یکشنبه 29 شهریور 1394 - 17:07
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد:

رواج مظاهر فساد در برخی تالارهای عروسی

این مسئول حرکت در مسیر خدایی را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: هرگاه از مسیر خدایی خارج شدیم و منیت وجود ما را گرفت آن روز، روز هلاکت ما خواهد بود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به رواج برخی مظاهر فساد در تالارهای عروسی گفت: با صاحبان تالارهایی که مقدسات دینی را زیر پا می‌گذارند و مسائل جامعه اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد و تالار پلمب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رواج مظاهر فساد در برخی تالارهای عروسی

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری باشت اظهار کرد: قدم برداشتن برای خداوند و در مسیر حق، سبب محبوب‌القلوب بودن می‌شود و علاوه بر مورد رضای خداوند واقع شدن رضایت مردم را نیز در پی دارد.

مزارعی افزود: اقتدار و صلابت قوه قضاییه باید حفظ شود اما در این مسیر حسن برخورد و رعایت و حرمت مردم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

رئیس‌کل دادگستری استان به مشکلات مربوط به سلاح در استان اشاره و بیان کرد: حمل سلاح مجاز و تظاهر به آن جرم است و فلسفه سلاح در اختیار مردم برای دامداران و عشایر در حفظ و صیانت خود و اموالشان از درندگان است و حمل سلاح در سایر اماکن به دلیل پایین آمدن آستانه تحمل‌ها سبب بروز خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود، لذا با کسانی که سلاح مجاز حمل می‌کنند برخورد و سلاح آنها ضبط خواهد شد.

مزارعی به اجرای قانون در سایه تدبیر اشاره کرد و افزود: ملاک قانون است اما در اجرای قانون لازم است تدبیر داشته باشیم چرا که گاهی اجرای قانون بدون تدبیر خود سبب بی‌نظمی می‌شود.

مقام ارشد قضایی استان به رواج برخی مظاهر فساد در تالارهای عروسی اشاره کرد و افزود: با صاحبان تالارهایی که مقدسات دینی را زیر پا می‌گذارند و مسائل جامعه اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد و تالار پلمب خواهد شد چنانچه تاکنون در این راستا با مالکان برخی تالارهای متخلف برخورد شده است.

این مسئول حرکت در مسیر خدایی را لازم و ضروری دانست و بیان کرد: هرگاه از مسیر خدایی خارج شدیم و منیت وجود ما را گرفت آن روز، روز هلاکت ما خواهد بود.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=162936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. استان گفت:

    در استان كهگيلويه وبويراحمد كه روزي شرم حيا حتي براي دزدان وراه زنها جايگاه خاصي وويژه اي داشت متا سفانه امروز به يك واژه بي معني تبديل شده است ؟ وقتي كه به عروسي دعوت مي شويم ديگر دلمان به حال خودمان نمي سوزد براي فرزندان ما كه در سنين محتلف قراردارند دلمان مي سوزد كه در چند سال اينده چه برسر انها خواهد آمد قطعا هرچيزي كه كه در سن كودكي وجواني در بين بچه ها جا باز كرد نمي شود به درستي ان را از ذهن خارج كرد .متاسفانه زنها ومردها خودرا در معرض عموم قرار مي دهند و بالاتر از صد نفر هم با چشمان تيز بين به انها نگاه دوخته ودر ذهن همه چيز خطور مي كند . واما مهمتر استفاده از مشروبات الكلي وتقلبي كه دربين خانوادها ودر عروسي ها رواج پيداه كرده وهمه فكر مي كنند خبري نيست . واي برما واي برما ؟ آيا نبايد اين جماعت كه اين طور خودرا در معرض ديد قرار مي دهند فكر كنند كه چه گناهي دارند مرتكب مي شوند وبدتر به صورت يك عادت در امده . تعجيل در فرج اقا امام زمان صلوات

  2. .... گفت:

