چهارشنبه 1 مهر 1394 - 11:07

یک کهگیلویه و بویراحمدی قدرتمند در دولت روحانی (+عکس)

وی دارای مدرک دکتری در رشته اقتصاد کشاورزی از دانشگاه ساسکاچوان بوده است و هم‌اکنون عضو هیئت علمی و دانشیار دانشکده اقتصاد و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران می‌باشد.

گروه سیاسی – با انتصاب استاندار جدید کرمانشاه نکات جالبی به دست آمد.

به گزارش بویرنیوز، در این هفته با حکم هیئت دولت، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه شد.

نکته قابل توجه این که اسدالله رازانی پیش از این مسئولیت معاونت صندوق توسعه ملی را برعهده داشت.

13920715113628635_PhotoL

در واقع رازانی در صندوق توسعه ملی معاون دکتر صفدر حسینی بوده است، با نگاهی به انتصاب استانداران لرستان، همدان و فارس هم می توان به نکات قابل توجهی در ارتباط با انتصاب این افراد به دکتر صفدر حسینی پرداخت.

قبلا نیز در مطلبی به این موضوع پرداخته شد که صفدر حسینی نقش پررنگی در حمایت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد و کلا لر در انتصاب در مسئولیت های ملی ایفا کرده است.

دکتر صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی ایران در دولت یازدهم است و وزیر کار و امور اجتماعی از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ و سپس وزیر امور اقتصادی و دارایی از ۱۳۸۳ تا انتهای دولت دوم سید محمد خاتمی بوده است.

وی دارای مدرک دکتری در رشته اقتصاد کشاورزی از دانشگاه ساسکاچوان بوده است و هم‌اکنون عضو هیئت علمی و دانشیار دانشکده اقتصاد و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران می‌باشد.

وی از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۴ دارای سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی در نهادهای دولتی ایران بوده است. همچنین وی دارای گرایش اصلاح‌طلبی می‌باشد و فعالیت‌های سیاسی‌اش را در چهارچوب احزاب اصلاح‌طلب ایران انجام می‌دهد.

به گزارش بویرنیوز، صفدر حسینی به زعم بسیاری از کارشناسان در دولت روحانی جایگاهی فراتر از یک وزیر داشته و ارتباط خوب ایشان با شخص رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری مشهود است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163242
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. افتخاری گفت:

    در جلسه هیئت دولت امروز، اسدالله رازانی به پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیات وزیران به عنوان استاندار جدید کرمانشاه منصوب و جایگزین ابراهیم رضایی بابادی شد.

    اسدالله رازانی استاندار جدید کرمانشاه اصلاح‌طلب و اهل استان لرستان است.

    معاون اداری و مالی و برنامه‌ریزی بنیاد شهید، استاندار کردستان در دوران دولت اصلاحات، مشاور وزیر کشور و مدیر اجرایی شورای توسعه غرب کشور، عضو هیئت مدیره بیمه رازی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و سیاحتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و معاون سیاسی و امنیتی استانداری‌های خراسان و زنجان از جمله سوابق استاندار جدید کرمانشاه است.

    اسدالله رازانی پیش از این مسئولیت معاونت صندوق توسعه ملی را برعهده داشت.

  2. ناشناس گفت:

    اگه مال لرستانه چ ربطی ب کهگیلویه و بویراحمد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما