یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:30

جابه‌جایی ایستگاه‌های سردار جنگل شمالی به انتقال خون یاسوج

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایستگاه‌های واقع در خیابان سردار جنگل شمالی شهر یاسوج باعث ایجاد ترافیک در شهر و نارضایتی کسبه این محل شده که از روز شنبه 25 مهر این مکان به انتقال خون منتقل می‌شود.

خبرگزاری فارس: جابه‌جایی ایستگاه‌های سردار جنگل شمالی به انتقال خون یاسوج

به گزارش بویرنیوز، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه وجود ایستگاه‌های روستاها و مناطق شهر مادوان در خیابان سردار جنگل شمالی مشکلاتی ترافیکی در سطح شهر یاسوج ایجاد کرده است، گفت: از ابتدا قرار بود یک خط ویژه در خیابان سردار جنگل شمالی ایجاد شود اما این مکان به ایستگاه تبدیل شد و هر روزه شاهد ایجاد ترافیک و نارضایتی صنوف این مکان هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هیچ شهری ایستگاه‌ها در مرکز شهر قرار ندارند، افزود: چند مکان برای انتقال ایستگاه سردار جنگل شمالی پیشنهاد شده که به صورت موقت به انتقال خون منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و همچنین نصب بنر در مکان سردار جنگل شمالی از روز شنبه 25 مهرماه ایستگاه خیابان سردار جنگل شمالی به پیاده‌روی انتقال خون منتقل می‌شود که نیاز است پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و شهرداری در استقرار کامل این ایستگاه و جلوگیری از برگشت به محل قبلی همکاری و نظارت داشته باشند.

این مسئول در خصوص ساماندهی وانت‌بارها در مکان‌های ورودی شهرهای استان گفت: در برخی شهرهای بزرگ استان استقرار وانت‌بارها چهره‌ای نامطلوبی به شهر داده که همه دستگاه‌ها و ادارات در ساماندهی وانت‌بارها همکاری کنند، همانطور که ساماندهی وانت‌بارها در شهر یاسوج مورد رضایت همه مردم است.

نیک‌اقبالی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جابه‌جایی مسافر توسط مسافربرهای شخصی افزود: مسافربرهای شخصی نمی‌توانند در ایستگاه‌ها و حتی در ترمینال‌ها اقدام به جابه‌جایی مسافر کنند که در این‌صورت باید توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه و برخورد لازم انجام شود.فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    مسافران سر ظهر و نزدیک غروب بیشتر مسیر خیابان در سر فلکه ساعت را مسدود میکنند و باعث ایجاد ترافیک شدید میشوندانتقال ایستگاه به طرف انتقال خون راه حل مناسبی است

  2. ناشناس گفت:

    احسن بر این تدبیر

دیدگاه شما