    عروسی به سبک غربی… کجا داریم می ریم

  3. یا خدا گفت:

    من که نظری ندارم چون حذفش می کنید

    • همشهری گفت:

      همش هی میگید غرب غرب اون ازغرب اینم ازما به کجارسیدیم کسانی که فکرشون مفی همه رومنفی ومبتذل میدانند

    • غلو گفت:

      همون بهترکه نظرندیم وقتی که قرارهست هرنظری راکه خلاف میلتان باشد حذفش کنید پس ازکسی نظرنخواهید خودباشیدباهمون افکارپوسیده

      • ناشناس گفت:

        با سلام وعرض ادب
        افكار نويي كه به شما ميگه مشروبات الكلي بهتره وافراد ناموس خود را در زير نگاه تيزبين نامحرم وهرچه آدم توي يك تالار هست به نمايش بگذارند ميخوام نداشته باشند تمام كساني كه اين را متمدن بودن به حساب مي آورند 

  4. علی گفت:

    سلام دوستان

    لطفا دقت داشته باشید نباید ما دیگران رو مجبور کنیم که مثل ما زندگی کنند
    نباید در جامعه، عده ای ، عده ای دیگر رو زور و اجبار کنند به یه شکل خاص زندگی کنند این خیلی خطرناکه، هر کسی میدونه که باید چطور زندگی کنه، یکی میخواد مسلمان باشه، یکی میخواد مسیحی یکی هم سنی یکی شیعه ، ویکی هم…… .
    هر کسی خودش مسئوله زندگی خودشه، یکی میخواد بره بهشت ، یکی هم نمیخواد بره بهشت، به نظرم احترام متقابل و نیز احترام به حقوق و نظرات همدیگر واجبه. با تشکر از همه به خصوص بویر نیوز

    • منصور گفت:

      عزیز دلم هر کشوری قوانین خودشو داره. اینطوری که شما میفرمایید منم دوست دارم ده نفر را بکشم. کسی به من چکار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. کوخدان گفت:

    تالار عروسی خانه های اپارتمانی که همه گروه دران سکونت دارند به فرهنگ این استان نمی خورد ادارات مسول هم بی خیال به این موضوع هستند

  6. قانون گفت:

    تالار عروسی وخانه های اپارتمانی به فرهنگ این استان نمی خورد

  7. رضا گفت:

    واقیتش منم نظر دارم ولی بویر حذفش میکنه

  8. محمود گفت:

    خدایا خودت به فریاد برس…مردمی که روزگاری نه چندان پیش نجابت ، شهامت ،پاکی ، غیرت جزء لاینفک زندگیشان بود حالا به کجا رسیده اند که متاسفانه ارزشهای اخلاقی را به فراموشی می سپارند.

  9. علي گفت:

    بابا اين مطالب حاشيه اي كه مديران بخاطر سرپوش گذاشتن روي مشكلات مردم ميگن چيه، شما براي مردم كارافربني بكنيد تا شكمشون سير بشه اونوقت هم هر كسي هرطور كه دوست داره عروسيشو ميگيره خودش و خانواده خودش مسئوله،كاسه داغتر از آش هم نشيد

  10. تالار گفت:

    جناب آیت اله ملک حسینی چرا راه مرحوم آقا را ادامه ندادند وجلو این ارگهای مسخره را نميتوانند بگیرند و اینکه 90 درصد انحرافات از جانب همین گروههای ارکستر است آقا لطف کنه و به این معضل رسیدگی کنه تا……………

  11. احسان گفت:

    اگر شخصی کمی به فکر خود و خانواده اش باشد قطعا باید از اینگونه مراسمات دوری کند و متاسفانه برخورد قوه قضاییه بسیار ضعیف میباشد.

