقدامات پیشگیرانه از تخلفات بهداشتی تیمی متشکل از رؤسای دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، پلیس اماکن و نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، در بازرسی از کارخانه تولیدی «۲۰۰۲» واقع در بلوار کشاورز در جاده شرف آباد تعداد ۴۹ کیسه آرد، مقداری نشاسته و چندین کارتن مواد افزودنی طعم دهنده تاریخ مصرف گذشته در این شرکت تولید مواد غذایی کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد تولیدی مواد غذایی دیگر در شهرک فرودگاه یاسوج با نام تجاری «ستارگان» مقدار ۱۵۳۰ کیلوگرم گوشت قرمز و گوشت مرغ بدون شناسنامه و تاریخ تولید ومصرف کشف شد.

 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: دستور پلمپ این ۲ واحد متخلف و امحای مواد بدون شناسنامه و تاریخ مصرف گذشته صادر و در خصوص مقدار مواد فرآورده شده دستورات قضایی لازم جهت تحقیقات در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صادر شد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرشاد حیدری گفت:

    همشه سربازان گمنام دامپزشکی کشف که نه دانشگاه علوم پزشکی.

  2. رحمت سبز علی گفت:

    دم بازرسان دامپزشکی گرم که امنیت غذایی مردم را تامین میکنند

    • ناشناس گفت:

      سبز علی توکه خودت دامپزشکی هستی ،کجای کار دامپزشکی درست بوده ،آن هم از کوشتهای غیر استاندارد وذبح شده در اماکن غیر بهداشتی!

  3. سبز اندیش گفت:

    شیر که روغن پالم داره دوغن های خوراکی که شده پارافین آبلیمو شد اسید سولفوریک با فسفر  سوسیس کالباس شده گوشت خر  و گوشت تاریخ گذشته گء…جالب اینجاس بعد میگن ورزش کنید تا سالم بمونید  و علت اینکه بیماری قلبی و سکته رتبه اول مرگ و میر رو داره میزارن گردن ورزش نکردن  خودرو نیس که کمپینش رو راه بندازیم از گشنگی می میرسم   راه حل چیه به نظر شما ؟ نصف مردم رو که سایپا و ایران خودرو کشت نصف دیگشم کارخونه های مواد غذایی احساس می کنم عزراییل سهامدار شرکت های خودروساز و صنایع مواد غذاییه

  4. ناشناس گفت:

    بی وجدان ترین آدمای روی زمین کارخونه دارای سودجو هستن که بدون توجه به سلامتی مردم آشغال به خوردشون میدن. 

  5. ناشناس گفت:

    اداره دامپزشکی کجا!!!این کار بازرسی ودادستانی بوده که این کار خیر راانجام داده شرکتهای مواد خورادکی”سوسیس وکاباس “مثل 2002 وستارگان با تولید محصولات غیر بهداشتی که ما خود از خریداران آن بودیم واعتماد به علامت استاندارد داشیم .

  6. مانی گفت:

    مملکتی داریم !!! گل و بلبل!!! چهچه بزنید

دیدگاه شما