سه شنبه 7 مهر 1394 - 8:16

پیام نماینده بویراحمد در پی درگذشت پزشک سرشناس کهگیلویه و بویراحمد در عربستان

هر چند بی تدبیری ، عدم برنامه ریزی مناسب، مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته حکام بی‌کفایت آل سعود در این فاجعه خونین کاملاً نمایان و آشکار است

 

 

گروه فرهنگی، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شواری  اسلامی در پیامی در گذشت دکتر حاج ابراهیم جباری‌ در حادثه تلخ و مصیبت بار منا در مراسم حج را تسلیت گفت.

به گزارش بویرنیوز متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

((وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله))

حادثه تلخ و مصیبت بار منا در مراسم حج امسال که باعث جان باختن جمع کثیری از حجاج و زائران حرم امن الهی شد ،موجبات حزن و اندوه را در میان حجاج کشورهای اسلامی در بیت‌الله الحرام ،‌ خانواده‌های آنان وتمام مسلمین جهان به خصوص ملت بزرگ ایران فراهم آورد.

هر چند بی تدبیری ، عدم برنامه ریزی مناسب، مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته حکام بی‌کفایت آل سعود در این فاجعه خونین کاملاً نمایان و آشکار است ، اما  متأسفانه حکام آل سعود به جای پذیرش تقصیر خود با فرافکنی و طرح ادعاهای واهی بی کفایتی خود را ناشی  از ازدحام حجاج  و یا به قضا و قدر تعبیر می‌کنند.امید است با پیگیری دولت محترم و از طریق سازمان کنفرانس اسلامی دراسرع وقت یک گروه حقیقت‌یاب تشکیل  و علل و عوامل این جنایت علیه حیثیت مسلمانان جهان مشخص گردد .

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا ضایعه جانگداز در گذشت و مصدومیت جمع کثیری از حجاج بیت ا… الحرام من جمله شهادت برادر ارزشمند دکتر حاج ابراهیم جباری‌فر از یادگاران دوران دفاع مقدس را به  محضر مقام معظم رهبری، خانواده گرامی آن عزیز سفر کرده و همه دلسوختگان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای روح بلند آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده و تمامی بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل را از درگاه حضرت حق مسألت می نمایم. خداوند متعال در گذشتگان این حادثه را با اولیای الهی محشور گرداند و مجروحان را شفای عاجل عطا فرماید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163838
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمان گفت:

    درود بر حاج زارع

دیدگاه شما