چهارشنبه 15 مهر 1394 - 1:58

یکی از نامزدهای انتخابات نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد(+متن استعفا)

در شعارهای انتخاباتی اعضای این استان در مکان­های غیر رسمی از دو قطبی کردن انتخابات در دو حوزه سردسیر و گرمسیر صحبت به میان می­آید که منجر به از هم پاشیدگی هر سیستمی می شود.

سید روح الله موسوی از ادامه شرکت در انتخابات نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد انصراف داد.

به گزارش بویرنیوز سید روح الله موسوی؛دکترای مهندسی مکانیک و نامزد شرکت در انتخابات نظام مهندسی استان در رشته مکانیک بود که به گفته ایشان به دلیل شرایط و تفکرات نادرست بر انتخابات جاری با ارسال یادداشتی به بویرنیوز از ادامه حضور در این انتخابات منصرف شده که در ادامه می آید:

سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگترین تشکل تخصصی کشور و بالاترین مرجع نظارتی ساخت و ساز شهری، قرار است در راستای اهداف خود که اجرای مقررات ملی ساختمان و ارتقای کیفیت سکونت­گاه­ها است، موثر واقع شود. انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در چندین دوره اخیر، بویژه در این دوره از اهمیت خاصی برخوردار شده است. از آنجا که این انتخابات موضوعی درون حرفه­ای است و دامنه تبلیغاتی افراد صرفا در بین اعضای خود سازمان طرح می­گردد، بنابراین توسعه آثار تبلیغات آن به سایر بخش­های جامعه، تبعات سوء و نادرستی در افکار عمومی جامعه نسبت به این سازمان و اعضای آن رقم خواهد زد. در شعارهای انتخاباتی اعضای این استان در مکان­های غیر رسمی از دو قطبی کردن انتخابات در دو حوزه سردسیر و گرمسیر صحبت به میان می­آید که منجر به از هم پاشیدگی هر سیستمی می شود.

شاید سوالاتی که در ذهن اکثر افراد این استان به ویژه قشر تحصیلکرده پیش می­آید این است که چرا استان ما عقب مانده است؟!!! چرا امثال چنین تفکراتی در میان مهندسین و سایر اقشار فرهیخته­ استان حاکم شده است؟!!! آیا جز این نیست که حاکمیت چنین تفکرات نادرستی باعث عدم توسعه استان می­شود؟!!! متاسفانه موارد فوق تا حد بسیار زیادی نیز در انتخاب مدیران ارشد استان نیز موثر واقع شده است. چنین به نظر می­رسد که مهمترین رکن توسعه استان اصلاح اندیشه و دیدگاهی است که نسبت به خیلی از مسائل مهم، بویژه انتخاب افراد لایق و شایسته برای سکانداری پست­های مدیریتی استان می­باشد. حداقل انتظاری که از مهندسان تحصیل­کرده می رفت این است که نمایندگانی فارغ از وابستگی منطقه­ای و قومی قبیله­ای در انتخاباتی سالم برای رسیدن به اهداف یاد شده، رقابت داشته باشند.

اینجانب سید روح الله موسوی دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه یاسوج، پس از بررسی و رصد جریان انتخابات و مشاهده تفکرات نادرست حاکم بر انتخابات حاضر و عدم اعتقاد به نفوذ مسائل منطقه ای، با حفظ احترام نسبت به تمامی حمایت­های صورت گرفته از طرف همکاران عضو نظام مهندسی سراسر استان و جامعه دانشگاهی، تصمیم خود مبنی بر کناره­گیری از شرکت در انتخابات آتی هیات مدیره نظام مهندسی استان را اعلام می دارد.

امید است کسانی که داعیه آبادانی استان را دارند، بتوانند به وعده­های خود جامه عمل بپوشانند.

 

و من الله توفیق

سید روح الله موسوی

14 مهر ماه 1394

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164789
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    احسنت دکتر

  2. ناشناس گفت:

    افرين دكتر..اي كاش همه مثل شما فكر ميكردن. ولي حيف شد استعفا دادي

  3. ناشناس گفت:

    فهمیدرای نمیاره
    .همش که مدرک نیس

    • جمال گفت:

      اتفاقا بسیار توانمند و خوشفکر میباشند حیف شد که استعفا دادند بدرود دکتر شاید بهتر بود این کار را انجام نمیدادید

    • علی گفت:

      فهمید که بقیه دنبال رانت و سو استفاده هستند و جای افراد فرهیخته نیست

  4. ناشناس گفت:

    همه مطالبش عالي بود. ايشالا همه مهندسين در اين انتخابات و انتخابات بعدي درست رأي بدن

  5. ناشناس گفت:

    من چند دوره دانشجوی دکتر موسوی بودم. انصافا استاد با سواد و توانمندی باست. حیف که استعفا داد.

  6. دنا گفت:

    حالا فهمید که رای نمی اورد یا بر اساس متن انصراف خود معلوم شد ایشان دید دانشگاهی وعلمی دارد وحاضر نشد در رقابت ناسالم عرض اندام کند پس به تصمیم ایشان احترام میگزاریم وارزوی  موفقیت بیشتر وامیدواریم در انتخابات های بعدی همراه با تجربه وتوان بیشتر  در خدمت استاد باشیم

  7. مهندس گفت:

    تا جایی که بنده ایشان را میشناسم استاد بسیار توانمند و خوش فکری هستند.

  8. ظلم گفت:

    ای ول سید
    ماهمیشه پشتیتیم
    تفکرت محشره ، حیف شده از صحنه کنار رفتی

  9. ظلم گفت:

    ای ول سید

دیدگاه شما