    • عطایی س گفت:

      به نظر من که راه خاصی برای گریز از این فسادهانیست اگرراهی هم باشه موقتی است .دیگه اخرالزمان شده واینها هم علایمش هست .اگر قرار نبود اینجوری شود اینقد پیامبران وامامان وعده چنین روزهایی رو نمیدادند.یامهدی عج شما درمقابل خدا گواهی بده که عده ای میخواستند جلوی این فسادهارابگیرند ولی نمیشد برخی هم نمیخواستند بشه…منتظرمیمانیم…

  12. رهگذر گفت:

    شادی و سرور دلیلی بر بی بندوباری وبی غیرتی نیست . بهتره سعی کنیم خودمون نگاهمون رو اصلاح کنیم . یه جوون اگه تو عروسی شادی نکنه کجا باید شادی کنه ؟؟؟؟؟؟

  13. ناشناس گفت:

    باسلام واحترام

    خداوكيلي ساعت 2يا3شب صداي بوق جيق كشيدن درمسير كاروان عروسي حالابقول شما دارايي هرمذهبي اياخدا راضي خلق خداراضي ادم توخواب ديوانه ميشود هيچ كس جواب گونيست

  14. یک مسلمان یک شیعه یک رزمنده گفت:

    برادر عزیز حاج اقالطفاقضیه قاتلین عادل نژادکه درماه رمضان باان صحنه دلخراش بصورت وحشیانه وفجیع به قتل رسید وسوزانده شد وابرووحیثیت خانواده شهدا ومردم غیور استان رابردبه کجاکشیدایادر2مورد پرونده حق انها وعدالت براعدام هردو نیست اگه علی ع زنده بود تاحالا حکم اجراشده بودباسپاس

  15. حسین گفت:

    درست می فرمایند انسان هر از گاهی باید نگاهی به اطرافش کنه ببینه کسانی که در قبالشان مسئولیت دارند در چه شرایطی قرار هستند همین مجالس عروسی و بزم است که اگه کنترل نشه در آن زمینه مشکلات و ناهنجاریهای برای افراد در زندگی فراهم میشه و توجه داشته باشید این کار نه شرق و نه غرب نداره مربوط به خودمان میباشد به قول آن مسول مواظب باشید .

  16. حسین گفت:

    درست می فرمایند انسان هر از گاهی باید نگاهی به اطرافش کنه ببینه کسانی که در قبالشان مسئولیت دارند در چه شرایطی قرار دارند همین مجالس عروسی و بزم است که اگه کنترل نشه در آن زمینه مشکلات و ناهنجاریهای برای افراد در زندگی فراهم میشه و توجه داشته باشید این کار نه شرق و نه غرب نداره مربوط به خودمان میباشد به قول آن مسول مواظب باشید .

  17. داغه دل گفت:

    ببابخداآدم نمیدونه چکارکنه   .علاوه بر تاییدهمه ی نظرات داده شده نکته دیگری که فشاردارداین است که آدماراخانواده هادعوت میکنندومیبرن تالارویک مشت زن ودختربی حیاباأن آرایش جلف وزننده وجذاب میروندوسط وبقیه بایدبخواهن یانخواهندتماشاچی باشند!!!ببامردهاوجوانهاکه پیغمبرنیستندکه بگوییم نگاه میکنندوگناه نمیشه….مگه اسلام شادی راردکرده ؟نه بخداردنکرده امابایدتفکیک شده باشدوسبک غربی وبی بندوباری نباشد….این ازبی غیرتی خانواده هاوبی مسولیتی مسولین مربوطه میباشد واینکه داردبه یک فرهنگ تبدیل میشودمتاسفانه ….درودبرمدیرکل جدیددادگستری که ازلحظه ورودش به استان امیدوارشدیم درهمیه زمینه هاتدابیرلازمی رابیاندیشدکه اولا اول اقدام به پیشگیری جرم نمایدولعدباافرادخاطی ومجرم برخوردهای قاطعی جهت درس عبرت گرفتن دیگران صورت پذیرد.

دیدگاه شما